September 2008

A

Anoniem

Guest
Hai,

Ik ben Yvonne, 21 jaar en in ronde 2 voor ons 1e kindje!
Helaas ben ik vanmiddag ongesteld geworden dus we gaan op naar de volgende maand.
Lijkt me gezellig om hier lekker te kletsen en even je verhaal kwijt te kunnen!

Liefs Yvonne

Hallo Yvonne,

Ik ben Jo en ben 22 jaar. Wij zitten nu in ronde 4 voor ons eerste kindje.
31 december is mijn Nod dus ik hoop 2008 heel erg mooi in tegaan!!
Het lijkt me gezellig om mee te kletsen in dit forum!
hebben jullie er ook bewust voor gekozen om jong aan kinderen te beginnen??

Liefs Jo

Hai Jo,

Gezellig dat je mee kletst!! Wij hebben er inderdaad bewust voor gekozen om jong aan kinderen te beginnen, lijkt me erg leuk om wat jonger moeder te worden.  Maar wij zijn nu bijna 6 jaar bij elkaar en dan begint het toch allemaal wel een beetje te kriebelen haha.
Wat een super datum om je NOD te hebben zeg, en nu maar duimen voor een positive test voor jullie! Ik heb 'm op 13 januari een week voor onze verjaardag (zijn namelijk allebij in dezelfde week jarig) dus dat zou echt een super cadeau zijn.....
Heb jij een beetje een regelmatige cycles?
Ik ben pas begin oktober gestopt met de pil en mijn 1e cycles duurde toen maar liefst 45 dagen en afgelopen maand netjes 28 dagen, dus de laatste hou ik nu maar aan.
Veel plezier met klussen deze maand!

Liefs Yvonne

Ook maar gelijk een lijstje gemaakt

NOD:
Jo: 22jr,1e kindje/4e ronde, NOD 31/12
Yvonne: 21jr,1e kindje/2e ronde, NOD 13/01

Hoi hoi,

Ik heb nu wel weer een regelmatige cyclus van 30 dagen. Toen ik net gestopt was met de pil duurde het 8 weken voordat ik ongesteld werd maar nu de laatste 2 maand is het netjes om de 30 dagen, Gelukkig!

Gebruiken jullie ook ovulatie testen? Ik heb ze vorige maand wel gebruikt maar nu doe ik het niet. Ik ben er dan teveel mee bezig  dat ben ik nu nog wel maar  toch  wat    minder...  Hier voel ik me toch beter bij  en de teleursteling  was dan zo groot als het niet gelukt is.
ook ik ben 5 jaar samen met mijn vriend en dan krijg je toch inderdaad de kriebels. Wel leuk allemaal!! Zijn er ook mensen in jullie omgeving op de hoogte dat jullie graag zwanger willen worden=     Ik heb het alleen een goede vriendin van me verteld soms ben ik wel eens ongerust hoe de omgeving zal reageren als ik eenmaal zwanger ben! Maar aan de andere kant we zijn nu al zolang samen en het is een bewuste keuze.

Heel erg veel succes deze maand!! En ook jullie hebben een mooie datum om te kunnen testen!    

Liefs

Hoi!

Ik ben Rijn, 23 jaar en zit nu in de tweede ronde.
Mijn NOD is 26 december, tweede Kerstdag!

Ik ben sinds 7 maanden getrouwd, mijn man is een stukje ouder dan ik.
Wij gaan ervoor en hopen dat het snel mag lukken!

Veel succes met zwanger worden!

Liefs Rijn

Hoi meiden,

@Rijn, welkom en gezellig dat je mee kletst!!

@Jo
Ik heb afgelopen maand de "maybe baby" gebruikt (= een speekseltester) en dat beviel me goed,maar ga deze maand ook wel ovulatietesten gebruiken! En verder maar weer gewoon om de dag klussen hè haha.
Verder heb ik het wel een paar mensen verteld dat we bezig zijn  waaronder een collega die ook bezig is en m'n beste vriendin weet het ook! Dus bij hun kan ik ook af en toe lekker m'n verhaal kwijt en dat is soms erg fijn....
Ook ik ben soms best een beetje benieuwd hoe mensen gaan reageren in mijn omgeving, maar gelukkig staan we samen achter deze keuze en dat is enorm fijn.

Groetjes..

NOD:
Rijn: 23jr,2e ronde, NOD 26/12
Jo: 22jr,4e ronde/1e kindje, NOD 31/12
Yvonne: 21jr, 2e ronde/1e kindje, NOD 13/12

foutje in het lijstje!!

NOD:
Rijn: 23jr, 2e ronde, NOD 26/12
Jo: 22jr,1e kindje/4e ronde, NOD 31/12
Yvonne: 21jr,1e kindje/2e ronde, NOD 13/01

Hoi Jo,

Hoe is het bij jou? Al aan het aftellen voor de 31e?? Ik zit nu midden in mn klusperiode, hoop zo dat het deze keer raak zal zijn,maarja dat doen we allemaal wel hè haha

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan