SEPTEMBER 2008 MAMA'S??

Ook ik hoop in september 2008 mama te gaan worden.

Op 23 december hebben wij de eerste test gedaan.
En ja... ZWANGER!!!

Dit na een jaar proberen en met behulp van Clomid.
Ik denk op 1 september uitgeteld te zijn.

We zijn superblij, maar ook nog wel wat onzeker over het verloop van de zwangerschap.
Begin deze week had ik nog flink last van mijn borsten, maar dit wordt minder.
Nog wel af en toe wat steekjes in mijn buik.
Verder heb ik nergens last van.

Op 14 januari hebben we de eerste echo. Ik hoop zo dat we daar een kloppend hartje te zien krijgen. Ik vind het toch nog wel heel spannend in deze beginfase.

Andere septembermama's ook gefeliciteerd!!!

Liefs,

Twinkel3 (4 weken, 4 dagen)

hoi Twinkel3

las dat je zwanger bent geraakt met Clomid. Na de hoeveelste kuur, 1ste?
en ga je dan naar het ziekenhuis voor echo?

van harte gefeliciteerd!!

ik behoor tot de augustus mama's (2-8-2008) nu 9 weken zwanger.

gr Lou

quote: twinkel3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-12-2007 21:00:16'));

We zijn superblij, maar ook nog wel wat onzeker over het verloop van de zwangerschap.
Begin deze week had ik nog flink last van mijn borsten, maar dit wordt minder.
Nog wel af en toe wat steekjes in mijn buik.
Verder heb ik nergens last van.

Mijn 'klachten' worden ook steeds minder, eng he ........

Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap,

Misschien leuk om even banners te plaatsen?

hier in ieder geval de mijne...

groetjes natascha

Hey meiden,

Wat leuk om te lezen dat we allemaal rond dezelfde tijd ontdekt hebben dat we zwanger zijn en ook rond dezelfde tijd uitgerekend!!!!!

Bij mijn zijn de klachten ook minder geworden maar voel mijn buik nog wel regelmatig. Het blijft spannend!!!!!!! Had nooit verwacht dat het zo snel zou gaan, ben eind november gestopt met de pil en daarna was het dus meteen raak!!! 22 februari gaan we trouwen en dan zijn we precies 12 weken en gaan we het vertellen aan iedereen als de echo goed is geweest!

Groetjes

ik weet sinds eergister dat ik zwanger ben. en dat terwijl ik gewoon de pil slik. het was behoorlijk schrikken in het begin, vooral ook voor mijn vriend. nu zijn we heel erg blij hoor. ik heb wel een 'ongesteld' gevoel in mijn buik, dat is eigenlijk best eng. ik ga heel vaak naar de wc om te kijken of ik toch niet ongesteld ben geworden. wanneer ik voor het eerst naar de verloskundige ga, weet ik nog niet, maar ik kijk er in iedergeval wel heel erg naar uit.

Ik was idd na de eerste kuur Clomid zwanger.
Snel hè!
Ik had er echt niet op gerekend en het was dan ook een hele verrassing voor ons.

Ik ben dus blijkbaar niet de enige die nog wat onzeker is over de zwangerschap en het vernemen van kwaaltjes. Ik probeer maar van het beste uit te gaan.
Eén op de tien vrouwen krijgt een miskraam, dan is de kans dus groter dat het niet zo is als wel.
Op 14 januari krijgen we onze eerste echo. Dan ben ik zeven weken zwanger.

Liefs,

Twinkel3

Hoi meiden,

Sinds vandaag weten ook wij dat we zwanger zijn...Uitgerekend op 1 september.
Spannend he?! Het is allemaal nog  zo onwerkelijk   :)

Het is ons eerste kindje en het was ook de eerste ronde. Ik maak me hierdoor soms ongerust of alles wel goed zal verlopen, het is nog zo pril!!! En waar ik ook steeds aan denk: Hebben we  het wel goed gezien??? Het was maar een klein, dun, licht streepje....Hoe was dat bij jullie? Ik had gehoopt op een dikke vette streep......

Veel succes allemaal, als het lukt zal ik mijn banner plaatsen!

Liefs Rijn

Terug
Bovenaan