@ schippersvrouwtje

Hey Bofkont,

Dat heb je goed voor elkaar zeg! Wowie, heel netjes! Gaaf hoor, lekker alles naar je zin! Ben lekker aan het bijkomen thuis, mannetje is al een tijdje aant schilderen. Heb zin in vanavond, weinig nieuws, dus lekker samenhangend berichtje

Tot vanaaf!

Kus Svtje

Hoi Marijke en Schippersvrouwtje,

Van deze kant jammer maar waar, maar zwangerschap is met 5 en een halve week in miskraam geeindigd, maandag 22 Juni voor echo naar verloskundige voor controle of alles weg is, denk het wel want test gaf ook al aan niet zwanger, dus op naar de volgende keer.
Mij benieuwen, ze zeggen dat je na miskraam vruchtbaarder ben !!!!.

Groetjes Heidi.

Hey Heidi,

Had je al even een mailtje gestuurd, vind het echt heel erg voor je! Hoop dat je je lichamelijk niet heel ziek voelt en dat je het geestelijk een plekje kunt geven. Pas goed op jezelf en ik hoop dat je binnenkort weer zwanger mag worden.

x Svtje

Hey Marijk,

Dacht sleep ons topic weer eens naar boven. Je bent nog niet op msn en ik straks niet meer omdat we bij mijn ouders gaan eten dus vandaar even zo een berichtje.

Gister gezellig op visite geweest bij vrienden, ook daar gegeten, pannenkoeken met stroop dus helemaal prima voor mij! Rond 9 uur zijn we weggegaan, hield mijn ogen bijna niet open en moesten nog een uurtje terug rijden. Lag om half 11 lekker in mijn mandje en na een goede rug/nekmassage was ik zo vertrokken. Heerlijk zeg!

Vanochtend mijn mannetje blij gemaakt met een "bijna-vaderdag" cadeautje, het slabbetje. Ontbijt op bed is er niet van gekomen haha dat heb ik zelf gekregen.

Hoop dat jij je vandaag goed en dat jullie samen genieten van jullie vrije zondag. Morgen moet je weer aan de bak meis! Heel veel succes, vanaaf lekker vroeg in je mandje kruipen dan ben je morgen weer helemaal fit om te starten met werken.

Misschien kom ik je vandaag nog even tegen op msn of forum...anders tot van de week, pas goed op jezelf!

Liefs Svtje

hey meis

gefeliciteerd met je schoonzusje wat leuk om samen zwanger te zijn

en kijk je wel een beetje uit voor jezelf
ik ben dood moe en gebroken dus heb geen puf om te typen maar mis je wel hihi jammer dat je vandaag weg ben anders hadden we bij kunnen kletsen maar komt vast morgen ofzo wel

xxxx

Terug
Bovenaan