September 2019 Peuters

@zazou al even geleden dat je je vraag had gesteld, maar ik was al even niet actief op het forum. Ons meisje wordt zaterdag 3. Sinds 3 dagen een grote meisjes bed, spannend allemaal en de overgang is even wennen. Voorderest gaat het goed, ze vindt haar broertje steeds leuker (gelukkig). Knuffelt hem helemaal kapot (iets te hard ook). Ze is opeens wel erg bang voor monsters enzo in haar kamer, dus die fantasie is ook begonnen. 

Hoe is het met jullie? Al jarig geweest? 

Hoi Lies. Leuk om wat van je te lezen. 
Hier nu net een driejarige in huis. Een paar weken geleden was hij ook bangig en erg bezig met monsters enzo. Nu is het omgeslagen in: 'Ik ben een monster en ik ga jullie allemaal bang maken' en 'Ik ben een dino, ik ga jullie opeten. Waarghhhh' haha. Het zal wel weer een fase zijn. Hier nog geen groot bed. Het gaat de laatste weken goed met slapen dus ik verander nu even liever niks. Hebben jullie ook een 3jarigen controle op het CB gehad?

Ah hoop dat die fase bij ons ook komt. Echt drama met slapen nu, ze is zo bang en komt er constant uit. Dus zou zeker wachtne zolang het niet nodig is haha.
Gefeliciteerd nog. Hoe was zijn verjaardag?
 Wij hoeven in november pas op controle, wat later dus. Zal wel niet heel bijzonder meer zijn of wel?

Niet heel bijzonder maar ik vind het toch altijd wel fijn om weer geweest te zijn en zijn lengte en gewicht enzo te weten. Hij moest een toren bouwen van blokjes en vormen in een stoof doen. We zijn onlangs bij de oogarts geweest dus een ogentest deden ze niet maar dat hoort wel bij deze controle dacht ik. Hij was enorm aan het kletsen dus qua spraak/taal vinkte ze alles meteen af. Verder wat vragen over de motoriek,.. of hij op een driewieler kon fietsen etc. 

Terug
Bovenaan