Hallo meiden!
Ja, ook ik word mama in september. Weet het officieel sinds 24 december. Een prachtig Kerstcadeau ! Vandaag nog maar een keer de test gedaan, want je wilt het toch zeker weten hè?!
En ook die was raak, maar dat had ik wel verwacht.
Ik heb nl. ook last van krampen zo heel af en toe. Er zit totaal geen krul meer in mijn haar en bij het minste of geringste in de omgeving of op tv krijg ik tranen...
Ik ben enorm blij en dolverrast, want ik had niet gedacht dat het al zo snel raak kon zijn. Ik ben begin oktober met de pil gestopt en heb nog één maand gevrijd met condoom. Ik kom nl. net terug uit Afrika dus de malariapillen moesten mijn lijf uit zijn. Daarna ben ik dus maar 2 keer zonder pil ongesteld geworden en dus weet ik niet precies wat mijn cyclus is.
Op de ene site ben ik in september uitgerekend en de andere 31 augustus. Ik ga er maar vanuit dat het september wordt; vandaar de naam...
Vandaag ook met de verloskundige gebeld en 17-1 kan ik voor mijn eerste afspraak komen. SPANNEND! Er wordt dan volgens mij nog geen echo gemaakt.
Ik denk dat het dan pas echt gaat worden voor mijn gevoel, moet er nog zo aan wennen. Lijkt of ik in een droom zit.
X mij