Schoentje wel/niet (discussieer mee)

Hier ook een blote voeten mama, ook voor de grote zus en mezelf.
Oke bij lekker weer dan anders mogen er sokken, slofjes omheen hoor!!!
Linde krijgt schoentjes als ze goed kan lopen, dan is het ook pas echt leuk.
Tuurlijk zijn de fun-schoentje in minimaatjes erg leuk maar nu ze gaat rollen etc.. en haar voeten razend interressant vindt doe ik die niet meer aan.

groetjes Danielle.

BLOTE VOETEN..... want ik ben steeds of één sok kwijt of allebei, en schoentjes/slofjes trekt ie ook uit.
Wel heb ik bij het kruidvat leuke leren sandaaltjes gekocht voor heel weinig, maar die zijn voor op de fiets want anders wurmt ie zijn voetjes los uit de steuntjes.......  

Hier ook blote voeten. Maar pappa en mamma ook, dus het ruikt hier heerlijk!!!
Kian laat z'n sokken of sloffen wel aan als ie ze aan heeft, dus het kan wel. Naar buiten toe doe ik wel altijd sokken en/of sloffen aan. Heb wel hele schattige nike-sandalen. Die krijgt ie aan als ie ergens heen moet en het is warm. Maar ja, het warme weer is weer ver te zoeken hier.
Liefs Nelleke

Wij zijn ook van de blote voeten..of terwijl blote kakkies! Alleen als ze zelf kunnen lopen krijgen ze voor buiten schoenen, thuis gaan ze meteen uit. Doen we allemaal hier heerlijk! Sven is in de zomer helemaal happy omdat hij dan met zijn blote kakkies in de tuin mag.

Bij Jasper doen we ook geen schoenen aan. Wel hebben we van die leren slofjes (van Boumy of zoiets) en die werken prima voor zijn voetjes. Zijn zo soepel dat zijn voetjes er makkelijk bij kunnen bewegen en hij glijdt er niet door weg. Thuis is het of blote voeten of die leren slofjes dan en als we weg gaan heeft hij die sowieso aan!

Groet,
Jacqueline

Ik vind ze zó schattig!! Stef heeft echt wel 5 paar schoentjes ofzo....
Maarrrrrr ik loop zelf ook altijd op blote voeten en Stef eigenlijk ook...
Als we weggaan doe ik ze vaak wel aan om te voorkomen dat hij koude voetjes krijgt, maar verder eigenlijk alleen soms even om te laten zien hoe leuk het staat. Ik heb alle soorten schoentjes...slofjes, sokjes, schoentjes, gympjes.....Ben een beetje koopziek...

Liefs Annet

ik doe Mila nog geen schoentjes aan.ze heeft er wel een paar staan,van een vriendin gekregen.maar zelf vindt ze het ook niks.het liefste gewoon blote voeten of sokken(wat ook heel goed is).soms slofjes,omdat die net wat warmer zitten.
schoenen komen er pas als ze loopt.
groetjes piewie

Haha ik heb geen keus met wel schoentjes of geen schoentjes.
Danique schopt alles uit hihihi

Dus geen schoentjes voor Danique dus.
Haar eigen beslissing hahaha

Ik heb ballarina slofjes voor haar gehaald die je helemaal kan opknopen over haar enkels.
Zijn zo lief.

En die zitten goed vast zodat ze die niet kan uittrappen.
En zit veel lekkerder om haar voetjes.

Maar heeft ze alleen maar aan als we weggaan.
Thuis heeft ze of haar sokjes aan of blote voetjes.

Heb ook gelezen dat het beter is je kindje te laten lopen zonder schoenen.
Dan train je de voetspiertjes beter voor het laten lopen later.

Liefs Ilse mv Danique

Terug
Bovenaan