September 2008

Hai,

Bedankt dat je voor me !!Hebben we nodig deze week,maar heb het gevoel dat het deze maand niet gelukt is hoor (aangezien ik een griepje heb opgelopen tijdens mijn eisprong en daardoor ook echt geen zin om te klussen). Dus laat die NOD maar komen en op naar de volgende ronde....
Wanneer  ben je eigelijk gestopt met de pil?Ik ben 1 oktober gestopt en toen een maandje aangekeken of het allemaal op gang kwam,maar ik heb helaas toen 45 dagen moeten wachten op mijn eerste echte menstruatie, wat een onzekerheid zeg!! Maar nu gelukkig een cycles van 28 dagen.
Ben erg benieuwd hoe het met die andere meiden is zeg!
XX

Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje hier op dit forum. Ik ben 26 jaar en wij zijn volgende maand een jaar verder. Ik heb vorig jaar in februari mijn laatste prikpil gehad dus eigenlijk sinds mei/juni officieel gestopt met de pil. Ik heb sinds september mijn eerste bloeding gehad heel erg onregelmatig (om de week) en een keer een cyclus van 31 dagen en daarna weer een weekje rust en toen weer een bloeding. Nu had ik 24 december mijn NOD maar heb tot op de dag van vandaag en drie negatieve testen verder nog geen bloeding dus is weer afwachten wanneer die weer komt. Heb me er maar bij neergelgd dat ik nu niet zwanger ben en dat ik gewoon geduld moet hebben tot mijn volgende bloeding komt.

Nou het is een heel verhaal maar goed voor mij een opluchting.

Groetjes Russell

Hai Russel,

Gezellig dat je mee komt kletsen! Wat vervelend zeg zo'n onregelmatige cycles.Heb je weleens gebruik gemaakt van ovulatietesten of de maybe baby, zodat je tenminste weet wanner je eisprong is!(Ik vind ze echt geweldig)....En dan kan je ook een beetje uitrekenen wanneer je ongesteld zou moeten worden!
Nou succes hoor met wachten!!

Liefs Yvonne

@Russel
Welkom, gezellig dat je er bent. Ik kan mij een beetje voorstellen hoe frustrerend het is. Ben zelf superonregelmatig ongesteld en zat daardoor vaak in spanning af te wachten op de menstruatie (dat ie wel zou komen en ik niet per ongeluk zwanger zou zijn). Alleen is sinds kort die spanning omgeslagen naar spanning of de menstruatie wegblijft ;-)

@Yvonne
Ik ben al 6 jaar niet meer aan de pil. We gebruikte ouderwets condooms hahaha. De pil maakte mij geestelijk en lichamelijk gevoelloos. Daarom ben ik er destijds vanaf gegaan. Het nadeel is dat ik dus wel superonregelmatig ongesteld ben. De ene keer zit er 3 weken tussen, de andere keer 4 of 5 weken, maar soms ook 6 tot 7 weken. Dat was al zo vanaf mijn allereerste menstruatie, maar werd logisch tijdens het  pilgebruik wel regelmatig.  Ik dacht het afgelopen weken goed te hebben gevoeld qua eisprong, dat ik zo ongeveer vandaag ongesteld zou moeten worden. Maar die is er nog niet.
Ik twijfel of ik ovulatietesten moet gaan gebruiken, maar ik lees regelmatig dat dat lastig is als je onregelmatig bent.

Hai Angela,

Ja vervelend hoor zo'n onregelmatige cycles! Misschien is een Maybe baby iets voor je, heb 'm nu 2 maanden gebruikt en bij mij werkt ie super! Hij geeft hetzelfde aan als m'n ovulatietesten van predictor. Als je er meer informatie over wil hebben moet je het maar even zeggen!
XX

he allemaal

ik ben marit ik ben 23.
we zijn bezig met ronde 1 voor ons tweede kindje ....
18 dec is mijn spiraaltje er uit gehaald (viel echt super mee met de pijn dat het deed)
Ben bij mijn eerst kinde zwanger geworden tijdens gebruik van de pil
Dus hoe alles nu gaat is ook extra spannend en tog ook nieuw!!!

Hoop dat we allemaal een goed begin van het jaar krijgen!!!

liefs marit

@Marit: Welkom en gezellig dat je meekletst!

@Yvonne: ik heb gelijk even gegoogled voor de Maybe Baby. Ziet er inderdaad handig uit. Ook voor als je onregelmatig ongesteld bent. Ik vind het alleen een klein beetje prijzig om nu al aan te schaffen. Dit is nog maar de eerste poging... Wie weet lukt het toch vrij snel. Misschien dat ik over een paar maanden het wel doe. In ieder geval bedankt voor de tip!! Ik wist niet dat het bestond!

Liefs, Angela

Hai Marit,

Welkom en erg leuk dat je mee komt kletsen hier, zo word het toch nog redelijk druk hier, gezellig hoor!!
Inderdaad erg spannend deze keer voor je marit, hopelijk ben je weer snel zwanger nu van de 2e, zou wel super zijn natuurlijk! Nou hou ons een beetje op de hoogte hè,haha......

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan