September 2008

Hoi

Ik kon me niet inhouden en heb vandaag getest: negatief  . Ik heb ook eigenlijk vrijdag pas mijn NOD, maar ik heb zoveel symptomen dat ik er langzaam aan van overtuigd ben dat ik zwanger ben. Maar ik wist eigenlijk wel dat het geen zin zou hebben. Met de vorige zwangerschap testte ik op de NOD dag en toen had ik nog niet genoeg HCG, dus vroeg testen zal bij mij helemaal wel niet werken.  Toen had ik pas 4 dagen na mijn NOD een positieve test. Maar goed als ik nu vrijdag niet ongesteld ben, ga ik zaterdag weer testen.

Petra, ik had ook een Mirena-spiraal. De gynaecoloog heeft hem bij mij verwijderd. Deed helemaal geen pijn, voelde net als een tampon eruit halen. Valt bij jou ook vast mee meid. Ik werd na 3 weken ongesteld (voor het eerst weer want al die jaren met de Mirena was ik niet ongesteld).

Hoe is het met de anderen, Russel al wat meer duidelijk?

Liefs dreamgirl

hey dreamgirl,

wat jammer dat je negi getest hebt....Kan dat dan zo verschillen met over een paar dagen? Weet eigenlijk niet zo goed wanneer je kan gaan testen...Ja snap als je niet ongi bent. Maar dat dat bij iedereen zo erg kan verschillen wist ik niet.... Ik moet ook vrijdag worden maar hoop het niet niet voor jou en niet voor mij.....

Nou doei

Hallo meiden,

Even een paar dagen niet geweest erg druk met werken en verjaardagen.

@Dreamgirl: Bij mij nog steeds niks heb gisteren weer een test gedaan maar weer negatief. Ik heb wel lichte verschijnselen denk ik telkens maar is nu de vierde test en ga er niet meer vanuit dat het nu nog positief wordt. JIj heel veel succes vrijdag en ik hoop voor je dat het raak is.
@J_lo: Wij blijven uiteraad door klussen want stel je voor dat het nog wel kan deze keer. Ik hoop aan de ene kant dat de rode duivels weer komen dan kan ik me we weer consentreren op een volgende cyclus maar het rotte is dat ik mijn ei niet voel dus ik kan er geen peil op trekken.
@Jo_85:Als je toch het idee hebt dat je mogelijk zwanger bent zou ik geen alcohol drinken ook omdat je niet perse op de dag zelf positief hoeft te testen dat kan ook een paar dagen later. Ik dronk ook wel een borrel als ik weer ongie was geworden maar heb nu met mezelf afgesproken om dit niet meer te doen. Ik vind het geen prettig idee dat ik wel eens zwanger kan zijn en dat ik dan een borrel heb gedronken. Dit is niet verkeerd bedoeld hoor.

Ik zit in de derde ronde voor eerste kindje had mijn NOD 24 december

Bedankt iedereen voor de berichtjes. En iedereen die ik vergeten ben heel veel succes.

Groetjes Russell

Hoi

Ik ben Yvon 27 jaar bezig met ronde 4 eerste kindje.
Ik wil graag mee praten als jullie dat goed vinden.
zit ook bij de topic begin sept gestopt met de pil.
22 sept was ik gestopt.
heb inmiddels een inwendig onderzoek gehad was eigenlijk toeval kwam voor wat anders.
maar mijn ha wou toch even kijken.

gr yvon

Hoi allemaal,

Tijdje niet gereageerd,allemaal druk met werk ed. Dus ik ga proberen om voor iedereen nog iets te schrijven

Voor alle "nieuwe" meiden, welkom en klets gezellig mee!!

@Dreamgirl: Heel veel succes met wachten de komende dagen!!En ik ga duimen voor een positieve test voor jou!

@Jo: Misschien heb je later je eisprong gehad ofzo, dat je deze maand een langere cycles hebt?!Wel balen als je in zo'n onzekere periode zit,alsof we allemaal nog niet  lang genoeg moeten wachten,hè.Succes nog deze dagen en ook voor jou ga ik !!

@Linneke: Wanneer ben je gestopt met de pil? En ja,het kan dat je over een paar dagen meer hcg in je lichaam hebt en dan wel positief test!

Voor de rest allemaal succes nog met wachten!! En ik ook nog een paar dagen afwachten, ik hoop dat ik kan wachten tot maandag om te testen. Maar dat zal ook wel niet hoor.Ben wel nieuwsgierig natuurlijk ookal voel ik helemaal niks wat op een zwangerschap zou kunnen lijken,maar we zullen zien er is altijd een beetje hoop
En anders op naar de volgende maand en dan gaan we voor een oktoberbabytje haha....

Liefs Yvonne

hey yvonne,

We zittte  pas in onze 1ste ronde...Mijn laatste dag was 15 dec...Dus moet het morgen worden als ik een regelmatige menstruatie heb,,,,,

Over die verschijnelen; nu begin je pas op je lichaam te letten dus ik denk dat me nu pas dingen op vallen die ik eerder niet zag.... En ik zie vast dingen die tussen mijn oren zitten.....

maar hoop nog steeds dat het in 1 x gelukt is en bij jou .........hoop ook voor jou.
Nou ik hoor het wel weer...

Liefs Linda

Ik ga nu dan ook officieel beginnen aan de eerste ronde...eek!! Ik ben zo benieuwd hoe het is de paar dagen voordat je NOD is. Vreten jullie jezelf niet helemaal op? Ik ben zo bang dat ik enorm veel ga testen en tja...financieel en mentaal gezien lijkt me dat niet heel handig haha ik zou mezelf alleen maar gekker maken...of niet?

Hoi Allemaal,

Weekee gezellig dat je mee kletst. Ik vreet mij idd helemaal op rond de tijd dat het zover is. Maar als je mijn verhaaltjes leest dan weet je dat ik me al een paar weken opvreet. Zie mijn banner.

Verder ben ik vandaag naar de ha geweest voor een borstonderzoek had nogal last van mijn rechteborst maar dit is gelukkig goed gekomen er is niks gevonden. Ik heb ook met hem afgesproken dat als ik over twee maand nog geen regelmaat heb ik weer naar de gyneacoloog mag afwachten dus.

Iedereen veel succes en een prettig weekend.

Groetjes Russell

Terug
Bovenaan