SEPTEMBER 2008 MAMA'S??

Hallo September Mama"s!!!

Sinds vorige week weten ook wij dat we in september ons tweede kindje mogen verwachten!! We hebben al een dochter, van 10 maanden. Aangezien we al bij de wat "oudere" ouders horen, ik word in maart 38, hadden we besloten er niet al te lange tijd tussen te laten zitten, en, dat is dus best aardig gelukt!!!

Het is wel weer een beetje onwennig, maar dit ook te meer omdat we nog geen echo hebben gehad waar je dan op ziet dat dat kleine hummeltje ook echt in je buik zit zodat het voor je gevoel ook tastbaarder is...tenminste dat denk ik zo...

Vind het moeilijk om nog geheim te houden maar mijn man wil het liever wel. daarom weer heerlijk om het hier uit te kunnen schreeuwen:
      "Wij zijn weer zwanger....Joepie!!!!!!!"

Iedereen veel plezier en geniet ervan!!!!

Liefs, Carola

Gefeliciteerd allemaal!

Heb net een berichtje geplaatst onder "test zwak positief", en mogelijk ga ik me zeer binnenkort ook bij jullie aansluiten. Ik zit nog even "tussen hoop en vrees", een heel rare situatie eigenlijk. Ik had al zo'n beetje besloten dat ik mijn zwangerschapswens beter nog even kon laten rusten  maar het zou wel eens kunnen dat het lot anders heeft beslist.
Nou, dan ben ik daar zielsgelukkig mee hoor! Na 2x de gyn bezocht te hebben om zwanger te kunnen worden, zou het natuurlijk super zijn als het de 3e keer min of meer "per ongeluk" gebeurd.

Fijne zwangerschap allemaal, en vergeet tussen de kwaaltjes door er vooral niet van te genieten, het is weer voorbij voor je het weet!

Hallo allemaal.

Ik zal mij hier ook maar ff aansluiten.
Gistermorgen hebben wij de test gedaan....... Yes, Positief!!!
Ik ben dus (eindelijk) zwanger van mijn 2e, mijn vriend's 1e en uiteraard het broertje/zusje van mijn dochter Lisanne(8).
Bij mij was de wens van een 2e kindje er al heel lang en na 5 lange jaren is het dan eindelijk zover.
Op zich is het nog best snel gegaan, 2 jaar geleden leerde ik mijn vriend kennen en afgelopen zomer zijn wij gaan samenwonen.
Kort daarna nu 6 maand geleden hebben wij de pil laten staan en nu dus al zwanger.
Ik ben enorm   omdat het bij mijn dochter 8 maand heeft geduurt eer ik zwanger was en aangezien mijn huidigge vriend voor zijn werk  steeds 6 weken van huis en dan weer 6 weken  wel thuis  is had ik mij er wel een beetje op ingesteld dat het allemaal best wel eens wat langer zou kunnen duren, maar niets bleek dus minder waar toen afgelopen week mijn periode uitbleef.
Nu maar  dat het allemaal goed gaat.
Maar ik voel me goed dus daar houd ik me maar aan vast.
We hebben het verder nog niemand verteld   dus ik was blij dit forum te hebben gevonden zo kan ik er toch ergens over praten.
Volgens mijn berekening ben ik 19 september uitgeteld, de verjaardag van mijn oma, de 20e is mijn zusje en de 27e mijn vader jarig.
Dus jullie kunnen wel nagaan dat daar wel weer commentaar op gaat komen(of we dat niet anders hadden kunnen plannen)  hihi maar niettemin zal iedereen er heel blij mee zijn hoor.

Verder wil ik iedereen hier van harte feliciteren en enorm veel succes wensen.

groetjes steph.

quote: mams1909 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-01-2008 16:41:48'));

We hebben het verder nog niemand verteld   dus ik was blij dit forum te hebben gevonden zo kan ik er toch ergens over praten.
groetjes steph.

Hé Steph... Niet alleen hiet maar ook op het andere forum toch?! "Prilletjes"

Fijne zwangerschap!
Groetjes, J

Ja dat kan niet missen he met die term hihi
maare welke "j" ben jij dan  anders stuur me maar een privétje op t andere forum haha.
groetjes steph

Zoveel "j"'s zijn er toch niet
Wil het daar inderdaad nog wel even stil houden (ook omdat we het zelf nog niet 100% zeker weten) maar zorg wel dat je met herkent
Groetjes, J

Ik ben er op 5 januari achter gekomen, wat een goed begin van het nieuwe jaar.

Krijg een echo op 14 februari.... het is zo spannend!

hallo

ik heb 21 december een test gedaan en die was positief

ik ben iets ,meer dan 7 weken zwanger en ben uitgerekend op 29 augustus

groetjes josje

Terug
Bovenaan