September 2019 Peuters

Met de oudste gaat het top. Dat is me toch een fantastische peuter. Sowieso ging het beter met hem vanaf 1,5 a 2 jaar. Na dat EMDR traject landde hij en werd hij ontspannen en vrolijker. En sinds de geboorte van zijn zusje gaat het helemaal top met hem. Slaapt goed, ontwikkelt goed, eet goed. Hij heeft het er wel moeilijk mee dat ze zoveel huilt maar hij is ook weer heel lief voor haar.
 
Wat goed om te lezen!!
en dat lijkt me ook een 'geruststelling' als het pittig is met de jongste; je weet dat het echt beter wordt!
 
Ach wat pittig allemaal voor je Uitje. Hopelijk wordt het bij de tweede ook steeds beter.

Ik ben op 14 mei bevallen van onze tweede zoon Joep. Gelukkig dit keer een hele andere bevalling dan bij de eerste en tot nu toe ook nog niet de onrust en het huilen dat we bij de eerste hadden. Hopen dat dit zo blijft natuurlijk.
 
Gefeliciteerd met Joep! Wat fijn dat het goed gaat.
Heeft iedereen in de groep nu inmiddels twee kindjes? Of zijn er nog dames zwanger of hebben 1 kleintje?
 
@Uitje: wat heftig dat jullie toch opnieuw een huilbaby hebben. Hopelijk gaat het snel beter!
@Majom: gefeliciteerd met jullie Joep! En wat fijn dat jullie een goede start hebben. Geniet ervan! 
Tijdje geleden dat ik hier actief ben geweest. Wij hebben een mega pittige periode gehad met de jongste, na 7x een dubbele oorontsteking, luchtwegeninfecties, continu ontstoken neus en ogen zijn twee weken geleden buisjes geplaatst. Het combineren van de thuissituatie, werk, altijd zieke baby en een peuter die schreeuwend aandacht tekort kwam (zegt mijn gevoel) was niet makkelijk. Daarbij ook de logopedie van Siem iedere week, maar het praten gaat wat beter gelukkig! Hopelijk komen we nu in een wat rustigere periode. Over een paar weken gaan we voor het eerst op vakantie, meteen met het vliegtuig dus ben benieuwd hoe dat gaat ?
 
Majom gefeliciteerd!! Geniet van jullie gezinnetje.
Mariekesept dat klinkt als een pittige periode! Waar gaan jullie op vakantie? Hopelijk nu even in wat rustiger vaarwater.

Hier na 4,5 maand heeft onze kleinste een nacht doorgeslapen van 23.00 tot 6.00. Feest feest feest. Echt zo fijn een nacht wat langer slapen.. De peuter doet het heel goed. Soms wat uitproberen/grenzen opzoeken maar over het algemeen is het een schat. Komend weekend ga ik een weekend weg met vriendinnen. Dat vind ik wel heel spannend, nog niet gedaan sinds de peuter geboren is! Ben heel benieuwd hoe dat gaat zijn haha.
 
Wat heerlijk een nacht doorslapen. Dat is ook weer echt zo'n mijlpaal. 


Leuk een weekendje weg! Wij hadden laatst een bruiloft en daarom ging onze peuter bij opa en oma logeren. Ik weet dat hij het daar heel erg naar zijn zin heeft en naar alle waarschijnlijkheid goed zou slapen maar ik moest toch even slikken toen ik hem wegbracht. Gek, dat dat toch zo moeilijk is,.. ook als ze al wat groter zijn. 
 
Terug
Bovenaan