SEPTEMBER 2008 MAMA'S??

Hoi Allemaal,

Ik weet sinds vorige week dat ik zwanger ben van ons tweede kindje. Het is bijna niet te bevatten en ik durf het eigenlijk ook bijna niet te vertellen..... Het  was in 1 keer raak. Ik lees zoveel verhalen over mensen die al zo lang proberen zwanger te raken en waarbij het na maanden soms pas jaren lukt. Ik heb me daarom ook meteen voor moeders voor moeders opgegeven. Ik realiseer me na de komst van ons eerste kindje te meer hoe bijzonder een zwangerschap en kindje krijgen eigenlijk is en ik gun het iedereen.

Ik heb nog nergens last van maar ben aan het wachten op het inslaan van de bom.... en ergens hoop ik ook wel dat het gebeurt want stiekem vergelijk ik deze zwangerschap nu al met de vorige en toen voelde ik van alles in de eerste weken. Nu is het allemaal nog zo onwerkelijk.

Mijn zoontje is van september 2006 en nu krijgen we dus nog een kindje.... ook in september.... kan niet wachten.

groetjes

goeiemorgen dames
had niet gedacht me bij jullie aan te zullen sluiten maar gisteren getest en het is toch echt zo.
ik wordt rond 27 september voor de derde keer mama
was wel even schrikken en dat zal nog wel een tijdje zo blijven.
ik heb twee zoons van 17-7-2003 en van 24-3-2005 ben intussen gescheiden en mijn niewuwe vriend en ik kennen elkaar ook nog niet zo lang.. bijna drie maanden nou en het altijd veilig gedaan maar ergens moet er iets misgegaan zijn want nou ja...
we zien het wel
liefs carolien

Hallo!

Ik heb me ook opgegeven voor moeders voor moeders ze is vanochtend langs geweest ik vind het een mooi gebaar dat je mensen kan helpen die dezelfde wens hebben als wij op deze wijzen kan helpen!Maandag komen ze met de eerste reeks flessen.

Ik heb niet echt meer last van kwaaltjes gekregen dan dat ik al had dus ik ben nu echt vollop aan het genieten ik heb al een aardig buikje nou weet ik dat het mijn darmen enz.. zijn,ik  vind  het nu allemaal alweer prachtig  het is  toch weer een teken dat er een mensje in me groeit.

Voor iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!geniet ervan!

Liefs Sylvia

hoi allemaal,
heb vrijdag mijn 2e echo gehad (was de 6 weken echo), alles gelukkig goed, ik twijfelde heel er gom dat ik bloedverlies had gehad (heb soms weer roze afscheiding), maar het hartje klopte ook, zo grappig, zon klein wit stipje dat op en neer gaat. Alles was goed, het was goed gegroiet, over 3 weken moet ik terug komen.
ben erg benieuwd en probeer voorzichtig erg blij te zijn en te dromen over hoe ik het mensen ga vetellen, hoe we de kamer gaan inrichten wat we allemaal moeten regelen etc. gister en vandaag voor het eerst een beetje misselijk (en heel erg last van verstopping en pijnlijke borsten). jullie ook?
boekie

Hallo Dames,

Ook ik ben er gisteren achtergekomen dat ik voor de tweede keer zwanger ben. Volgens mijn berekeningen ben ik 28 september 2008 uitgerekend. Ik was enorm verrast dat het nu toch wéér gelukt was. Het duurde wel wat langer dan de vorige keer; toen was het meteen raak. Nu in de 5e ronde.

We hebben nu een zoon van 20 maanden. Dus hopelijk in september een gezond broertje of zusje erbij.

Mariska (35 jr)  

Terug
Bovenaan