Schudde met die billen!! (filmpjes)

Geweldig om te zien...
Zo doet Senna ook altijd...
Ik ga ook is snel is een keer een filmpje van der maken....
Kijken of het mij ook lukt!!

Hihihihi...wat een lekker ding en wat kan hij lekker shaken met zijn billekes.
Altijd als Tess  muziek hoort, gaat haar hele lijfje meebewegen.Mare...wij houden daar wel van ...van shake-billekes..hahaha

Heb ik nu helemaal goed door hoe je foto's moet plaatsen,komen er nu filmpjes...tjee,is wel hartstikke leuk,moet ik toch ook eens gaan uitvogelen hoe dat moet.

Liefs Kitty en Tess.

sexy hoor kay, zo krijg je wel de aandacht van de dames

Ontzettend schattig om te zien.
Liefs sandra

Als hij er zo met de 18 jaar nog bij zit (in de disco) dan  moet ik me geloof ik wel zorgen gaan maken haha,..

Wat een beweging zit er in dat ventje van jou zeg!. Weet je zeker dat hij 's avonds niet stiekem uit zijn bedje is gekropen en door  jullie slaapkamer deur heeft gespiekt! hihi

Esmé, op jou aanraden heb ik de cd's van VOF de Kunst gekocht. Helemaal het einde en Ilse vind ze ook top. Bedankt!

Jeske

Geweldig zijn  die hè? Ben ook echt gek van ze..  Vooral die teksten zijn super haha.. Ik heb ze dan ook allemaal..

Het zijn cd's die je zelf ook nog leuk vind om te draaien omdat het niet één en de zelfde soort muziek is.

Nou geweldig dat je kleine meid ze ook leuk vind!

Esmé mv Kay

Lekker kontje hoor Kay!

Ben ook op zoek naar de cd's van VOF de kunst. Wist helemaal niet dat ze ook kindermuziek hadden gemaakt.
Waarschijnlijk gewoon in de cd-winkel gekocht? In de speelgoedwinkel en de babyzaak hadden ze ze niet.

Julian stond vandaag te swingen op Aakon (ugh!).

Groetjes,
Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan