September 2020 ❤

Haha yara dat herken ik! Voor mijn eerste zwangerschap ben ik 14 maanden bezig geweest en uiteindelijk door een medische behandeling zwanger geraakt.  Heel misselijk geweest maar ieder bezoek aan de toiletpot kon ik waarderen haha

@yara: gefeliciteerd, wat een mooi kerstcadeau!
herken het helemaal dat het zo onwerkelijk is omdat je nog niks voelt. Maar misschien dat het nog gaat komen. 
hebben jullie al contact gehad met de verloskundige? Wij nog niet, we wachten in ieder geval tot het nieuwe jaar

@famke ik sta nog onder behandeling bij het zh voor mijn fertiliteitstraject dus bij mij is het wat anders.  Ik ga ze morgen bellen en zal dan een afspraak krijgen om mijn eerste echo over een paar weken daar te hebben.  En als alles goed is wordt ik daarna door gestuurd naar de verloskundige. 
Maar ik snap wel dat je even wacht. Het nieuwe jaar is ook al bijna

@Famke86, dank je wel!! Mooiste kerstcadeau ever inderdaad! :D. Hoe ver ben jij nu?
Ik ga morgen wel bellen met de verloskundige, weet dat het pas over een paar weken is maar dan staat de afspraak alvast ;).

@Anoesjka: gefeliciteerd!! Voor jou ook een mooi kerstcadeautje dus!

@yara: ik denk dat ik nu 4 weken en 4 dagen ben(?) maar weet niet precies hoe lang mijn cyclus was. Dus dat is nu echt nog gissen. 

ik mag de eerste controle bij de verloskundige (met 7-8 weken) maar moet daarna naar academisch ziekenhuis omdat ik een bloedstollingsstoornis heb waar ze pas zijn achter gekomen. 

@gebruiker10077600: spannend allemaal weer, aftellen inderdaad. 

@anoesjka: gefeliciteerd! 

Terug
Bovenaan