@ schippersvrouwtje

doe ff voor een vrouw mannen mogen meer

morgen
ontbijt: 2 volkoren crackers 1x 20+ smeerkaas 1x filet american
tussendoor: 250 gram yoghurt
lunch: volkoren pistolet ham kaas
tussendoor versierde eierkoek ( is met light slagroom en kiwi)
diner 175 ovenfriet 200 g sla
savonds glas jus d'orange en 3 toastjes met filetamerican

zondag
ontbijt beschuit met smeerkaas en glas jus d'orange
tussendoor 1 liga evergreen
lunche kop heldere soep pistolet met kipfilet
tussendoor fruitsalade van halfve appel een manderij en een kiwi
diner stevige spinazie ommelet met pistolet
s avonds weer jus d' orange

lekker he net ff gewogen op de wii handing dat ie alles bij houd ben weer 1,3 kwijt tot nu toe heb nog tot maandag dus dan is er al 4,1 af dus nog maar een kleine kilo tot de spareribs mmmm
xxx

Klinkt erg lekker en is ook zeker te doen, verspreid over de dag eten, dus echt honger zit er niet in denk ik. Toch? Wat dat betreft is lijnen met Sonja sowieso niet erg als je zwanger probeert te raken, je krijgt sowieso heel veel gezonde en gevarieerde producten binnen.

Knap hoor, al bijna 5 kilo, super zeg ... op naar de Spareribs! Die heb je dan zeker wel verdient. Houdt je mannetje het nog vol? Of istie al vel over been?  

Geniet van je eten strakkies, ik heb het over 10 min klaar en ga dan boven in de stuurhut eten met de mannen. Na het eten ben ik uiteraard weer hier!  

Liefs Svtje  

bij mijn mannetje staat er 0,5 dus die is pissig dat ik weer meer ben afgevallen dus hij gaat niet zo hard haha ik zei zou maar opschieten anders eet ik alleen spareribs haha hij moet 15 kilo zegt de bmi meter dus dat doen we braaf he dan is ie helemaal strak van de zomer want ik zie die 15 kilo niet  

eetse je zal het wel lezen als het op is ik ga ook ff eten maken tot straks

xx

Zo eten zit er weer in! Heb nog even de tabel aangepast naar aanleiding van het berichtje van Lynn. Toen zag ik bij Nathalie1985 staan 11de ronde, klopt dat? omdat ze nog niet ongi geworden is dacht ik dat het misschien de 1ste ronde moet zijn? Misschien weet jij het?

Arm mannetje, zo lijden en dan minder kwijt dan jij. Misschien schuift hij er op z'n werk af en toe stiekem een gebakje in hihi (bedoel ik als grapje hoor) Wat voor werk doet hij? Kan zijn dat jij meer beweegt dan hij?

Verder niet veel nieuws, alleen nog steeds geen rekbaar spul. Prut zeg, had niet zo hard moeten roepen dat ik dat altijd merk, nu komt het niet. Hmmm was uitgegaan van het starten van ongi op 5 maart, misschien moet ik vanaf het heftige rekenen, maar dat was 6 maart en dan zou vandaag eisprong zijn?? Weet het ff niet, maar wacht maar gewoon af.

Heeft Mie_pie haar ontbijtje binnen kunnen houden? En jij, hoe is het met jou kwaaltjes? Nog steeds zo moe?

Liefs Svtje

hey

ons prakje is ook op en smaakt ook erg goed haha en mijn mannetje doet van alles vooral schoonmaken van vloeren in scholen enzo dus voornamelijk in vloerenonderhoud
en daar is echt weinig werk dus ja ik beweeg een stuk meer maar hij is fanatiek want gaat maandag sporten en zo niet dan gaan we wandelen en daar mee klaar haha en hij heeft weinig gedronken gister en vandaag dat kan ook schelen dus hij gaat zo nog ff een liter water achter over tikken dat vind ik zo belangrijk dat drinke dus hij moet ben ineen heel streng haha

geen idee van nathalie eigenlijk denk ook 1 we hebben nooit zoveel lange rondes gehad dus lijkt me sterk mischien kan je het terug lezen in t forum

xx

Hey meid,

Water drinken is inderdaad errug goed. Ben er sinds november heel fanatiek mee bezig. Komt ook vooral om dat ik erg gevoelig ben voor nierstenen. Heb er al een week van in het ziekenhuis gelegen en ondertussen behoorlijk wat aanvallen gehad dat ik ontzettend geleerd heb van weinig drinken. Sleep m'n fles water overal mee naar toe. Per dag drink ik een Barleduc pak leeg, zo hou ik ook gewoon goed die 1,5 liter aan. Af en toe een kopje thee, een smoothie of wat melk, maar sowieso 1,5 liter per dag. Helpt inderdaad heel erg met afvallen, maar ik merk het ook heel erg aan mijn huid.

Zal eens in de lijst zoeken naar Nathalie en het indien nodig veranderen.

Geniet van je avond! Ik zit achter X-factor en in ieder geval de Pfaffs kijken vanavond, verder zie ik nog wel even. M'n kapiteintje ligt weer in z'n bedje tot 01.00.

X Svtje

hey meis

test ws negatief t mannetje vond het niet leuk hij zei wil zo graag papa worden hihi das wel hee schattig dus we wachten hier op de ongi en hoop dat ie vandaag nog komt want ik ben het zat die onregelmatigheid wil ook geen rare bloedverlies meer dus gewoon 4 dagen hevig dan niets meer dan weet ik tenminste zeker hoe mijn cyclus is grrr tot straks denk ik dan want hoop dat je er nog ff ben

xxx

hey meis

wou nog zeggen het positieve eraan is dat ik nog 4 wken sonja kan doen dus dan ben ik wel lekker een eind afgevallen tegen die tijd dus ga me nu gewoon 100% inzetten voor sonja en hopen dat ik snel 10 kilo kwijt ben me broek zat gister ook al losser dus we gaan nu resultaat zien ik drink nu halveliter bekers met groene thee schijnt beter te zijn dan gewone thee dus ik drink me t leplazurus aan water en thee maar gelukkig vind ik het lekker vanmiddag gaan we gezellie naar me moeder en dan eten we daar dus de ovenfriet en sla nemen we gewoon mee haha das makkelijk gister op visite geweest bakje yoghurt mee genomen haha kreeg commentaar want ze hadden ook wel yoghurt voor me gehad gelukkig vind iedereen het heel knap van ons dus dat motiveerd weer heel erg zit ook gelijk een stuk beter in me vel nu ik aan het afvallen ben met name nu het lekker weer word dan wil iedereen strak zijn haha we mogen straks lekker die eierkoek en allemaal lekkere dingen wij komen die dag wel door hih

xxx

Terug
Bovenaan