Schudde met die billen!! (filmpjes)

zucht....nostalgie....Maxell 90 minuten, kant A en kant B. Daar paste meestal een hele LP op en die zette je op een bandje om in je walkman te doen. Kon je naar luisteren als je naar school toe fietste...
the good old days....

We moesten de reis vandaag pinnen, en hebben het maximum gepind wat kon op een dag. En de paar euro's die nog in m'n portomonaie zaten moest ik afstaan aan mijn man. Dus ik kon geen cd meer kopen vandaag. Maar ik ga ze zeker nog halen, moet toch wat te draaien hebben als we twee dagen in de auto zitten!

JA! Ik ben lekker stout heb ik gekocht. Hendrik Haan is MIJN favoriet! Heb Julian nog niet betrapt op meeswingen, maar dat komt vast nog!
Ook leuk om als kadootje weg te geven trouwens!
Bij Van Leest gekocht, 5,99 (iemand schreef dat ze daar niet waren).

Tralala...Hendrik Haan....uit Koog aan de Zaan.....heeft de kraan...open laten staan... tralala!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Ja die tekst is super hè? Mijn vriend vind dat ook zo'n leuk liedje,..
Ik van die van "de koning is bang voor de K,.." ook zo mooi,..

En Isabella caramella dr krokodil Patijn die alles op vreet!! hihi..

VOF de kunst geeft van die theatershows waarin ze deze liedjes zingen, want eigenlijk is het een groot verhaal. Als Kay wat groter is ga ik er dus ook zéker heen!!
Wie weet zijn er hier dan wel meer fans en maken we er daar een forumdag van hahaha..

Ben blij dat je de cd leuk vind,. je hebt ook gelijk de leukste gekocht!
Maar eigenlijk zijn ze allemaal toppie,.. gewoon voor en na eentje kopen. Of vragen voor z'n verjaardag!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan