schoentjes!

Hoi,
Wat betreft het lopen. Ik heb gelezen dat ze de eerste 3 maanden beter op blote voeten kunnen lopen en dat je dan pas de voetjes op moet laten meten voor echte schoenen. Dit in verband met de teentjes. In het begin schijnen ze die nog een beetje gekromd te houden.
Die van ons loopt nog niet (nu ruim 9 maanden), gaat al wel zelfstandig zitten uit kruipstand.

Groeten, Petra

Ik heb leren slofjes gekocht voor Isis, maar om heel eerlijk te zijn voor de sier, dus als we naar buiten gaan, als het niet té warm is (zoals vandaag) Verder vooral veel blote voetjes werk. Maar die slofjes zijn wel okay, gekocht bij Villa Happy,

x Esther

Hier is het ook voor de sier hoor! Gewoon omdat ik (wij) het leuk vinden uitzien..hahaha...
Maar slofjes kunnen geen kwaad dus waarom niet?
En met warm weer en binnen hier ook gewoon blote voeten of sokjes hoor. Schoentjes/slofjes alleen als we weg gaan.
En als we weggaan en het is zo warm als nu, laat ik haar ook gewoon in haar blote voeten hoor! Heerlijk!

Ik heb afgelopen zaterdag bij babypark schoentjes gekocht.
Echt van slappe stof maar het staat wel heel stoer en lief.
Ik doe ze alleen niet aan met dit warme weer.

Lopen gebeurd hier nog lang niet hoor. Hij zet nog niet eens zijn benen neer als ik hem boven de grond hou. Hij trekt ze dan op....hahahaha...
Ach ja...alles op zijn tijd.

Hoi,

Wij hebben ook van die leren slofjes, niet eens zozeer voor de sier, ga veel wandelen met hond en dochter en als het koud is (pffff, het is jezelf niet voor te stellen vandaag) dan vind ik sokken net een beetje te weinig voor in de wandelwagen.
Dus hier is mijn goede (vind ik zelf ) excuus om leuke leren slofjes voor mijn dochter te kopen.

Groetjes, KT

Ik doe Anne alleen schoentjes (slofjes) aan als ik haar in de fietskar  in de maxi-cosi heb. Ik doe dat tegen de kou en uit voorzorg dat ze niet ineens haarvoetjes tussen de kqr en mijn fiets heeft. Is wel bijna onmogelijk, maar toch. Verder heeft Anne alleen sokken aan. Ik heb  gehoord dat kindjes van sloffen juist platvoetjes kunnen krijgen, omdat ze dan steeds op dezelfde manier op hun voetjes staan. Het kleinkind van een aangetrouwde tante heeft dat. Zij mag nu alleen op  blote voeten  lopen. Hoe of wat weet ik ook niet hoor. Maar voor buiten lijken me schoenen wel erg handig .

Groetjes,
Natasja

Nog een keer.....hahaha

Binnenshuis heeft ze nooit schoentjes/slofjes aan... en wij trouwens ook niet.
Buitenshuis wel, dwz; als we echt 'op stap' gaan.
En nu dus wel goede soepele schoenen, maar ze is dan ook al echt aan het stappen geslagen.... anders had ik nog gewacht.

Echt super slecht kan het volgens mij niet zijn, zolang je maar zelf goed in de gaten houd hoe of wat... dus wel de goede maat, en zeker niet te klein... als ze gaan stappen een goede soepele zool... met voetbed.. Mijn ouders hadden het nooit breed, maar op schoenen is er nooit bezuinigd. En ik heb geen doorgezakte voetzolen.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Wij hebben thuis ook nooit schoenen aan. Anne ook niet. Alleen op het kinderdagverblijf moeten ze sloffen aan en dat schijnt juist slecht te zijn. Ik weet ook niet of dat op alle kdv's is. Wat ik gehoord heb is dat het voetje door de slof in 1 positie blijft staan en daardoor niet alle spieren zich evengoed ontwikkelen. Maar nogmaals, veel weet ik er niet vanaf. En zolang Anne niet loopt zie ik ook geen problemen. Met schoentjes is het toch wat anders, want buiten moeten ze toch iets aan de voeten als ze lopen.
Ik wil ook beledigen of zoiets en ik denk dat iedereen hier het beste met zijn kindje voor heeft, maar ik wilde dit gewoon even kwijt. Ik kan me ook niet voorstellen dat kinderen thuis de hele dag sloffen aanhebben. En anders trappen ze die zelf wel uit .

Terug
Bovenaan