<p>Momenteel ben ik ruim 30 weken zwanger en ik vraag mij af hoe het met het seksleven van alle andere zwangeren staat?</p><p>Mijn man en ik hebben al weken lang geen seks meer gehad, niet omdat IK niet wil of omdat mijn buik gigantisch in de weg zou zitten (heb een redelijk bescheiden buikje) maar omdat ik het idee heb dat mijn man niet wil.</p><p>Heb het er meerdere keren met hem over gehad, maar krijg dan elke keer vage antwoorden als 'ik ben vaak te moe' of 'jij wil nooit seks' dit terwijl ik elke keer opnieuw aangeef dat ik er van mijn kant helemaal geen problemen mee heb om seks te hebben.</p><p>Maar hij doet er niks mee en hints pakt hij nooit op,of hij wil ze niet oppakken?</p><p>Ik begin er zelf ook niet meer mee. Maar ik weet even niet meer wat ik ermee moet. Houd hij niet meer van me? Vind hij mij lelijk nu ik dikker aan het worden ben? Vind hij mij niks meer aan nu ik vaker moe ben en wat vaker klaag?</p><p>Misschien allemaal wat persoonlijk, maar hoe is het met jullie seksleven tijdens de zwangerschap ? </p>