@ schippersvrouwtje

hoi

nee weet nog niet wat ik ga doen mischien wnadelen al het mooi weer is en die spare ribs mogen nog niet hoor is nog geen 5 kilo af he zo hard gaat het nou ook weer niet haha en we hebben nog geen plannen gemaakt haha maar als ik iets weet hoor je het gelijk en ik moest je de groeten van miepie doen

xx

Sorry, verkeerd gelezen van je 5 kilo. Maar dan heb je iig iets lekkers in het vooruitzicht.
Ben errug benieuwd!!!

Groetjes terug aan Mie_pie!

Liefs Svtje

hey meis

geef neit dat je het verkeerd las haha ik ga ff lekker met mijn mannetje genieten van het weekend dus ik ga lekker in bedje tv kijken  en natuurlijk romantisch klussen hihi

hier is het dan nog maar een dagje wachten pff morgen zal wel lang duren

nou gezellige avond vanavond en tot morgen

xx

Tot morgen!

Veel plezier vanavond! Hier zitten we nog steeds zonder tv, weten niet wat de oorzaak is. Maar verveel me 3 hoedjes.

Liefs Svtje

hey meis

hier ben ik weer lekker uitgeslapen maar ben zo eng aan het dromen de laatste paar dagen datik maar uit bed ben gegaan het mannetje ligt er nog in dus die laat ik nog ff liggen tot 10 uur dan moet ie zijn yoghurt van sonja dus dan moet ie uit bed want ik heb vanmorgen al ontbeten op bed dan moet ik plassen gellijk ontijt maken en weer slapen haha

hoe is het bij jou is je tv al gemaakt=
xxx

hey meis

typ maar ff wat het is zo stil op t forum niet normaal zeg haha

morgen ochtend ga ik gewoon een test doen dan weten we het gelijk dan laat ik het je weten

xx

hey meis

heb uit verveling de lijst weer ff opgepimpt had niets beters te doen haha jij ligt in bed te klussen denk ik haha en ik wacht op de duiveltjes nou ja eigenlijk niet meer op het weg blijven er van ben helemaal nog niet zenuwachtig eigenlijk dus das wel fijn hoorde net dat miepie alleen maar vannacht had overgegeven en had al yoki op en roosvisee en ging zich daarna nog wagen aan een broodje dus we duimen voor dr haha zal zo ff vragen of het er nog in zit

xx

Hey meid,

Goed geraden wat ik aan het doen was  Bij ons eigen topic was het wel stil, maar bij de anderen niet echt hoor. Moet me zo echt even inlezen.

Ik allemaal tegen iedereen beweren, ja ik voel mijn eisprong en ja ik zie het aan het rekbare slijm... voorlopig zie ik nog niks, maar klus gewoon verder. Gister wel heel zeurderig gevoel in mijn buik. Zo schuift mijn NOD natuurlijk ook op, al ga ik nog wel gewoon uit van 2 april. Mag dan natuurlijk nog niet gelijk testen, tenzij ik boven de plee hang natuurlijk hihi.

Goed zeg, dat Mie_pie iig iets heeft binnen kunnen houden. Hopen dat het broodje er ook in blijft en dat dit het begin is van een spuugvrije zwangerschap.

Heb net mijn kommetje Special K met melk op en zo nog lekker even wat druifjes of sinaasappel en banaan smoothie, even kijken waar ik zo nog zin in heb om te maken.
Vandaag maar weer een poetsdag denk ik, de slaapkamers zijn aan de beurt het bed moet worden verschoond. Heb er al een was inzitten en alles lekker buiten uitgeklopt. De ramen staan open en de lentelucht waait naar binnen. Heerlijk!!!

Goed dat je de lijst weer een beetje gepimpt hebt! Is de verveling toch nog ergens goed voor. Je moet natuurlijk jezelf wel een beetje afleiden van morgen. Heb je al een beetje de kriebels? Nog kwaaltjes? Ben erg benieuwd en draai mijn duimen blauw voor je!!!

Dikke kus & waarschijnlijk tot zo/straks!

Svtje

Terug
Bovenaan