SEPTEMBER 2008 MAMA'S??

A

Anoniem

Guest
hallo,
ik ben er net achter gekomen dat ik zwanger en ik hoop een september 2008 mama te worden. wie hopen er nog meer om dan moeder te worden. en zijn jullie ook zo onzeker dat het mis zal gaan?

Groetjes,frummel2008

Ik ben er ook vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben dus ook ik word begin september mama als alles goed gaat! Spannend!!!!!!!!

En ik ga ervanuit dat het goed gaat, positief zijn toch?! Maar heb nogal veel last van mijn buik niet echt misselijk maar gewoon een raar gevoel en dan vraag ik me wel af of alles goed zit!

hoi hoi,

Ik weet ook net dat ik zwanger ben vandaag precies 4 weken,
Ik vind het heel erg spannend omdat ik in augustus een mk heb gehad.
Ik hoop voor allen een voorspoedige zwangerschap en een mooi babytje in september 2008!!

xx natascha

Hallo meiden!

Ja, ook ik word mama in september. Weet het officieel sinds 24 december. Een prachtig Kerstcadeau ! Vandaag nog maar een keer de test gedaan, want je wilt het toch zeker weten hè?!
En ook die was raak, maar dat had ik wel verwacht.

Ik heb nl. ook last van krampen zo heel af en toe. Er zit totaal geen krul meer in mijn haar en bij het minste of geringste in de omgeving of op tv  krijg ik tranen...

Ik ben enorm blij en dolverrast, want ik had niet gedacht dat het al zo snel raak kon zijn. Ik ben begin oktober met de pil gestopt en heb nog één maand gevrijd met condoom. Ik kom nl. net terug uit Afrika dus de malariapillen moesten mijn lijf uit zijn. Daarna ben ik dus maar 2 keer zonder pil ongesteld geworden en dus weet ik niet precies wat mijn cyclus is.

Op de ene site ben ik in september uitgerekend en de andere 31 augustus. Ik ga er maar vanuit dat het september wordt; vandaar de naam...

Vandaag ook met de verloskundige gebeld en 17-1 kan ik voor mijn eerste afspraak komen. SPANNEND! Er wordt dan volgens mij nog geen echo gemaakt.
Ik denk dat het dan pas echt gaat worden voor mijn gevoel, moet er nog zo aan wennen. Lijkt of ik in een droom zit.
X mij

Hallo,
Ook ik weet sinds vandaag officieel dat ik zwanger ben.
De test was eigenlijk meer een bevestiging van wat ik al wist. Het wordt mijn derde zwangerschap en ik hoop van harte dat het net zo goed mag gaan als de andere twee.
Vind het weer ontzettend spannend.

Groetjes Goofy

Hoi meiden

Ook ik weet sinds vandaag dat ik zwanger ben
en hoop ook als alles goed gaat in sebtember
een babytje te krijgen.

Het is me derde zwangerschap helaas ging het bij de
tweede  mis met 20 weken.
Dus nu maar hopen dat alles goed gaat.
Heb al een dochter van 2  1/2 .

Groetjes Ilona

Hier nog een september mama als alles deze keer goed gaat...... Vind het zo spannend, was na bijna een jaar 'klussen' in augustus zwanger. Helaas is dat in oktober mis gegaan.... Nu na 2 maanden weer aangeteld  ben vandaag pas 4 weken dus nog heel pril allemaal. Mag 23 januari naar de het ziekenhuis voor mijn eerste echo. Ga zo hopen op een kloppend hartje!

Succes allemaal!!!

Liefs Wonderenbestaan

Terug
Bovenaan