September 2008

Hallo iedereen!

Ik ben Angela en ietsjes ouder dan jullie: 30 jaar ;-)

We zitten nu in de 1e ronde. De NOD is 4 januari. Errrrug spannend allemaal. Heb tweede kerstdag een klein beetje bloedverlies gehad (bij het afvegen) en hoop nu maar dat dat innestelingsbloed was.
Helaas nog een klein weekje wachten voor meer zekerheid.

Iedereen alvast een mooi en zwanger 2008 gewenst!

Liefs, Angela

Hallo Yvon en alegna,

Hier gaat alles zijn gangetje lekker druk  bezig met de feestdagen dus dat ik wel lekker voor de afleiding......

Alegna: het zou heel goed kunnen dat het bloed was van het innestellen. :D Ik hoop het heel erg voor je! zou wel een te gek nieuw jaar kado zijn!!

Yvon: Het word nu wel heel erg spannend nog een paar dagen en dan weten we meer!!!

Ik voel eigenlijk vrij weinig. Vorige maanden had ik wel veel tekens maar was ik niet zwanger dus wie weet... Wel ben ik erg moe maar dat kan ook te maken hebben met de drukke dagen!
Ik heb 31 december mijn nod maar of ik dan al ga testen weet ik niet. Ben erg bang dat het negatief is. Dat is dan ook zo ´n domper op die dag. Maar aan de andere kant denk ik als het nou wel positief is dan is het natuurlijk super zo het nieuwe jaar in tegaan en stel dat het  negatief is kan ik lekker wat drinken sávonds! Ook wel weer fijn en kunt dan weer verder voor de volgende maand. twijfel twijfel.....hihi...

Hoe voelen jullie je verder- en wanneer testen jullie op z ´n vroegst=

Liefs Jo

Hallo Allemaal,

zal me even voorstellen, ik ben Jennifer, 25 jr. en 1e ronde voor 1e kindje. Allemaal nog erg vers dus.
Mijn NOD is morgen uitgaande van 28 d cyclus, alleen zijn we te laat begonnen met klussen dus hoop op een NOD van 4 tot 6 januari. In ieder geval wil ik de 6e een testje gaan doen.
Dit is meer uit nieuwsgierigheid en hoop.
Ach we zien het wel..ik ben er wel al veel mee bezig merk ik, alleen toch wel nog geduldig..

Groetjes j_lo

Hoi meiden,

@Jo; Ben erg benieuwd hoe het bij jou is! Toevallig al een test gedaan?

@Angela; Welkom en leuk dat je meekletst! Jij hebt morgen je NOD hè? Spannend hoor,weer je al wanneer je gaat testen?

@J_lo; Ook erg gezellig dat je mee komt kletsen!! Jij hebt ook bijna je NOD toch?

@Rijn; hoe is het bij jou?

Nou hier gaat het iets minder, heb een griepje te pakken! Dit begon net tijdens mn vruchtbare dagen,dus deze maand weinig geklust helaas. Dus een hele kleine kans dat het eventueel raak zou zijn deze maand!
Nou meiden ik ga  voor jullie hoor, en laat wel even wat weten hoor!!

Liefs Yvonne

NOD:
Rijn: 23jr, 2e ronde, NOD 26/12
Jo: 22jr,1e kindje/4e ronde, NOD 31/12

Angela: 30jr, 1e ronde, NOD 4/01
J_lo: 25jr, 1e kindje/1e kindje, NOD tussen 4/01 en 6/01
Yvonne: 21jr, 1e kindje/ 2e ronde, NOD 13/01

= zwanger
= niet zwanger
= ongesteld geworden

Zo weer even het lijstje aangepast, zo is het iets makkelijk om gelijk te zien wanneer,wie en wat! haha

liefs Yvonne

Dag Meiden! Iedereen een beetje fijne feestdagen gehad?

@Rijn: hoe is het? Weet je al iets?

@ Jo: hoe is het? Weet je al iets?

@ J_Lo: spannende dagen! Heb je al getest?

Ik heb zelf vandaag getest, met Sensitest. Helaas negatief.... Maar ook nog niet ongesteld. Ik heb een superonregelmatige cyclus, maar ik heb wel duidelijk 20 december mijn eisprong gevoeld. Dus ik zou nu wel ongeveer ongesteld moeten worden dacht ik. Nou, nog maar even geduld hebben.

Liefs, Angela

Hoi angela,

Wat balen zeg, zo'n negatieve test! Ik hoop voor je dat je niet ongesteld word en van de week lekker positief test!!! Ik ga echt voor je duimen

@J_lo en Jo: weten jullie al iets???

XX Yvonne

Dank je Yvon! Ik blijf ook duimen. Maar blijf ook realistisch, het is nog maar de 1e poging (trouwens ook 1e kindje, ik zag dat ik dat nog niet eerder had gemeld) en heb nog genoeg tijd.

Ik  ook voor jou! Als het goed is heb je flink geklust de afgelopen week, toch?

Terug
Bovenaan