September 2008

hoi allemaal

Ik ben marit en ik ben 23
Ik heb een dochtertje van 2,5
En we  hebben kort geleden besloten om voor de 2e te gaan !!
Sinds een aantal maanden heb ik best veel last van pukkels dus na een aantel zalfjes en tonic's verder (wat  dus niks  gehlopen heeft)

Ben ik vanmorge bij de dermatoloog geweest....
Nou het is een erge vorm van acne en er is nog 1 methode voor  
Aan de diane pil (slikte ik ook toe ik zwanger werd van mijn dochtertje)
en een ander medicijn er bij de naam weet ik niet  meer  
Maar als ik die ga  gebruiken mag ik echt NIET zwanger worden,
omdat het er heel erg schadelijk  voor is. (en je de raarste afwijkingen er van krijg)
zou die medicijnen een jaar moeten slikken en mag dan na een half jaar pas weer zwanger worden .

Zit echt enorm te  twijfelen .... Dan nog maar een  jaartje met pukkels (hoop dat het minder word door de hormoon verandering)
en dan maar starten  met die medicijnen.

weet echt nog niet wat het beste is  

gr marit

Hoi meiden,

Ik ben vandaag toch ongesteld geworden helaas ... Was natuurlijk teleurgesteld, maar ik ga proberen het wat meer los te laten. Als het elke maand zo moet, dan vind ik het niet leuk meer. Ik moet er echt wat meer relaxed mee omgaan, ga ik nu proberen. Weet ook niet of ik nog zoveel hier ga schrijven (draagt niet bij aan het er niet mee bezig zijn namelijk). Allemaal succes met de komende NOD's.

Liefs dreamgirl

@dreamgirl: he wat vervelend meid. Elke ronde met frisse moed ingaan wordt vast lastiger... zorg je wel de je af en toe even wat post? Dan weten we een beetje hoe het je vergaat.

@russel: dankjewel. En ik ga zo je berichtjes maar even lezen. Enne fijn om te horen dat er met je borst toch niets aan de hand is. Altijd schrikken he?

Nou klus ze allemaal!!

Helaas ben ook ik vanochtend ongesteld geworden. Maar ach, was natuurlijk een illusie dat het meteen de eerste maand raak zou zijn.
Dus gewoon weer vrolijk verder klussen

Dag iedereen!

Ook ik had helaas niet zo veel tijd deze week om te reageren... Gisteren uiteindelijk ongesteld geworden. Jammer, maar ben ook blij dat het er is. Kunnen we voor ronde 2 gaan! Ik ben ook gelijk begonnen met temperaturen. Hopenlijk kan ik dan zien of en zoja wanneer de eisprong is geweest.
We hebben ons ook  voorgenomen de komende weken echt braaf om de dag te klussen (ook al wordt het misschien soms een beetje geforceerd... maar het blijft leuk om te doen haha).

En we kunnen nu waarschijnlijk ook gewoon lekker begin augustus nog op vakantie.  

Hoe is het met de rest?

Liefs, Angela

Hallo allemaal,

@Dreamgirl: Jammer voor je dat je ongi bent geworden zeg.. Kan me voorstellen dat je de moed een beetje laat zakken. Heb wel een beetje hetzelfe. Ik mag als ik over twee maand mijn cyclus nog niet op orde heb weer naar de gyn. Ik ben om mijn zinnen een beetje te verzetten aan het Sonja Bakkeren gegaan zo heb ik een beetje mijn gedachten ergens anders bij.

@Jootje_85: Jammer was wel leuk geweest de eerste keer maar ik zou zeggen klusse de komende maand en op naar de volgende NOD.

@Angela: Ook voor jou jammer maar je kunt nu idd wel wat meer ondernemen om te kijken wanneer je eisprong is. Heb je een beetje een regelmatige cyclus? Veel succes.

@Weekee: Was idd wel ff schrikken maar gelukkig niks aan de hand.

Bij mij nog niks te bekennnen dus wij klussen ook gewoon verder.

Iedereen succes!!!!
Groetjes Russell

He bah, de rode duivels lijken bij iedereen langs te komen dit moment. Volgende ronde meer succes.

@Russel: zorg je wel dat je niet teveel afvalt met dat SB? Schijnt niet echt goed te zijn voor je hormoonhuishouding/zwanger worden.

hallo iedereen,

wat jammer voor de gene die ongi. zijn geworden. Ik persoonlijk had gisteren (denk ik ) moeten worden, maar hier nog geen teken van . Ben ook pas gestopt met de pil dus ik hoop nergens op. Maar vind het wel alle maal spannend wie nog meer aan het w8ten? Of iemand iets anders leuks te vertellen? Wanneer zou ik moeten gaan testen???

liefs Linda

Terug
Bovenaan