Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@gebruiker10077600 fijn dat het zo snel is gegaan. Nu zo spannend hoe alles gaat, daarom vind ik dit forum ook zo fijn.
Bij mij zit er wel iets meer leeftijd tussen (denk dat je in de war bent met perachan ?) ons zoontje is in augustus 2 geworden. Heb begin dit jaar en 3 maanden geleden een miskraam gehad (1e keer met 10 weken en 2e keer met 18 weken) dus zooo spannend allemaal
Aai Famke ik haalde het inderdaad even door elkaar. Excuses!! Wat een heftig verhaal zeg over jouw miskramen. Zo rot voor je. Dan is jou nu wel een gezonde zwangerschap gegund zeg!
Nieuw hier,leuk om mee te schrijven.
Afgelopen weekend ook 2x positief getest! Heel bizar om te weten dat ikizwanger ben.
Spannend hoor, afgelopen best veel stress op werk gehad.. hopelijk heeft dat niet te veel negatief effect gehad.
Hoe voelen jullie je?
Ik heb nog helemaal geen klachten alleen wat vermoeidheid. Maar dat kan ook komen door de drukke dagen. Vind het wel spannend om geen klachten te hebben. Maar het zegt natuurlijk helemaal niks.
heb jij al veel last van klachten?
He dames.. na 11 rondes had ik vanochtend 2 positieve testen in handen! Eerst een van CB en kreeg mooi een kruis, maar na gegoogle toch twijfel gekregen na het lezen over vals-positieve testen van CB vanochtend ander merk gehaald maar ook deze is positief!
Voor ons het eerste kindje en uitgerekende datum is rond 1 september.
Nog niet echt veel klachten, alleen sinds een week regelmatig krampen en gevoel alsof menstruatie zou moeten beginnen, verder af en toe een vleugje misselijkheid maar dat is het wel. Maakt het daardoor wel moeilijker te geloven dat het echt zo is!! .
Dank je wel! Ik denk dat dat inderdaad ook een rol speelt, de afgelopen maanden steeds wat verdriet en is het nu ineens raak! Onwerkelijk is dan wel het goede woord! En nu ga je juíst hopen op allerlei kwaaltjes zodat het nog eens bevestigd wordt!