Schudde met die billen!! (filmpjes)

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Welke dame is nu niet gecharmeerd van een vent met ritmegevoel en die niet verlegen is om een dansje?

Nou, dan  ben je bij Kay aan het juiste adres!!

Zodra er een  kinder cd wordt aangezet kruipt Kay enthousiast naar een van de muziekboxen en wiegt op het ritme van de muziek op en neer! Hij vind het helemaal geweldig en kan zo een hele poos doorgaan.. Tussendoor gaat hij op zijn billen zitten en klapt dan van vrolijkheid en met een big smile in zijn kleine handjes..

Hij is zo grappig om te zien en ja,.. een echte muziekliefhebber dus!

Natuurlijk mogen jullie meegenieten van die grappige schouwspel..

---------

Hier is Kay net naar de muziekbox gekropen en moet nog even "inkomen".. Een soort van warming-up haha!

http://ess77.hyves.nl/fotos/82256959/0/HP8L/

Maar dan begint het echte werk.. Geconcentreerd en met een stiekem lachje houd hij het ritme er goed in,.. En dat mama dit allemaal op film vast legt weerhoud hem niet  om met die lekkere dikke billen te schudden!! Wat is het toch een scheet hè..

http://ess77.hyves.nl/fotos/82256960/0/dgux/

-----------

Meer dansende kindjes?
Kom maar op met die filmpjes!!

Esmé, trotse mama van Kay

F*ck.... Kan ik niet zien hier op het werk! Kijk thuis wel even, heb eindelijk weer telefoon en internet!!

-X- Marieke

Shake it baby!!!!!!!!!!
Hahahaha geweldig
Hier nog zo'n billenshaker. Laatst vroeg iemand of zn vader stiekem een neger was, omdat die ook zo lekker ritmisch zijn hahaha
Zal snel eens filmen, dan kom ik jou om uitleg vragen hoe het hier moet komen hihi

Pauline

Je zet het filmpje op Hyves.. En kopieerd de Url/link ónder het filmpje hier naar toe.  Het plaatje  kun je alleen maar  kopieeren vanuit die balk met foto's, dus niet de vergroting.

Klaar is kees..

Esmé mv kay

Haha, Leuk Esmé! Bewaren dat filmpje! Over 20 jaar doet hij dezelfde beweging ook, maar dan niet op de muziek .

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Hahaha, wat een ding joh!
Ik zal Lyanne ook proberen te filmen vanmiddag. Als ze in de box met muziek, gaat ze heen en weer dansen en als ze opde grond zit gaat ze ook heen en weer en klapt ze in de handjes.

Wat zijn het toch een schatjes!

Groetjes, Marieke mv Lyanne

Ohhhh, Lisenka,ik denk het, jij schrijft het, foei, dames toch!

Terug
Bovenaan