Hey!
Ik heb net (16 april) de bruiloft van mijn broer en schoonzus achter de rug.
Mijn schoonzus is gelovig en wilde graag voor de kerk trouwen.
Mijn broer vond dat geen probleem en ook bij hun bruiloft waren kinderen gewoon welkom.
Ze mochten zelfs de ringen brengen!
Isabelle is geen kerk gewend en kan errug slecht stilzitten (vraag me altijd af van wie ze dat toch heeft ;-))))
Maar dat ging dus echt supergoed1
Ze vond het geweldig om JA te roepen toen de ambtenaar van de burgelijke stand meldde dat ze zodadelijk hun ja-woord gingen geven en riep daarna ook nog lekker ongegeneerd: oh, boertje!
toen ze die per ongeluk liet.
Dankzij mini-pepermuntjes en even buiten rondjes rond de kerk rennen tussen de burgelijke dienst en de kerkdienst heeft ze zich prima vermaakt en ze heeft heerlijk gedanst in de gang van de kerk toen het orkest van mijn schoonzus speelde.
(ze riep zelfs toen ze klaar waren met een liedje: nog een keer!)
Kortom: ik vind het belachelijk dat kinderen niet welkom zijn en zou hetzelfde gereageerd hebben als jij.
Ik wens jullie wel veel geluk toe zonder je schoonouders.
Liefs Monica
Ik heb net (16 april) de bruiloft van mijn broer en schoonzus achter de rug.
Mijn schoonzus is gelovig en wilde graag voor de kerk trouwen.
Mijn broer vond dat geen probleem en ook bij hun bruiloft waren kinderen gewoon welkom.
Ze mochten zelfs de ringen brengen!
Isabelle is geen kerk gewend en kan errug slecht stilzitten (vraag me altijd af van wie ze dat toch heeft ;-))))
Maar dat ging dus echt supergoed1
Ze vond het geweldig om JA te roepen toen de ambtenaar van de burgelijke stand meldde dat ze zodadelijk hun ja-woord gingen geven en riep daarna ook nog lekker ongegeneerd: oh, boertje!
toen ze die per ongeluk liet.
Dankzij mini-pepermuntjes en even buiten rondjes rond de kerk rennen tussen de burgelijke dienst en de kerkdienst heeft ze zich prima vermaakt en ze heeft heerlijk gedanst in de gang van de kerk toen het orkest van mijn schoonzus speelde.
(ze riep zelfs toen ze klaar waren met een liedje: nog een keer!)
Kortom: ik vind het belachelijk dat kinderen niet welkom zijn en zou hetzelfde gereageerd hebben als jij.
Ik wens jullie wel veel geluk toe zonder je schoonouders.
Liefs Monica