September 2008

Hai allemaal,

Ik ben Jolan, 22 jaar en sinds december gestopt met de pil en  we gaan nu bewust  voor ons 1ste kindje
Mijn vriend (30jr) en ik zijn al 7 jaar bij elkaar en wonen nu 5 jaar samen.
Volgens de berekeningen zou ik op 14 januari ongesteld moeten worden.
Leuk om te lezen dat er nog meer vrouwen zijn die er ook bewust voor kiezen om jong moeder te worden!

hai iedereen WEER,

ja ik heb alles dubbel 2 baarmoeders 2 baarmodermonden maar wel gewoon 2 eierstokken. Moet als ik weet dat ik zwanger ben zo snel mogelijk een afspraak maken met de gyn. zodat hij meteen kan zien waar ie groeit. Dit inverband met de grote van de baarmoeder. Wel vind ik het leuk dat ik dan meteen veel ego's krijg maar ook spannend omdat het niet gaat zo als hoor te gaan...
Maar hoe is het met jullie verder....

Ik zelf  weet niet zo goed hoe ik me nu voel...Soms heel zwanger omdat ik erge last heb van mijn tepels van boeren en zuur omhoog komt en van winderigheid (heb ik anders nooit) ook last van hele harde ontlasting...gaat goed met mij he!!!
Heeft iemand anders al ergens last van voortekenen en zoja wat dan??

jo en angela wat raar dat jullie zo overtijd zijn en dat de test negatief is... Ik zal voor jullie duimen....

Ook voor de andere zal ik duiemen
Nou hoop snel weer iets te lezen van jullie

groet Lin

Hey
Het was op zich wel moeilijk op zo'n jonge leeftijd zwanger te raken, ik was net geen 18 toen Brian geboren werd. In die tijd had ik ook helemaal geen steun van mijn vriend en meost dus alles zelf doen. Wel was het een mooie tijd, afgezien het gedeelte van mijn ex. Ik heb echt van mijn mannetje kunnen genieten, en dat doe ik nog steeds met volle teugen! Hij is ondertussen 2 maanden naar de basisschool, het gaat zo snel allemaal!!
Voor je het weet zijn ze groot ;)
Ik zie er ook wel voordelen in jong moeder te zijn. Je kan lekker veel doen met de kids (niet dat oudere mama's dat niet kunnen ;):p) en opa en oma zijn ook jonger! Die hebben me trouwens altijd goed geholpen en gesteund.
Wat wel vrij zwaar is, is dat ik nog steeds aan het leren ben. Een studie, kindje, stage, werk.... Drukke boel hier dus, maar het lukt allemaal prima. En ben als het goed is bijna klaar, dit schooljaar.

Groetjes Petra

Hallo allemaal,

Het wordt een gezellige boel hier, leuk hoor!

@PetraV85, en? viel het mee bij de dokter? had jij een koper- of hormonenspiraal?
Ik had een koperspiraal en die is er inmiddels twee maanden uit. Bij mij viel het gelukkig reuze mee met de pijn. Hopelijk geld voor jou hetzelfde.

@Angela & Jo, nou, hier nog één hoor, zit al op cyclusdag 35, heb al twee negatieve testen (was een beetje erg nieuwsgierig), niet ongi, maar heb alleen geen idee hoe lang mijn cyclus is. Ik heb nu bij  Sensitest.nl extra gevoelige testen besteld. Die vallen als het goed is vandaag op de mat. Ik ga proberen tot het weekend te wachten...maar het kriebelt al weer behoorlijk...ik voel ook vanalles. Gisteravond had ik echt een soort van ongi-krampen en nu weer een beetje een weeïg gevoel. alleen niet misselijk of gevoelige borsten..
Nou ik duim voor jullie hoor,

@Linneke, erg spannend voor jou lijkt me zo, dus zodra het zover is, inderdaad lekker genieten van de echo's en alle extra controle!!

@Jootje, we zetten je bij het NOD lijstje. reken je wel op een eventueel langere cyclus door het ontpillen? daar heb ik al heel wat over gelezen. Succes ermee!!

