Seks tijdens de zwangerschap

Ons sexs leven gaat wel goed. Ben 30 weken zwanger. In het begin had ik geen problemen met sexs. Maar nou een maand niet veel sexs gehad. Geen gevoel of ik kom gewoon niet klaar. Pijn in mijn bekken als we doen. Het schuurt soms bij mij. Hij weet dat ik zwanger ben en hij zegt ook dat het niks uit maakt als we het niet doen. We willen dat de zwangerschap goed afloopt. Ik voel me soms schuldig dat het niet wil. Maar ja even doorbijten en na zwangerschap hopelijk dat het sexsleven weer goed komt.

Nou bij mij is het nog dramatischer dan.. het kan altijd erger.. ik heb de eerste weken tot week 18 ongeveer alles ondergekotst en was echt misselijk... Daarna werd ik bloedjegeil maar mijn vriend niet.. dus ik heb hem echt moeten overhalen om seks met mij te hebben, dit is zo minimaal gebeurd van week 20 tot week 28 ongeveer en vanaf toen hebben wij tot nu nog geen seks gehad (ben nu 38 weken). Nou moet ik zeggen wij zijn allebei altijd minimaal geweest met seks, we waren niet elke dag bezig maar ik mis het wel. Mijn vriend is vooral diegene die tegenhoud, hij is echt bang en dat is eigenlijk de voornaamste reden dat we echt geen seks hebben. We doen wel zeg maar de kleine dingen eromheen, maar echt penetreren niet zeg maar. Dus daar moeten we het maar mee doen. We praten er goed over en we weten ook dat het wel goed komt erna. Dat is wel fijn.

Oh meiden wel jammer dat jullie heren het een beetje eng vinden!! 
Normaalgesproken doen wij het 1 keer in de week zoiets maar tijdens de zwangerschap is mijn libido flink hoger! Ik heb zelf het idee dat het de laatste weken ook komt omdat ik gewoon zo weinig te doen hebt ;)
Nu bijna 39 weken maar wij gaan nog vrolijk door haha. Ik zie er zelf wel een beetje tegenop dat je straks niet kan/wil. Dus ik geniet er nog even van. 
Wel had ik laatst voor het eerst achteraf wat licht bruinverlies, gewoon een bloedvaatje of misschien een klein wondje oid. Daar schrok manlief gelijk van en zei dat hij het nu misschien niet meer durfde. Gelukkig was hij dat de keer daarop alweer vergeten ?

Voor de zwangerschap hadden we regelmatig sex. Eerste trimester was ik moe en misselijk en heb flinke kramp/pijnscheuten gekregen na het klaarkomen en daarna was mijn zin gewoon helemaal weg. Maar sinds het laatste trimester weer vaker zin en merk dat ik veel sexdromen heb met mijn partner.. Heb van de week mijn partner ervoor wakker gemaakt ? Dus nu wel minder sex dan voor de zwangerschap maar er is wel sex.
Maar wel vanaf het begin eerlijk geweest, al thans in het eerste trimester viel ik meestal rond 19.30 in slaap haha maar toen mijn libido weg was dit ook eerlijk en open verteld. En dit was goed, kan beter eerlijk zijn dan het aan te gaan zonder zonder zin, vind ik ook niet oprecht naar mijn partner toe. En anders zijn er nog meer manieren om mijn partner wel wat te geven ?

Terug
Bovenaan