Aiii lastig. Dit kan je zo onzeker laten voelen. Ik ben momenteel bijna 32 weken zwanger. had de eerste 5/6 maanden veel zin, maar Met dikker wordende buik vind ik het nu zelf minder prettig. Ik denk gemiddeld 1 keer per week. Maar moet zeggen dat het voor de zwangerschap daar ook ongeveer op neer kwam. Ik kreeg ook wel eens het idee dat mijn vriend er minder zin in had. Hij gaf aan dat het soms ook komt door mn gesteldheid en als ik daar over nadenk, kan ik hem geen ongelijk geven. Als je vriend zich wat minder voelt, heb je waarschijnlijk ook minder zin. Ik heb overigens een prima zwangerschap, maar merk wel dat ik bij mijn vriend de 'ware ik' laat zien die het niet altijd even leuk/makkelijk vindt om zwanger te zijn. Ik denk dat het een natuurlijk iets is om vervolgens minder zin te hebben. Misschien speelt dit bij jullie helemaal niet maar toen ik er eens over na ging denken kon ik me beter in hem verplaatsen. Hopelijk straks (een aantal weken) na de bevalling weer wat meer ?. Veel succes! En blijven praten ?