SEPTEMBER 2008 MAMA'S??

Leuk om jullie reacties te lezen!
Wij hebben net afgelopen vrijdagavond de digitale test gedaan en ja hoor: ZWANGER!!! het wordt onze 3e, we hebben een zoontje van bijna 7 een dochter van net 3 en de 3e komt als alles goed gaat rond 8 september...
Super spannend allemaal, niemand weet het nog alleen wij twee... dus het is leuk om hier er lekker over te schrijven!!
Ik moet volgende week maar eens een afspraak maken bij de dokter (als het goed is doet hij de bevallingen nog, die van mijn andere twee heeft hij ook gedaan).
Dit zal tevens ook onze laatste worden, dus ook weer flink van genieten.
Gefeliciteerd allemaal en ik hoop dat het met alle zwangerschappen goed zal verlopen.

hallo allemaal

heb gister net een test gedaan, en die was half positief. Ik hoop met een paar dagen zekerte weten als het zo is. zoja ben ik rond 26 september uitgeteld

liefs
ps allemaal gefeliciteerd en succes

Hallo,

Het wordt druk hier! Het is tijd dat het 'echte' september 2008 forum geopend wordt.

Ik ben nu volgens de echo van afgelopen vrijdag 7+2 weken zwanger en ben uitgerekend op 1 september. We hebben het hartje al zien kloppen. Woensdag 23 januari heb ik een intake gesprek met de verloskundige. Dit is mijn derde dus ze zullen niet zo heel veel te vragen hebben, want mijn dossier hebben ze al en ben ik al een bekende bij ze.

Ik vind het erg leuk allemaal! Ik kan me weer gaan verheugen op de bezoekjes bij de vk.
Eigenlijk  zouden we het (voorlopig) bij twee kids houden, maar dit was wel een erg leuke verassing.  Dit zal echt de laatste worden, dus ik ga extra genieten van deze zwangerschap!!

Voor iedereen: geniet ervan!!

Groetjes Paula  

JOEPIE!
Vanochtend positief getest, dus ik sluit me graag bij jullie aan!

Hoewel de zwangerschap niet helemaal gepland was en ik de afgelopen dagen wel een beetje aan het idee heb moeten wennen, ben ik er waanzinnig blij mee! Ik loop volgens mij te stralen, hoop maar dat niemand het aan me ziet want ik wil het eigenlijk nog even geheim houden.

Het is onze derde, nummer 1 is van aug 2004, nummer 2 sept 2006, en nummer 3 wordt dus sept 2008 verwacht: het lijkt wel heel strak gepland of niet?

Fijne zwangerschap allemaal, en ik hoop dat we snel ons "eigen" forum krijgen!

Dag dames,

Gefeliciteerd allemaal. Wat gaat het snel he, ben nu alweer 6,5 week zwanger. Vandaag de dame van moeders voor moeders op bezoek gehad. Natuurlijk krijg je dan weer een zwangerschaps test. Het zwanger streepje van nog dikker dan het controle streepje.

Doen jullie toch ook wel allemaal al aan mee he? anders ff de website bezoeken www.moedersvoormoeders.nl Krijg er een hele mooie dvd voor terug. En een goed gevoel natuurlijk.

Volgende week naar de verloskundige en ben benieuwd wat die te zeggen heeft en wanneer ik mn eerste echo krijg. den ergens de tweede week van februari.

Wat  jammer eigenlijk dat we nog geen eigen septembermoedersforum hebben.

Hoe is het bij jullie? al klachten? Ik heb alleen zere en grotere borsten en moet vaak plassen. Verder nergens last van.

Groetjes Jen

Ik wilde me tijdens mijn vorige zwangerschap aanmelden, maar ik kreeg een kaartje van ze dat ze in mijn gebied niet ophalen.  Ik zou graag iets voor andere vrouwen doen, maar helaas gaat het zo niet lukken.

Verder heb ik last van allerlei kwaaltjes. Misselijk elke dag, lust bijna niets meer, eet alleen nog liga's, geroosterde broodjes, fruit en mijn warme hap 's avonds (gek genoeg vindt ik die nog wel lekker). En wat drinken betreft, krijg ik er alleen water en roosvicee in.

Verder moet ik erg veel plassen, ben ik erg moe, heb ik erg zere en groeiende  borsten, mijn gewone  bh's zitten niet lekker meer,  en voel ik steeds mijn baarmoeder, die is erg aanwezig. Ook zitten mijn broekn 's avonds niet lekker, dus mijn darmen zijn ook lekker bezig.

Dat was een hele waslijst, zo veel kwaaltje heb ik de vorige keren niet gehad!

De misselijkheid is 1,5 week geleden begonnen, maar ben dat nu al zat!!

Wanneer komt ons eigen forum nou!!???

Groetjes Paula

Hallo lieve aanstaande moeders,

Mijn naam is Jill, ben 22 jaar.

Heb zojuist mijn 2e test gedaan, en die was weer positief, mag er toch wel van uit gaan nu dat ik echt zwanger ben...
Heb zelf ff gerekend, en we denken dat het op 31 december is gebeurd.
Morgen de dokter even bellen, en de rest komt vanzelf wel op me af.

Oohh wat ben ik blij, mijn eerste kindje.  Kan het nog niet echt bevatten...

Mijn klachten tot nu toe zijn gespannen borsten.

Groetjes Jill

Hoiiiiiii

Ik ben er sinds maandag achter dat ik zwanger   ben van onze tweede!!! Volgens mijn eigen berekening ben ik 24 september uitgerekend
Mijn dochtertje is dan 2,5 jaar. Moet nog wel aan het idee wennen. We hebben het nog niemand verteld, wel lekker dat er zo'n forum als dit bestaat, kun je je vreugde alvast delen!!!!

Gr. M

Terug
Bovenaan