Russell: 26jr, 1e kindje/ ronde ?  NOD 24/12
Marit: 23jr,2e kindje/1e ronde, NOD ???
Rijn: 23jr, 2e ronde, NOD 26/12
Jo: 22jr,1e kindje/4e ronde, NOD 31/12
Angela: 30jr, 1e kindje/1e ronde, NOD 4/01
Jennifer: 25jr, 1e kindje/1e ronde, NOD tussen 4/01 en 6/01
Dreamgirl: 27 jr, 1e kindje, 2e ronde na MK, NOD 11/01
linneke: 21 jr. 1e kindje, 1e ronde NOD 11/01
Yvonne: 21jr,1e kindje/2e ronde, NOD 13/01
Patricia: 26jr, 1ekindje/ 2e ronde, NOD rond 14/01
Jootje: 22jr, 1ekindje/ 1e ronde, NOD 14/01
Monatoetje, 25 jr, 1e kindje/ 2e ronde, NOD rond  16 januari

@patje, Ik hoop dat je het goed gemerkt hebt, dan heb je toch maar weer mooi 21 dagen winst op je vorige cyclus!!   ik merk dat ik ook niet goed weet wat ik moet voelen, doordaar ik mijn cyclus niet weet. Alleen ik heb al jaren geen hormonen meer gehad (koperspiraal) ben alleen nooit zo snugger geweest mijn cyclus bij te houden..

@yvon, wie weet is het toch raak,...it only takes one

@dreamgirl, ik duim voor je meissie !!

@monatoetje, heel veel succes, klopt het NOD lijstje zo een beetje?

@Russel, zolang er geen  zijn, heb je gewoon nog kans moet je maar denken...en door blijven klussen is ook wel een tip als je erg onregelmatig bent... You never know when it is "bulleye"...

Nou dames, tot de volgende krabbel maar weer...

Hallo allemaal,

Gezellig hier. Wat balen voor de meiden die over tijd zijn maar negatief testen, dan weet je echt niet waar je aan toe bent ...

Ik krijg ondertussen steeds meer zwangerschapssymptomen (denk ik). Ik heb al sinds m'n eisprong zere borsten, ben na een dag werken enorm moe, sinds gisteren heb ik pijn links onder in m'n buik en sinds vandaag witte afscheiding. Ik hoop zo dat dit duidt op een zwangerschap! Stiekem hoop ik er ook al heel erg op, hoop niet dat ik heel erg teleurgesteld ben als het niet zo is. Ik heb eigenlijk vrijdag mijn NOD, maar de vorige keer was ik ook 1 dag eerder ongi, dus als ik donderdag nog niks heb ga ik testen. Nog 2 nachtjes!

Jullie ook succes meiden, ik hoop dat we hier snel wat positief nieuws hebben te melden!

Kus

Hoi hoi,

Hier weer even een berichtje op deze late avond!
Hier
og steeds geen Rd's te bekennen! gek word je ervan!

rgens hoop ik dat ik toch zwanger ben maar als ik nu ongesteld word weet ik ook waar ik aan toe ben en kunnen we weer verder.
J_lo: Ik herken je verhaal heel goed! Wanneer ik weer testen in huis heb moet ik me ook bedwingen. Je denkt steeds wat nou als het   toch positief is...haha!
Ik ga ook proberen dit weekend weer te testen. Als het dan nog negatief is dan ben ik gewoon niet zwanger. Best lastig, ik heb zaterdag een vrijgezellenfeest en dan word er gedronken. Als ik nu wist dat ik zwanger was dan zou ik dat natuurlijk miet doen maar nu word het wel erg lastig.

Succes en sterkte allemaal de komende tijd!  

Liefs Jo

Dag (jonge) meiden...hier is er nog een...bijna 25. het lijkt me leuk om hier ook me ete kletsen

Nee helaas het viel niet mee met het spiraaltje :( De ha kon de touwtjes niet vinden en ben doorgestuurd naar de gyn. Gelukkig hoef ik niet lang te wachten want kan er a.s. woensdag al heen! MAar toch balen... en dan maar hopen dat ik snel weer vruchtbaar ben. Owja, ik heb trouwens de Mirena..

Terug
Bovenaan