@ schippersvrouwtje

Hey meis,

Lekker frietjes gegeten hier, maar nu wel een beetje misselijk. Ga er maar lekker rustig even bij liggen. Hoop dat jij gezellig met vrienden gegeten hebt en het binnen hebt kunnen houden. Was wel weer even raak bij je vanmiddag he, pfff had het echt met je te doen.

We delen ook wel echt veel he, zo met z'n allen op het forum! Ben echt blij dat het met Jt en Anne goed gaat, echt spannend geweest voor beiden vandaag. Wat dat betreft is misselijk zijn peanut.

Hoop je morgen op msn weer tegen te komen!

Dikke kus Svtje

Hey meis,

Heerlijk vrij weekend!!! Heel relaxed, morgen naar de bruiloft. Woning helemaal spik en span, had ineens energie voor 10. Vind het nu wel errug fijn dat ik klaar ben met poetsen hoor, maar toch... zit lekker even op de bank. Zometeen ff koken en dan genieten van vrije avond. Had even op internet gekeken of er koopavond was waar we nu liggen, maar dat was helaas gisteravond. Had wel even leuk geweest, auto is toch aan de wal voor morgen alvast.

Jij zit lekker met je papa te babbelen denk ik, dus laat je maar even met rust. Kletsen zo nog wel even misschien, alhoewel, jij zou om half 5 weggaan en het is al kwart over 4 dus... denk dat we elkaar dan morgenochtend misschien nog wel even hier of op msn tegenkomen.

Geniet van het in bad doen van je nichtje vanavond!!!

Veel liefs Svtje

Hey meis,

Voordat we van de pagina afvallen zal ik ons topic even omhoog halen! Is weer even geleden dat we geschreven hebben. We kletsen gewoon teveel op msn denk ik.

Jammer dat je je vanavond weer zo misselijk voelde...hoop dat het inmiddels minder is en dat je goed kunt slapen vannacht. Ik heb ook wel beetje veel gegeten en zit rustig met een flesje water op de bank.

Zijn nog steeds niet aan het laden, dus gelukkig nog wel een vrij avondje gehad. Vannacht is het natuurlijk ook niet zo leuk voor de mannen, maar ja... hoort bij het schippersleven natuurlijk.

Tot morgen,dan kletsen we weer lekker even bij!

Liefs Svtje

hey meis

hier eindelijk een bericht van mij hihi
vrijdag avond was super lekker amy in bad gedaan was zo schattig heb allemaal foto's maar kan ze ff niet openen dus zodra ik ze heb laat ik ze zien oke

fijn dat de bruiloft zo leuk was en dat iedereen zo goed voor je zorgde hihi en hormonen zijn echt vervelend soms ik weet het

ga morgen lekker shoppen met mannetje en mama hihi kijken wat ze allemaal verkopen in babyland hihi

nou ga ff film afkijken tot op msn weer

xxx

hey meis

hier ben ik weer hihi
net ff me haar geverfd is niet helemaal 1 kleur maar moet nog bijtrekken in de zon omdat mijn haar veel donkerder is hihi maar loop nu niet voor gek

ook gelijk choco masker opgedaan maar volgens mij kan ik daar niet zo goed tegen wnt het jeuk hihi maar ja we zien wel als we knalrood zijn zo meteen haha dan weet ik gelijk dt ik die neit meer moet nemen hahaa

xxxx

Hey meis,

Ik heb zooooooooo ontzettend lekker gegeten!!! Echt beter gewoon!!! Hoop dat ik er niet misselijk van wordt, maar voel me nu prima dusse... spaghetti Bolognese volgens dat recept met enige aanpassingen helemaal super! Echt een aanrader!

Blij dat jouw salade ook zo lekker was, mag in de krant he, een avond dat we allebei lekker gegeten hebben. Echt supergoed!!!

Ga weer lekker met je msnen!

Kus Svtje

Hey meis,

Hoop dat je genoten hebt van het babyshoppen met je mannetje en moeder? Leuk he, al dat kleine spul. Wij zijn ook nog even naar babywinkel geweest, grote mooie, met heel veel keus. Zal er morgenavond even over uitwijden. Heb zin in onze date, lekker eten en gezellig babbelen, aan gespreksstof de vorige keer geen gebrek dus moet helemaal goedkomen. Half 5 zijn we bij jullie!

Net lekker ongezond frietjes op, we waren allebei moe en geen zin in koken, nu helemaal voor pampus op de bank, ga niet laat maar bed vanavond denk ik, komt niet goed.

Verder eigenlijk niet zo heel veel te melden, ja gaaf dat je nu weet dat je een nichtje krijgt!

Tot morgen of later op msn!

Kus Svtje

hey meis

jaja babyshoppen was super cool heb nog ff nieuwtjes
heb een nieuwe babykamer gekregen van mijn moeder hihi en nieuwe kinderwagen van mij vader die we hebben die gaat naar mijn moeder op de boerderij is daar ook handig hihi dus ja morgen veel bij te kletsen maar moeten morgen ochtend nog ff terug naar de winkel om te bestellen hihi

xxxx

Terug
Bovenaan