September 2008

nee wij zijn ook meteen begonnen maar niet doel bewust. deze maand dat is voor ons de 2 e klus maand wel. om en om de dag...
dus ben heel erg benieuwd. ik heb trouwens gelezen dat de pil niet uit je syteem hoeft te gaan... Gelezen in wij jonge ouders......

Ik ga nu pas de tweede maand in en de eerste maand hebben we wel geklust, maar niet actief zeg maar (om de dag)...gaan we nu maar wel proberen hehe.

Hoi,

Ik lees dat jullie ook allemaal aan het proberen zijn van zwanger te worden van
jullie eerste kindje.
Wij zijn het ook aan het proberen.Ik ben in september 2007 gestopt met de pil maar
voorlopig is het nog niet raak.
Spijtig want wij kijken er heel fel naar uit.
Als iemand van jullie tips heeft om de vruchtbaarheid te bevorderen zeg dan maar.
Ik lees dat veel van jullie ook nog jong zijn.Ikzelf ben ook maar 21 jaar maar voel mij er volledig klaar voor.Ik en mijn vriend zijn al 5 en half jaar samen.Sommige mensen vinden ons wel nog te jong voor kinderen maar daar trekken wij ons niks van aan.

Groetjes ellen

p.s: ik woon in België

Hoi Weekee,

Ja zoiets had ik ook al ik ga van mijn andere cyclussen uit en dan ben ik er met ongeveer zes dagen weer vanaf.
Ik voel me idd ook niet echt happy en ook anders dan de vorige keren. Ik heb het idee dat het nu pas echt op gang is en voel me net zo als toen ik de pil nog gebruikte en ongie werd. Misschien wel een goed teken. Ik voel me op de een of andere manier ook erg leeg van binnen weet niet precies hoe ik het moet uileggen. En heb maar een KLEIN beetje last van mijn humeur... Maar goed wij gaan hiena ook flink aan de klus dus vol goeie moed de nieuwe rinde in.

Groetjes Russell

Ik kan je niet helpen bij vruchtbaar heid bevorderen want weet het zelf ook niet,
Ben trouwens even oud als je wordt volgende maand alweer 22 jaar....ben 7 jaar samen met mijn vriend waarvan we er nu 2 samen wonen.. En wij kunnen bijna niet w9ten tot het eind van mijn cycles. Ik wil het weten.... Voel wel wat gerommel en mijn boobs doen raar maar goed ik weet ook dat je vanalles denkt.....

gr linda

Hoi linneke,

Ik hoop voor jou dat het raak is.Als je al een paar symptomen hebt dan is er toch al een beetje hoop hé.
Ik heb heb ook al een keer gedacht dat het zo ver was maar als dan de test negatief is dan komt dat des te harder aan vind ik.
Ik wens je alvast veel geluk.

Groetjes ellen

@ Russel: ja ik denk dat ik wel een beetje kan indenken wat je bedoeld met "je leeg voelen van binnen". Ik hoop dat je er snel vanaf bent. Laten we lekker gaan klussen met de mannen en hopen dat we allebei snel zwanger zijn.

@Linneke & Ellen: Niemand bepaalt over jullie of jullie te jong zijn voor kinderen. ik ben zelf 25 en mensen vinden zelfs MIJ nog te jong (je zou nog bezig moeten zijn met uitgaan of je op je carriere storten) Ik ben nooit echt ambitieus geweest wat werk betreft, ik wilde altijd een LEUKE baan, waarbij ik mij goed voelde, obgeacht wat ik verdien. Die heb ik nu, Bovendien kunnen jullie alleen voelen of je er klaar voor bent. En als je er klaar voor bent dan moet je er lekker voorgaan. het gaat om jullie gezinnetje, daar heeft en ander niets mee nodig.

Hoi Weekee,

Ik ben alleen erg raar ongie. Ik verlies telkens met afvegen een soort vliesje en mijn urine is ook erg vlokkerig. Zou dit komen van dat ik het zo'n tijd niet ben geweest en dat het allemaal nog op gang moet komen? Ik zal dit ook even vragen aan de gyn dinsdag. Vindt het wel een beetje vreemd namelijk.

Groetjes Russell

Terug
Bovenaan