September 2020 ❤

Hoi dames,
Rozenmeisje wat ontzettend rot dat je zoveel klachten nog ervaart en wat zwaar moet dat zijn geweest met jullie kindje! Is de reflux nu wel beter of nog niet?
Bo-Belle Gelukkig gaat het nu goed met jullie meisje, klinkt wel alsof het een behoorlijke zoektocht is geweest! Die zwarte rand herken ik wel. Hopelijk is het straks met de vaccinatie snel gedaan. Ik werk in de zorg, maar met laag-risico personen (op het consultatiebureau) dus zal wel even duren voor ik aan de beurt ben. Maar, er wordt geadviseerd hem niet te nemen als je borstvoeding geeft en dat doe ik nog. Ik wil de vaccinatie zeker hebben, maar wil er niet voor stoppen met de BV. Dus zal even afwachten zijn wanneer ik aan de beurt ben en hoe het dan met BV gaat. 
Ook hier een tijdje niets van me laten horen. Na de valse start met opname ivm koorts op dag 5-7 na de bevalling is het gelukkig alleen maar beter gegaan. Ons kereltje is morgen alweer 11 weken, tsjonge wat gaat die tijd snel!! 
Nog 3 weken verlof en dan ga ik werken. Ik kijk er best naar uit, ook om weer even mijn eigen dingen te hebben. Maar ik kijk er niet naar uit om mijn zoon ergens achter te laten hahaha. Maar dat zal wel wennen (hoop ik). Ook mag ik bijna (over 1 week) weer gaan starten met hardlopen! 
Is het een idee om een September 2020 baby's topic te maken als vervolg op dit topic? Dan kunnen we nog wat verder blijven kletsen! (uiteraard zijn de augustus baby's ook van harte welkom haha). 

Leuk idee runbabyrun om een nieuw topic te starten. Leuk om elkaar zo een beetje te blijven volgen. Fijn om te horen dat het bij jullie zo goed gaat.
Rozenmeisje wat rot dat je zoveel klachten blijft hebben. Heb je al wat hulp/oplossingen gevonden? 
En Bo-belle helemaal waar wat je schrijft, hopelijk wordt t een wat normaler jaar waarin we allemaal erg kunnen genieten van onze kleintjes. 
Ik moet volgende week al weer gaan werken. Best een beetje dubbel. Heb er zin in maar vind t ook wel weer pittig. Ben benieuwd hoe t gaat om 2 kids s ochtends op tijd de deur uit te krijgen haha. Van de week heeft onze meid de eerste vaccinaties bij het CB gehad. Gelukkig helemaal geen last van gehad! Hoeveel groot en zwaar zijn jullie kindjes inmiddels? 

Terug
Bovenaan