schoentjes!

Vraagje,,, is het niet zo dat als ze nog niet lopen ze eigenlijk geen schoentjes mogen dragen?? dit i\vm de vorming van de voet??

Groetjes Bianca

Bianca,
ik denk inderdaad dat het niet echt goed is voor de voetjes om al "echte" (van die harde) schoentjes aan te doen, maar dit (en de puma's die ze nu heeft ook) zijn meer slofjes dan schoenen eigenlijk. Is van heel zacht materiaal.
kan geen kwaad lijkt me!

Oh ja, KT, misschien weet jij dit toevallig...
Ik wilde vanmorgen dus schoentjes bestellen op die site, maar kon geen maat kiezen...Zag dat ook nergens staan?!
Bij sommige schoentjes wel, maar bij die wat ik wilde niet. Staat ook niet bij welke maat het dan is!
Heb al een mail gestuurd, dus hoop dat ik snel reactie krijg!

Leuk om te weten dat die slofjes wel mogen.
Ga ze snel kopen, vind het zo schattig!

Groetjes Bianca

Aan de rechterkant staat in een aparte box de maat (je moet even de goede aanklikken, s of m).

Groetjes, KT

Ik heb al antwoord terug op de mail die ik had gestuurd, en ze zei dat ik inderdaad geen maat kon aangeven omdat die schoentjes nog niet binnen zijn. Ze kon ze wel voor me reserveren (wat ik natuurlijk meteen ga doen!) . Ze heeft ze over 2 weken ongeveer binnen...nog even geduld dus!

Heb ook net even gekeken en er staan erg leuke tussen.
Maar ik ben zo'n muts dat ik ze echt te duur vind. Zolang ze ze nog niet nodig heeft, blijf ik toch maar gewoon bij de sokken....
Sil

Hoi Debby,
Daisy loopt ook al... achter haar loopwagentje en tussen twee handen in. Staan kan ze al een minuutje... wordt ook steeds makkelijker. Heb nog geen schoentjes gekocht, maar zit er wel aan te denken.   Steeds op sokken naar buiten is het ook niet helemaal en ik heb ook die schoentjes van de Zeeman, maar die zijn nog te groot helaas.
In huis is ze altijd op blote voeten en naar buiten doe ik wel sokken aan, die ze zelf binnen een minuut uit heeft haha.
groetjes,
Belinda

Terug
Bovenaan