@ schippersvrouwtje

hoi hoi

nee heb nog niet echt de kriebels haha voor morgen maar zoek wel afleiding dus ga nu ff met mijn mannetje wandelen naar de markt das altijd leuk

tot zo dan schrijf ik weer meer

xxx

Hey meis,

Hoe was het op de markt, lekker in het zonnetje gewandeld? Als het bij jullie net zo mooi is als hier. Iedereen zit hier aan de waterkant of is aan het wandelen. Heerlijk, zou zo ruilen. Maar goed... hier weer lekker alles aan kant. Zometeen lekker eten maken, nu al trek.

Al tekenen van ongi of kwaaltjes? Errug benieuwd, leef echt met je mee!

Knuffel Svtje

zo daar ben ik weer haha lekker ff een frisse neus gehaald het is zulk lekker weer werd er heelmaal vrolijk van dus de laatste boodschappen binnen en verder niet echt leuke dingen gezien dus ook niet gekocht en kleding wil ik nog niet stel voor dat ik nog een paar maanden niet zwanger ben dan een heel stuk dunner hoop ik tenminste dus dan kan ik beter de goede maat nemen haha

en afvallen is mischien niet goed om zwanger te raken maar ja we zijn   er zo bewust mee bezig dat je het echt wel merk als je extreem honger krijgt dan neem ik gewoon iets extras een appel ofzo dat kind krijgt dan toch genoeg dnek ik dan miran kan niets binen houden

xxx

Tuurlijk, kindjes pakken echt wel wat ze nodig hebben hoor, maak je daar maar geen zorgen over. In het andere stukje was het ook niet voor jou bedoelt hoor, mbt lijnen. Ging vooral over mezelf.

Fijn dat het bij jullie ook zulk heerlijk weer is!

X Svtje

oke meis dan is het goed

doet je televisie het al weer?
en wat maakt deze matroos vandaag klaar in de keuken?

wij gaan aan de spersiebonen met biefstuk en aardappels met rauwkost salade hihi

morgen word het beter

xx

Hey meid,

Het laatste wat ik wilde dat jij je aangesproken zou voelen! Sorry, was echt niet de bedoeling.

Deze deksman maakt vandaag gestoomde aardappels en bloemkool en in de oven gebakken cordonbleu.

Zou zo bij je komen eten, heerlijk! Biefstuk, rauwkostsalade en sperzieboontjes hmmm.

Krijg er trek van, ga m'n stoomoven aanzetten dan is het eten over 45 min klaar. Even een bloemkoolsausje maken en jus.

Knuffel Svtje

hey meis

wist niet eens meer wie het had gezegt dus neem het je ook niet kwallijk er waren er meer ie het gezegt hadden nou en lekker laten kletsen   ik zit er niet mee en wil gewoon van dat overgewicht af dus doe het zo op mijn manier

maar zou ook graag bij jou eten hoor klinkt lekker haha hou erg van bloemkool

morgen mogen we weer lekker eten en van het weekend ook

zag trouwens bij ah iets lekkers iets van snel kook dat zijn 4 stappen en dus vier schappen in de koeling met boven in saus daaronder groente dan vlees dan aardappels en pasta dan kan je van alles 1 nemen en daar maak je dan een gerecht van zoals marokaanse saus met kip en roerbakgroente met rijst
wij baalde enorm van sonja toen we het zagen zag er lekker uit mischien een tip voor als je thuis bent

xx knuffel

Dank voor de tip wij proberen heel graag van alles uit.
Morgen eten wij aardappeltjes met schil  uit de oven met knoflook, tijm, zeezout en rozemarijn, beenham met honing en beenham met Italiaanse kruiden en een lekkere salade met ei, tomaat, mango en honing mosterd dressing. Hoop dat ik je nu niet het water in je mond doe lopen. Ik zelf ga vooral voor de sla denk ik.

Wat staat er van 't weekend op het menu bij Sonja?

Knuffel Svtje

Terug
Bovenaan