Schudde met die billen!! (filmpjes)

Zit er nog een topper bij? (dan hoef ik ze niet meteen allemaal te kopen)
Liefs Nelleke

Geweldig ritmegevoel Kay!!!
lekker swingen met die billen!!!

groetjes Anke

Je kunt ze gewoon in de muziekwinkel kopen en kosten 4,99 euro per stuk.
Ik vind zelf de cd van "ik ben lekker stout", "vanaf hier nog 5 kwartier" en natuurlijk "dikkertje dap" de leukste van de hele reeks..

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden..

Esmé mv Kay

Als het weer het toestaat gaan we morgen even  zoeken in de stad...

Je doet er zeker geen miskoop aan,.. Begin maar met de cd "ik ben lekker stout"..

Ze hebben liedjes als "De geit van dr Sanders (is anders dan de rest)" en "de koning was bang voor de k... (kat)" en "isabella caramella".. écht heel leuk.

Misschien dat je eerst één liedje kunt downloade van het net om te kijken of je het wat vind..

Ik hoor het wel!!

Esmé mv kay

Ik heb de cd: "ik ben lekker stout" en "dikkertje dap" gekocht. Idd 4,99 per stuk.
En gewoon bij de Free record shop.
Ik heb vandaag nog even bij de Van Leest gekeken, maar daar hadden ze ze niet.

We hebben geen cd-speler in de auto, maar ik ga ze wel even voor vrijdag op een bandje zetten voor de vakantie! (ik weet het...bandjes zijn uit de prehistorie, maar het is nou eenmaal niet anders) En ze zijn zo leuk dat Ilse vast niet zonder de muziek kan in de auto. hihi (papa zegt dat het alleen voor mama is, tja ik geef toe de teksten van de liedjes zijn grappig!)

Jeske

Shake 'm Kay!!!!
Leuk hoor om jou te zien swingen, ik doe dat ook wel maar alleen met mijn bovenlijfje, ik snap dan ook echt niet hoe ik zo op mijn knietjes moet zitten maar dat leer ik nog wel.
Mama gaat ook kijken voor de cd's voor mij, even variatie op K3,  Piet Piraat en Nijntje van mijn zus! Papa en mama kunnen die wel helemaal meezingen dus waarom ze variatie willen snap ik niet zo goed.
Maar bedank je mama maar voor de goed tip!!!

Dikke kus van Linde.

Terug
Bovenaan