Echt waar hoor heb weer een dag achter de rug waar je niet goed van wordt.
Ik heb dus echt schhonouders die gewoon niet te snappen zijn.
Ze zijn zwaar van de kerk (alle respect daarvoor) maar, ga mij niets opdringen Arjan en ik hebben niets met de kerk.
Nu gaat volgende week mijn zwager trouwen en nu hadden we ons netjes voor genomen ook maar naar die kerkdienst te gaan.
Wat denk je heb ik gister mijn schoonmoeder aan de foon en die zegt even tussen neus en lippen door o ja je kinderen zijn niet welkom in de kerk dus wat doe je daarmee?
Ik zeg daarop dat als de kinderen niet welkom zijn ik ook niet kom.
Vraagt zij Zou arjan dan voor z'n broer wel willen komen.
Nu is arjan ook zo van kids niet welkom ik ook niet maar om de vrede te bewaren had arjan besloten toch maar even te gaan dan.
Krijgt hij een sms met een heel verwijdt dat we toch al niet meer van plan waren te komen.
moet je niet tegen arjan zeggen want dan komt hij helemaal niet meer.
Vandaag dus even mijn schoonmoeder de waarheid gezegd en ook gelijk gemeld dat we geen verder contact meer willen op wat voor manier dan ook.
Niet met hun niet met mijn zwager en schoonzussen.
Is vast een raar verhaal geworden maar het komt erop neer dat het al zolang als ik in de fam ben er altijd gezeur is (dat is al 10 jaar zo. en daarvoor was dit ook al zo.)
Wij waren het nu dus echt zat om altijd alles maar gedaan te hebben.
Dat we nu alle contact voorgoed verbroken hebben.
En ik moet zeggen het lucht best wel lekker op.
Hehe ben me verhaal weer kwijt.
Groetjes Lique
Ik heb dus echt schhonouders die gewoon niet te snappen zijn.
Ze zijn zwaar van de kerk (alle respect daarvoor) maar, ga mij niets opdringen Arjan en ik hebben niets met de kerk.
Nu gaat volgende week mijn zwager trouwen en nu hadden we ons netjes voor genomen ook maar naar die kerkdienst te gaan.
Wat denk je heb ik gister mijn schoonmoeder aan de foon en die zegt even tussen neus en lippen door o ja je kinderen zijn niet welkom in de kerk dus wat doe je daarmee?
Ik zeg daarop dat als de kinderen niet welkom zijn ik ook niet kom.
Vraagt zij Zou arjan dan voor z'n broer wel willen komen.
Nu is arjan ook zo van kids niet welkom ik ook niet maar om de vrede te bewaren had arjan besloten toch maar even te gaan dan.
Krijgt hij een sms met een heel verwijdt dat we toch al niet meer van plan waren te komen.
moet je niet tegen arjan zeggen want dan komt hij helemaal niet meer.
Vandaag dus even mijn schoonmoeder de waarheid gezegd en ook gelijk gemeld dat we geen verder contact meer willen op wat voor manier dan ook.
Niet met hun niet met mijn zwager en schoonzussen.
Is vast een raar verhaal geworden maar het komt erop neer dat het al zolang als ik in de fam ben er altijd gezeur is (dat is al 10 jaar zo. en daarvoor was dit ook al zo.)
Wij waren het nu dus echt zat om altijd alles maar gedaan te hebben.
Dat we nu alle contact voorgoed verbroken hebben.
En ik moet zeggen het lucht best wel lekker op.
Hehe ben me verhaal weer kwijt.
Groetjes Lique