September 2020 ❤

<p>Goedemorgen! </p><p>Vanmorgen had ik twee positieve testen in mijn handen! Het is nog wel vroeg (twee dagen voor nod) en het blijft dus nog even spannend. Maar ik ben voor nu heel blij! Mijn uitgerekende datum is volgens mij ongeveer 3 sept. Ik heb al een zoontje van bijna 1. Nu alweer een paar maanden bezig met een fertiliteitstraject ivm pcos dus dit tweede wonder is zeer gewenst. </p><p>En hoe leuk is dit cadeautje zo met de feestdagen.  Hoop dat er snel meerdere verblijd worden met dit nieuws en gezellig mee komen kletsen.</p>

gefeliciteerd ❤️

Ik heb ook positief getest!Volgens eigen berekening begin september uitgerekend maar weet niet precies hoe lang mijn cyclus is. Dus ben van de langste uitgegaan. 
na 2 miskramen ben ik nog heeeel voorzichtig maar wil het hier toch graag delen

Hai dames! 
Ook ik had zondag een positieve test in handen! Zo ontzettend blij! Heb een dochter van 14 maanden. Bij haar duurde het een halfjaar, nu waren we nog niet eens bewust bezig. Denk dat ik begin september uitgerekend ben. 

Waar ik nu wel gelijk tegenaan loop, geen drank met de feestdagen! Hebben jullie al plannen om het te verdoezelen? 

Gefeliciteerd dames!
@perachgan ik kan mij voorstellen dat hey lastig is om met de feestdagen niet te drinken zonder op te vallen.  Ik heb geen tips helaas.  Zelf was ik met een fertiliteitstraject bezig en mijn familie is erg betrokken.  Mijn moeder en schoonmoeder hebben wij vandaag gelijk geïnformeerd en de rest weet dat ik niet drink omdat ik nog in de wachtwrken zit. 
Heb jij al bedacht hoe je dat gaat aanpakken met kerst? En hebben jullie het ook al aan iemand verteld of blijft het nog even geheim?

@perachan: is inderdaad lastig zo met de feestdagen. Ik weet niet of je vaker niet drinkt? Dan valt het misschien niet eens op. Dat is bij mij zo. Anders misschien toch de buikgriep truc (als je misschien toch al misselijk bent) of blaasontsteking/antibiotica truc?
verder niet echt tips. Heb er zelf niet zoveel last van omdat ik al vaker niet drink. Met eten hebben we keuze uit meerdere dingen dus ook dat gaat goed komen. 

@gebruiker10077600: wat fijn dat je zwanger bent. Zaten jullie al lang in een traject? En mag ik vragen op welke manier dat er bij jullie uit zag? 

Hoi famke, 
Ja hoor, dat mag je vragen.  Het viel dit x mee. Toen mijn zoontje en half jaar was heb ik mij weer aangemeld en uiteindelijk ben ik in de vierde ronde zwanger geraakt.  Ik gebruikte Letrazol. Dat is een medicatie die je op dag 3 t/m 8 van je cyclus slikt en dat niet je lichaam stimuleren met hormonen aan te maken en een goede eisprong te krijgen.  Het werkte iedere maand, wel de ene x beter dan de andere,  en de bijwerkingen vielen mee. Er zaten wel wat moeilijke weken tussen maar het ging nu een stuk makkelijker dan vorige x.
Leuk dat het voor jou ook de tweede wordt.  En hoe leuk,  zo dicht op elkaar!

Terug
Bovenaan