SEPTEMBER 2008 MAMA'S??

Hoi Rijn,

Ik ben ook op 1 september uitgerekend.

Vorige week zondag hebben we de eerste test gedaan.
Daar kwam wel een duidelijk tweede lijntje te staan.

Wij konden het ook moeilijk geloven hoor en hebben snel nog digitale testen gekocht.
Ook hierop kwam zwanger te staan en toen we de teststrip eruit haalden stonden er duidelijk twee lijnen.
Verder deze week nog een paar keer getest en het streepje komt  er steeds sneller en duidelijker te staan. Het zal dan toch echt wel zo zijn!!!

Verder verneem ik momenteel niets van het zwanger zijn hoor.
Morgen over 2 weken hebben we de eerste echo. Spannend!

Liefs, Twinkel3

Hoi Twinkel,

Leuk om te horen dat er meiden net zo ver zijn als ik.....
Dat is soms een hele geruststelling!! Ik heb veel hulp aan alle topics.

Ik ga maandag de verloskundige bellen voor een eerste afspraak, dan is het echt!!!

Ik wil nog 1x testen, in de hoop dat we nu een dikke streep krijgen...
De eerste test was een klein, dun, licht streepje, maar STREEP IS STREEP toch?!

Spannend allemaal he. Ik voel er ook nog niets van hoor, tja...Wat kleine dingetjes,
duizelig, moe en soms licht misselijk. Mijn buik trekt steeds, aan de zijkant. En mijn man zei vanmorgen onder de douche: Jeetje, je lijkt wel 4 maanden zwanger... :)

Liefs Rijn

Hoi Rijn en Twinkel,

Ik heb me voorgenomen geen testen meer te doen. Had van die internet testen besteld (sensitest) maar die waren nog niet binnen tijdens de kerstdagen. Omdat ik me zo ziek voelde 's ochtends had ik 2 dagen VOOR NOD getest met een CB digitaal en die zei duidelijk ZWANGER.

Kreeg ik 2 dagen later die sensitesten binnen dus ik zeg tegen manlief, ik zal er nog eens een doen. Zie ik na 5 minuten een minimaal streepje  werd er helemaal onzeker van. Vooral na de mk van vorige keer dacht ik pfff nu zal de hormoon spiegel wel weer aan het dalen zijn. Maar nu (weer 2 dagen later) beginnen mijn borsten steeds zeerder te doen (wonder boven wonder ben ik hier blij mee ) dus ik heb besloten geen testen meer te doen. Ik heb 2 x positief getest en ben niet ongi geworden dus ik ga nu gewoon wachten tot 23 jan. dan heb ik mijn eerste echo. Die heb ik express 'zo laat' gezet in de hoop op een kloppend hartje!

Meiden succes met de onzekerheden maar geniet er vooral van!

Liefs wonderenbestaan

Hoi meiden,

Ook ik ben zwanger en verwachte datum is 2 september 2008.
Het wordt onze tweede, we hebben al een zoontje van 1.
Het was bij ons meteen in de eerste ronde raak, dus het is nog een beetje onwerkelijk hoor! Ik merk er ook nog niet zoveel van behalve dat ik 's middags erg moe wordt, en de afgelopen 2 dagen een middagdutje heb gedaan.
Ik ga volgende week maar eens de verloskundige bellen.

Ben benieuwd wanneer we ons 'eigen forum' krijgen.

Groet,
Hottymommy

Als eerste wil ik iedereen feliciteren met de zwangerschap van een 1ste, 2e, 3e etc..
ten tweede ben ik hopelijk zelf ook zwanger, ik heb de test al in huis maar wil graag proberen (ahum) te wachten tot vrijdag om te testen.Mede omdat bij mijn vorige zwangerschap ik 2 of 3 testen heb moeten doen, omdat ik te weinig geduld had haha dat wil ik liever niet weer meemaken. Vandaar dat ik probeer me rustig te houden en kan wachten tot vrijdag. Dus dames duim voor me please.
Mocht ik echter zwanger zijn, dan ben ik 6 september 2008 uitgerekend en word dit mijn 3e kindje, als alles goed gaat. Oh ik hoop het zo he, wel druk maar ja wel gezellig toch?
Ik heb 2 dochters van 4 en 2 jaar.
Als ik de test heb gedaan, laat ik het jullie weten hoor haha

gr chantal

Dag allemaal....
Ben ook nog maar net zwanger...6 sept. uitgerek.
Ons vierde kindje...heb al 2 meiden..van 10 en  8 en een jochie van 5..
Het was erg onverwacht maar heel leuk!!

hi iedereen,

nou ik kon dus niet wachten tot vrijdag (morgen) dus heb ik afgelopen dinsdag de test gedaan en zoals ik al verwachtte....1 streepje en een heel vaag streepje. dus ik ga er vanuit dat ik zwanger ben, ga dit keer geen test weer kopen. want tja als ik niet ongfi word is dat het laatste wat er kan zijn toch?

gr chantal

Hi!
3e kerstdag ontdekt dat ik (we vind ik altijd zo raar klinken) zwanger ben. Oudjaarsdag voor de zekerheid nog een test gedaan en ook die was positief.
Wat spannend.
Ik ben 4 september uitgerekend en dit wordt mijn eerste kindje!

Erg leuk om alle reacties van jullie te lezen.

Ik heb een beetje last van een soort kramp(?) en had 1 nacht erg veel last van mn buik maar nu gaat alles goed. (Hopen we dan maar)

Binnenkort afspraak met VK maken maar vind het tot die tijd allemaal maar erg spannend.

Succes de komende tijd!!!

Terug
Bovenaan