Seks tijdens de zwangerschap

Aiii lastig. Dit kan je zo onzeker laten voelen. Ik ben momenteel bijna 32 weken zwanger. had de eerste 5/6 maanden veel zin, maar Met dikker wordende buik vind ik het nu zelf minder prettig. Ik denk gemiddeld 1 keer per week. Maar moet zeggen dat het voor de zwangerschap daar ook ongeveer op neer kwam. Ik kreeg ook wel eens het idee dat mijn vriend er minder zin in had. Hij gaf aan dat het soms ook komt door mn gesteldheid en als ik daar over nadenk, kan ik hem geen ongelijk geven. Als je vriend zich wat minder voelt, heb je waarschijnlijk ook minder zin. Ik heb overigens een prima zwangerschap, maar merk wel dat ik bij mijn vriend de 'ware ik' laat zien die het niet altijd even leuk/makkelijk vindt om zwanger te zijn. Ik denk dat het een natuurlijk iets is om vervolgens minder zin te hebben. Misschien speelt dit bij jullie helemaal niet maar toen ik er eens over na ging denken kon ik me beter in hem verplaatsen. Hopelijk straks (een aantal weken) na de bevalling weer wat meer ?. Veel succes! En blijven praten ?

Aiii lastig. Dit kan je zo onzeker laten voelen. Ik ben momenteel bijna 32 weken zwanger. had de eerste 5/6 maanden veel zin, maar Met dikker wordende buik vind ik het nu zelf minder prettig. Ik denk gemiddeld 1 keer per week. Maar moet zeggen dat het voor de zwangerschap daar ook ongeveer op neer kwam. Ik kreeg ook wel eens het idee dat mijn vriend er minder zin in had. Hij gaf aan dat het soms ook komt door mn gesteldheid en als ik daar over nadenk, kan ik hem geen ongelijk geven. Als je vriend zich wat minder voelt, heb je waarschijnlijk ook minder zin. Ik heb overigens een prima zwangerschap, maar merk wel dat ik bij mijn vriend de 'ware ik' laat zien die het niet altijd even leuk/makkelijk vindt om zwanger te zijn. Ik denk dat het een natuurlijk iets is om vervolgens minder zin te hebben. Misschien speelt dit bij jullie helemaal niet maar toen ik er eens over na ging denken kon ik me beter in hem verplaatsen. Hopelijk straks (een aantal weken) na de bevalling weer wat meer ?. Veel succes! En blijven praten ?

Ons seksleven staat op een heel laag pitje. Het doet zeer bij mij, klaarkomen zorgt voor harde buiken wat ik ook echt niet fijn vind. 
En laatst waren we bezig, begon de baby heel erg te bewegen, weg libido... 
Het komt vooral bij mij vandaan dat we zo weinig seks hebben. Maar doordat ik er niet echt van kan genieten vindt mijn man het ook niet zo leuk,  de lieverd :) 
Gelukkig compenseren we een beetje met de tijd dat we bezig waren zwanger te raken, en straks zal het ook wel weer goedkomen.
Als jij je erdoor voelt afgewezen, zou ik vooral dat bespreken, dan kunnen jullie samen zoeken naar oplossingen die fijn zijn voor jullie allebei!

Ook ons seksleven staat op een laag pitje.. Ben ondertussen 33 weken zwanger. In het begin was er niets aan de hand. Maar toen mijn buik echt begon te groeien, voelde het voor mijn man niet meer fijn. Wij zijn hier heel open en eerlijk over naar elkaar. Het is niet dat hij mij niet meer mooi of sexy vindt. Maar hij vind het zelf een heel vervelend idee dat de baby 'iets' zou mee krijgen. Hij weet dat dit niet zo is, maar dat maakt het wel lastig voor hem. Vind het zelf minder leuk dat we zo weinig sex hebben, maar respecteer wel zijn mening. Ik ben allang blij dat hij eerlijk en open is en zou nooit willen dat hij sex met mij heeft terwijl hij het niet als prettig ervaart.
Mijn tip is dan ook om vooral open en eerlijk hierover te praten met je man. Zo weet je wat er echt speelt ipv je onzeker te gaan voelen. 

Hier 27 weken zwanger en ook staat alles op een erg laat pitje. 
Vind het zelf niet fijn gevoel van onder en mijn man vind het een raar idee. Vorige week nog poging gedaan en toen ging onze kleine man druk bewegen en was mijn man er ineens klaar mee ?

eerste 3 maanden vaak misselijk dus ik dacht een enkele keer seks, 1x in de week..
nu zit ik op 4 maanden en ervaar wel zin! ? seks is nu elke dag. En soms kom ik niet klaar want orgasme zijn wel anders tijdens je zwangerschap, een soort pijn en beetje kramp gevoel erna en dat houdt mij wel tegen om een hoogtepunt te bereiken.  
mijn man is bang dat de baby iets mee krijgt en hij doet het daarom niet zo meer hard. Doggy ontwijkt ie ook een beetje. 
Ik heb wel tegen hem gezegd dat als de laatste maand aanbreekt en ik weeen heb en een dikke buik dat de seks misschien wel kan vergeten. Maar ik zou dan als oplossing mijn man wel even oraal willen verwennen, maar dat ben ik. Ik heb daar persoonlijk geen problemen mee. 

Vraag letterlijk; wat je wilt horen. 
Als jij seks wilt, zeg dan, ik wil seks, jij ook? Klinkt droog maar is wel duidelijk. Blijf communiceren met elkaar. Jullie krijgen een wondertje dus niet teveel over in zitten. Na de zwangerschap is dat weer helemaal goed ;) ik merk wel zelf dat ik zelf wat onzeker word soms, door mijn dikke buik. Gewoon links laten liggen want hij, dus je man of vriend ziet t waarschijnlijk aks iets tijdelijks en ook als iets heel moois’! 

Ik zou proberen iets directer te zijn, of probeer hem eens te verleiden. Zeker als jij je goed en mooi voelt zou het toch geen probleem moeten zijn. En als je buik ook nog eens niet in de weg zit.. het gesprek aangaan zal je de meeste duidelijkheid geven denk ik.

Hey hey hier 1 die 31 weken is. 
De zin is er maar mn man houdt er wel rekening mee dat het niet meer dagelijks kan zoals voorheen.  Ik probeer minimaal wel  of 1 keer per week hem te verwennen en eerlijk heb er dan zelf ook behoefte aan. 
Hij vond het eng met een buik maar met licht uit en me vasthouden aan mn rondingen komt dat wel goed. Ik zelf kom nu ook sneller klaar want lang hou ik het niet meer vol. 
Praat met je partner gewoon open zOnder hints of zet jij die 1e stap. Je kan hem ook verwennen zonder dat hij er echt in gaat. En wie weet met een goede blow job of juiste handwerk vraagt het wel naar meer. 
Succes 

Terug
Bovenaan