Schoentje wel/niet (discussieer mee)

Senna heeft eigenlijk amper schoentjes aan...
Meestal gewoon sokken...of een majo..

En de schoentjes die ze heeft die trekt ze toch alleen maar uit...
Dus heeft het geen zin!! Ik heb wel zomerschoentjes gekocht....Maar die zijn nu nog even te groot....Dus ik hoop dat ze die aan kan als ze een beetje kan lopen! En anders maar voor de sier aan :)

Hi,
Lynn heeft van die gebreeen slofjes, weet ik is niet ned, maar iedereen weet denk ik wel wat ik bedoel.
Lynn heeft geeneens schoenen, en ben ook niet van plan die te kopen voordat ze goed kan lopen, is niet goed voor de voeten, die moeten zich nog helemaal vormen.
Ze heeft ook bijna geen sokken aan en die slofjes af en toe, als ik geen dekje over de kinderwagen heb, en het is een beetje fris.
Is meer voor de gezelligheid, zijn ook super groot, maar wel heel schattig.
X

hierbinnen ook altijd op blote voeten.....is juist ook goed als ze gaan staan en stappen om het met blote voeten te doen(tenminste dat hebben ze mij altijd verteld)
Maar gaan we weg dan krijgt ie voor de show nog een leuk adidas schoentje aan.
Gaan ze echt goed lopen dan zijn wel stevige en goede schoenen weer heel erg belangrijk voor de voetjes.
Nessie

iris heeft een hele doos vol met schoenen en sloffen .
ze staan op de tweede plank van de commode in een doos. daar staan ze goed.   iris heeft een spreidbeugel aan dat vind ik meer dan genoeg .
ze kan lekker met haar tenen spelen. iris heeft me6t lekker weer ook geen sokken aan alleen met minder weer.
(schoenen zijn van een nichtje geweest. mijn schoonzus heeft een schoenen tik)
groeten petra

Hoi hoi,

hier ook geen schoenen voor Twan totdat hij zelf goed kan lopen. Af en toe voor de sier van die hele buigzame schoentjes, zoals laatst toen we een bruiloft hadden van mijn zwager en schoonzus. Dan vind ik het mooi staan, maar toen was hij 4 mnd, dus kon hij uberhaupt alleen maar liggen. Wel heeft Twan altijd sokken aan (die hij vaak zelf wel weer uittrekt, maar wij hebben ook een grindvloer, en dat is koud, dus doe ik m het liefst wel sokken aan.

Liefs Maaike

Hier een mama met schoenentik, bij yoëll uit dit vooral in puma.
Hij krijgt ze aan als we naar buiten gaan, maar meestal zijn ze al uit voor we bij de winkelstraat zijn. Hij is dan zo aan het bewegen dat ik denk, hmm die schoenen zitten er dan ook in de weg. Verders heeft hij binnen niets aan zijn voeten, we hebben parket en is al mega glad dus met blote voeten had hij in het begin al moeite.
In de tuin heeft hij ook zn blote voeten aan (haha), maar ergens anders buiten vind ik het een beetje eng. Je weet nooit wat er ligt.

Leuk onderwerp!

Pauline

Oh ja op de fiets doe ik ze ook aan, ik weet dat hij nergens tussen kan komen met zn voeten, maar stel je voor....... brrrr
Dan liever eerst de schoen dan zn voet

Nee hoor, hier geen schoenen, ik heb ze niet eens voor Emma. Sokjes of blote voeten nu het lekker weer is. En liefst nu ook blote benen want dan heeft ze meer grip op het laminaat! De maillots  kunnen de kast in hahah.  

Diane  

Terug
Bovenaan