Hallo allemaal,
Het wordt een gezellige boel hier, leuk hoor!
@PetraV85, en? viel het mee bij de dokter? had jij een koper- of hormonenspiraal?
Ik had een koperspiraal en die is er inmiddels twee maanden uit. Bij mij viel het gelukkig reuze mee met de pijn. Hopelijk geld voor jou hetzelfde.
@Angela & Jo, nou, hier nog één hoor, zit al op cyclusdag 35, heb al twee negatieve testen (was een beetje erg nieuwsgierig), niet ongi, maar heb alleen geen idee hoe lang mijn cyclus is. Ik heb nu bij Sensitest.nl extra gevoelige testen besteld. Die vallen als het goed is vandaag op de mat. Ik ga proberen tot het weekend te wachten...maar het kriebelt al weer behoorlijk...ik voel ook vanalles. Gisteravond had ik echt een soort van ongi-krampen en nu weer een beetje een weeïg gevoel. alleen niet misselijk of gevoelige borsten..
Nou ik duim voor jullie hoor,
@Linneke, erg spannend voor jou lijkt me zo, dus zodra het zover is, inderdaad lekker genieten van de echo's en alle extra controle!!
@Jootje, we zetten je bij het NOD lijstje. reken je wel op een eventueel langere cyclus door het ontpillen? daar heb ik al heel wat over gelezen. Succes ermee!!
Russell: 26jr, 1e kindje/ ronde ? NOD 24/12
Marit: 23jr,2e kindje/1e ronde, NOD ???
Rijn: 23jr, 2e ronde, NOD 26/12
Jo: 22jr,1e kindje/4e ronde, NOD 31/12
Angela: 30jr, 1e kindje/1e ronde, NOD 4/01
Jennifer: 25jr, 1e kindje/1e ronde, NOD tussen 4/01 en 6/01
Dreamgirl: 27 jr, 1e kindje, 2e ronde na MK, NOD 11/01
linneke: 21 jr. 1e kindje, 1e ronde NOD 11/01
Yvonne: 21jr,1e kindje/2e ronde, NOD 13/01
Patricia: 26jr, 1ekindje/ 2e ronde, NOD rond 14/01
Jootje: 22jr, 1ekindje/ 1e ronde, NOD 14/01
Monatoetje, 25 jr, 1e kindje/ 2e ronde, NOD rond 16 januari
@patje, Ik hoop dat je het goed gemerkt hebt, dan heb je toch maar weer mooi 21 dagen winst op je vorige cyclus!! ik merk dat ik ook niet goed weet wat ik moet voelen, doordaar ik mijn cyclus niet weet. Alleen ik heb al jaren geen hormonen meer gehad (koperspiraal) ben alleen nooit zo snugger geweest mijn cyclus bij te houden..
@yvon, wie weet is het toch raak,...it only takes one
@dreamgirl, ik duim voor je meissie !!
@monatoetje, heel veel succes, klopt het NOD lijstje zo een beetje?
@Russel, zolang er geen zijn, heb je gewoon nog kans moet je maar denken...en door blijven klussen is ook wel een tip als je erg onregelmatig bent... You never know when it is "bulleye"...
Nou dames, tot de volgende krabbel maar weer...