@ schippersvrouwtje

hoi meis

ik zal hier ook nog even een bericht achter laten hihi anders word het zo eentonig voor je om alleen maar te typen en niet te schrijven.
gister avond nog een schaaltje yoghurt gegeten had er echt trek in maar kwam wel weer wat uit niet veel maar toch. vanmorgen een brosse eierkoek met kaas op bed gehad van mijn mannetje smaakte goed dus zo nog een broodje met krabsalade denk ik en dan kan ik er tegen vanmorgen hihi tussen de middag eten we lekker poffertjes mmmmm
en vanavond word het loempia (groente) dus lekker makkelijk hihi heb geen zin om veel te doen dat blijkt wel he hihi

nou zal je vandaag vast nog wel op msn spreken als ik weer wat te vertellen heb typ ik hier weer wat hihi

xxxx

Hey meid,

Wat fijn dat je een berichtje hebt achtergelaten, mensen die meelezen zouden wel eens kunnen denken dat ik eenzaam zonder vriendjes was hihi.

Jammer dat je weer overgegeven hebt, hoop dat het snel af mag zakken met je. Ik ben vandaag helemaal in mijn element, maar het avondeten is nog niet geweest dus zal nog maar niet teveel zeggen.

Ga weer met je msnen!

Kus Svtje

hey meis

ga eens ff lekker zitten voor een verhaal naar jou.

gisteravond best lang opgebleven vond ik zelf was na 22 uur nog wakker dat komt niet vaak voor hihi.
heb heerlijk geslapen mannentje ging lekker werken vanmorgen, (valt niet mee als je vrouwtje blijft liggen) dus ik dacht blijf ik nog ff een uurtje liggen als het lukt. hihi uiteindelijk schrok ik om half 10 wakker hihi moest nog iets voor me werk doen dus snel uit bed. helaas toen kotsmisselijk tot 12 uur vanmiddag had alleen een eierkoek met vruchtenhagel op hihi lekkere combi vond sukkie het niet zit met haar op msn.
om half 1 heb ik 2 boterhammen op 1 met tonijn hihi zie je gezicht vertrekken en 1 met krabsalade en een cracker met walnotenkaas hihi en dat smaakte weer erg goed.

heb de afwasmachine uit en ingeruimd haha ben er al weer dood moe van dus heb nu ff pauze straks ff de was op vouwen dan heb ik me best weer gedaan vind ik zelf.
vanavond word het de loempia van gister heb nit meer gegeten gister zat vol hihi
verder zit mannetje erg vol met zenuwen voor morgen en ik vind het ook wel spannend hoor jammer dat je dan nog niet in de ether bent want dan had ik het je gelijk verteld natuurlijk.

nou weet ff niets meer te schrijven mischien straks nog
xxxx

quote: marijke_en_richard reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-06-2009 13:23:51'));

hey meis
hier nog ff een verhaaltje voor jou
ben ondertussen al helemaal klaar voor de echo zit met hartkloppingen te wachten tot het gaat beginnen haha over een uur is het zo ver!!!!!!!!
gister avond weer overgegeven en nu ook weer misselijk ondanks ik op bed heb gegeten en daarna nog een half uur hebt gelegen dus ik snap het ook niet meer hoor niets helpt
vanmiddag gaan we ook kijken voor de trouwringen spannend!!!! en als de echo goed is gaan we vanavond na het avond eten een kinderwagen halen van marktplaats zag hem ineens en dacht nou ja als de echo goed is waarom niet
nou tot straks

xxxx

hey meis

hier alles goed gegaan helemaal blij
vertel alles wel op msn
gaan vanavond wel ff bij jou vlak bij in de plaats hihi wat zeg ik dat leuk voor kinderwagen kijken via marktplaats krijg hem van me papa uit canada dus das wel mega gaaf ook maxicosi maar die wil ik nieuw vandaar

nou tot snel op msn dan weet je waar ik ben hihi

xxxx
o ja we moeten nieuwe banner maken deze klopt niet meer

Hey meis,

Wat heb je gezellig tegen me gekletst terwijl ik uit de ether was. Leuk om even terug te lezen. Balen dat je weer overgegeven hebt, maar is goed teken, kindje doet het goed en wordt slim!

Heerlijk dat je echo goed was, dat het hartje klopte en dat je nu ongeveer weet hoe ver je bent. Iets korter dan gedacht, maar whatever, die kleine doet het goed en daar gaat het om, of het nou een dec 2009 of een jan 2010 kindje wordt maakt niet uit. Kan nog steeds gillen worden tijdens het afsteken van het vuurwerk!

Super dat je de kinderwagen hebt uitgezocht en em al gehaald hebt zelfs, na ons gesprek van vanmiddag op msn ben ik ook op marktplaats gaan shoppen, Jos en ik vonden lenen eerst prima, maar iets gewoon zelf hebben is wellicht veel makkelijker. Heb een hele mooie gevonden op 15 min afstand, bel morgen even voor een afspraak, heb al geboden en ze zijn met de prijs al accoord gegaan, was niet zo'n mooi prijsje als bij jullie, maar goed... vooruit maar. De wagen is bruin en heeft een bak, alles zit erbij,dus ideaal. Heb wel afgesproken dat we em eerst even bekijken en uitproberen voordat we em kopen, maar komt vast goed.

Hoop dat je snel weer langskomt op msn, mis je wel hoor, nou ben ik er en ben jij er niet. Was het gezellig bij je moeder vanmiddag? Hope so! Ik heb de was opgevouwen in de stuurhut en er nog maar eens 1 ingestopt, verder gekookt en gepuzzeld, helemaal mijn ding momenteel.

Liefs Svtje

Hey meis,

Hoe kom je aan die prachtige banner ??? Helemaal super, Ukkie loopt weer helemaal op tijd!

Ga weer gezellig met je msnen!

Kus Svtje

Terug
Bovenaan