schoonmoeder

Hoi maike,

geloof me, de meest schoonmoeders die heir bedoeld worden snappen gewoon niet wat je bedoeld als je het ze op een rustige manier verteld...

dat is nou juist het probleem...wij zijn zelfs verhuisd ivm met de schoonouders, zelfs mijn man werd er gek van. We woonden eerst om de hoek, maar nu gelukkig 30 km verderop...

Ik ben heel blij voor jou dat het wel klikt bij jullie, maar onze schoonouders hebben een plank voor hun kop...wat , een plank?? een heel bos!!!

Groetjes Valerie

hoi

ja die van mij was ook zo erg er kon nog niet een sproficiat af toen ik zwangerw as van mijn dochter,pas sinds ze geboren is doet ze normaal,maar ja je krijgt ze er gratis bij he.

succes ermee hhaha groetjes wedny

Hey Maike,

Ruilen???

Ik geef je 2 weken enje trekt de haren uit je hoofd !
Mijn schoonmoeder doet wel alsof ze me lief vind, maar ze kan me wel schieten omdat ik gewoon zeg dat ze niet zo moet schreeuwen of dr mond eens een keer moet houden over haar kwaaltjes ! Sommige mama's snappen dat gewoon niet ! Gelukkig ziet mijn vriend dit ook en wijst ok HIJ haar wel eens op d'r fouten, maar daar geeft ze niks om. En als dat met mn hormonen nog erger word... :S
Weet je hoe irritant het is om naar iemand te luisteren die verteld hoe geweldig zij de dingen aanpakt en hoe verrot ik of mijn vriend dat doen !
Zelfs dr eigen man word moe van d'r ! Ze heeft geen vrienden en alleen dr zus komt nog eens langs bij haar ! Dat zegt genoeg !

Nou ik heb mn gat al gegraven..... nu nog wachten tot ze struikeld :p

Jeetje zeg, wat zijn er veel stomme schoonmoeders!!
Ik ben blij dat ik er geen last van heb. Mijn schoonouders en mijn eigen ouders met partner zijn zo enthousiast en meelevend. Terwijl ik echt af en toe zo'n bui heb.... ik ben namelijk zelf soms niet te genieten en ik reageer me vooral af op de mensen die het dichtst bij me staan.
Ik word later vast zo'n verschrikkelijke schoonmoeder  

groetjes Mariska

Hoi ammarins,

Ik zou er toch een keertje wat van  zeggen, als ze echt zo onaardig is!
Als ze  letterlijk zegt dat het haar plicht is om te komen zou ik (makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het) haar daarop direct zeggen (als je dat zo vindt) dat ze dan misschien maar niet meer moet komen als ze dat als haar "plicht" ziet.
Als zij zo rechtuit is tegen jullie mag je dat ook andersom zijn naar mijn mening.
De ergernis die je/jullie er van hebben wordt er meestal ook niet minder om in de loop van de tijd. Ik zou het gewoon proberen!
Groetjes Marieke

hoi marieke,
ik heb er al heel vaak wat van gezegd tegen haar maar dat komt gewoon niet aan.
ze snapt niet waar ik het over heb,ze heeft ook niet eens door dat ze me kwetst.
mijn schoonouders(allebei) gaan door het leven zonder emoties vooral huilen of verdriet daar moeten ze niks van hebben.
ze hebben echt gevoelens van een baksteen en snappen dan ook niet dat anderen wel gevoelens hebben dus ik kan praten wat ik wil het heeft gewoon geen zin.
groetjes ammarins

hallo meiden,
mag ik ook even mijn hart luchten over mijn schoonmoeder.. bij het woord al gaan mijn nekharen recht overeind staan....
mijn schoonmoeder is meer het andere type... het opdringerige!!!
gek word ik van haar bemoeizucht!!!
overal heeft ze een mening over.. wij hebben 1 dochter van 3 en zij zou wel even beslissen wanneer het tijd is voor 2e kindje..
(en dat terwijl zwangerschap van oudste niet makkelijk was, en onze meid behoorlijk ziek is geweest de eerste maanden van haat prille leventje)
ook komt ze altijd met kado's aan voor dochter, hoewel ik er al 1000 keer wat van heb gezegt blijft ze het doen... man staat niet geheel achter me en dat irriteert me verschrikkelijk!!! zijn broer heeft namelijk ruzie met schoonoeders en mijn man lijkt wel bang te zijn om iets tegen ze te zeggen als ons dat niet aanstaat... alsof hij moet goedmaken dat zijn broer geen contacht meer wil, snappen jullie..

nu is er tweede op komst en ik wil duidelijk met man afspreken dat wij nu met zijn 4en moeten staan, en niet ik en de kids aan een kant, en hij en schoonouders aan andere kant!!! ik ben het zat!!!
we wachten zo lang mogelijk met vertellen dat ik zwanger ben, geen zin in bemoeizucht en "tips" uit het jaar kruik!!!!

dan komt ze als de baby er is ook steeds zomaar, onaangekondigt met vriendinnen van haar langs. "ze waren in de buurt" zegt ze dan, ze wonen 27 km verderop!!!!
ach!!!!!!! je snapt wel dat ik door de hormonen weinig kan hebben!!!!!

succes allemaal!!!
groeten miss C

een heel bekend probleem. Ik heb ook een moeilijke schoonmoeder. Ze vindt niets van wat wij doen goed. En helaas krijgt ze geen tegengas van haar man. Wij zijn momenteel het zwarte schaap, nadat ze al diverse andere familieleden als 'fout' heeft bestempeld. Gelukkig woont ze een eind weg, 200 km verderop!

Terug
Bovenaan