Schoentje wel/niet (discussieer mee)

nee hier ook nog geen dure loopschoenen om ze maar even zo te benoemen
ik heb wel schoentjes voor de sier omdat het leuk bij de outfit staat ofzo
maar dat zijn van die slappe dingen die je bij prenatal of zeeman/wibra koopt
en die krijgt ze alleen aan als we weggaan of als ze mee gaat wandelen ofzoiets
ik vind het ook veel leuker te wachten tot ze loopt
leuk vooruitzicht om dan de 1E schoentjes uit te zoeken.
liefs sandra

Schoenen? Die hebben we nog niet gekocht! Ze heeft een paar slofjes, maar die heeft ze nooit aan! ALles moet namelijk uit wat aan haar voeten zit: dus iedere dag sabbelt ze lekker aan haar teentjes!

Met dit weer heeft ze (modieus!!) een legging aan met blote voetjes....heerlijk! Vind het namelijk zelf ook heerlijk om op blote voeten te lopen!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Ook hier geen schoenen. Tijn heeft eigenlijk altijd blote voeten, alleen als we naar buiten gaan op de fiets doe ik hem zijn zootjes aan. Verder als ik hem sokjes aan doe dan zijn die binnen de kortste keren uit! Zijn zootjes laat hij wonder boven wonder aan.
Ik ben ook geen voorstander van schoenen voordat hij kan lopen, dus dat betekent voorlopig nog geen schoenen hier, hoe stoer dan ook!

Groetjes Danielle (mv Tijn 26.09)

Hoi,

Ik doe Tiara wel schoentjes aan als we weggaan. Geen zware schoentjes gewoon lichtstofje. Toen ze kleiner was had ze alleen sokjes of leren slofjes. In huis heeft ze als het mooi weer is blote voeten, en als het kouder is (wij hebben een heel koud huis) heeft ze anti slip sokjes/slofjes.

Groetjes Nancy

Tess heeft vaak van die schoentjes aan van zeeman (van die gymschoentjes). Ze heeft ze voornamelijk aan als we weggaan en als ze in haar loopwagentje zit. Dan zijn haar voetjes wat beschermd.

Echte schoenen koop ik pas als ze kan lopen, en zoals het er nu uitziet duurt dat nog wel even.

Groetjes sandra

Dean heeft ook nog geen echt schoenen. Het ziet er voorlopig niet naar uit dat hij gaat lopen, dus de schoenenwinkel zal nog even moeten wachten. Dean heeft alleen als het heel warm is blote voeten. Hij krijgt snel koude voetjes en dan trekt de kou door z'n lichaam en wordt helemaal koud. Hij heeft altijd sokken aan en z'n leren slofjes. Die slofjes gebruik ik eigenlijk als sokophouders, hahaha.

groetjes,
Nelly.

Lorenzo heeft ook nog geen schoenen wel
van die lederen slofjes die doe ik over zijn sokjes aan
als naar de winkel of visite gaan en dat doe alleen maar om
te voorkomen dat de sokjes niet in de winkel achter blijven
Lorenzo heeft zelf het liefst blote voetjes en inderdaad
voor de ontwikkeling van de voet is het ook beter
en voor de kou hebben ze die vetlaag op de voetjes
en als  ik zou  willen dat hij zijn sokjes en schoentjes aan houdt
moet ik dat zelf ook gaan doen

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Blote voeten !! (tenzij het koud is natuurlijk, dan sokken of slofjes)

Ik heb voor onze tweeling (nu 10 mnd)  ook nog geen schoenen gekocht, we hadden met de geboorte (heel leuk, maar zo onpraktisch want je krijgt ze niet aan) voor beide een paar Nike's maat 17  gehad. Nooit gedragen dus want probeer bij een baby het voetje maar eens recht erin te doen.... ze buigen de voet helemaal dus het was niet te doen. Zonde !

Er stond een tijdje geleden trouwens een stuk in of Kinderen of Wij jong ouders ofzo dat het beste voor de ontwikkeling van de voet BLOTE voeten is !! Ze hebben zo ook meer grip met kruipen en het gevoel in de voeten.

Schoenen moet je eigenlijk pas aan beginnen als ze echt zelfstandig lopen en dus buiten niet zonder schoenen kunnen.

Ik ben zelf ook een echt blote voeten mens, dus ik vind het heerlijk.
Groetjes Marasje

Terug
Bovenaan