September dan een vruchtbare maand?

Wauw gefeliciteerd Ellen! Echt gaaf dat het zo snel gelukt is!
Enne meiden, dat gaan we zeker na doen he???

Ik was vanmiddag bij mijn ouders, en toen kregen we het praatje kinderen. Ze gaven ons als tip mee om nog lekker te genieten van elkaar en nog even te wachten met kinderen. Maar ze zouden het ook wel leuk vinden om opa en oma te worden. Ik wilde zo graag vertellen dat we bezig zijn, maar heb met veel moeite mijn mond gehouden. PFFF viel niet mee.

Ik heb trouwens al een paar dagen een verminderde eetlust door een vol gevoel en mijn buik blijft gevoelig. Ook een paar vlagen van misselijkheid gehad. Maar dat kan toch nog niet? Mijn eisprong is net 1,5 dag geleden! Ik hou mezelf echt voor dat het psychisch is maar ik word gek van mezelf!!!

Ik moest dit even kwijt. Herkennen jullie dit ook of heeft het te maken met dat ik het gewoon graag wil???? Wat denken jullie?

(sorry voor het gezeur hoor, maar soms moet het er gewoon even uit )

Groetjes Nathasja

Ook wij zijn druk bezig om zwanger te raken van ons 2e kindje. Heb ook net eisprong gehad en wil jammergenoeg een beetje te graag. Mijn dochtertje is 2,5 jaar en vraag me nu echt af waarom we zo lang gewacht hebben omdat ik nu (te) graag wil. Maar ja. Ook ik ben beetje misselijk, maar kan ook vermoeidheid zijn bij mij vanwege verbouwing in nieuwe woning die we gekocht hebben. Bovendien lijkt mij dit ook nog te vroeg, moet ongesteld worden rond 12 september.

Hallo aanstaande mama's!!!!

Hoe is het hierzo? Vandaag was ik bij een vriendin van mij en ze vertelde dat ze net in verwachting is...dan brand het op mijn lippen om niet te gillen dat wij ook bezig zijn! En net een mailtje gekregen van een andere vriendin, schrijft ze dat haar andere vriendin zwanger is ...maar dat ze had verwacht dat ik de volgende zou zijn!!! TOEVAL of wat!!!! Alles en iedereen om mij heen krijg t een beebieeeee!!!!!

Heb trouwens steeds steken in mijn tepels. Last van mijn onderrug, wat wittig slijm en mijn temp is 37,3/37,4....maar dit kan natuurlijk ook allemaal omdat ik afgelopen week mijn ei heb gehad.

WHAAAAAAAAAAA word weer ff gek meiden!!! De twee weken na mijn onge was ik vrij relaxd maar nu ik die ei weer heb gehad word ik weer HYPER!!!!!

Liefs..........

Hallo allemaal,

Het is al een flinke lijst zeg.

@gipsyd:ik herken jou gevoel helemaal. na mijn eisprong word ik ook altijd heel onrustig, de tijd lijkt altijd zo langzaam te gaan.

@ Ellen: Super gefeliciteerd meid. Ga er lekker van genieten. Hoop dat ik je snel mag volgen en de rest met mij!!!!!!

@sjors 25: Wat toevallig zeg. Ik werk ook op een couveuse afdeling in een perifeer ziekenhuis. Waar werk jij? Is echt super werk!!!!

@mama 30: Nu begint voor jou het aftellen. de eerst volgende op de lijst. ik duim voor je!!!!!

@lilian: Wat een aangrijpend verhaal zeg. ik wens je veel sterkte en hoop dat je alles een beetje een plaatsje kan geven.

@Ken26: ik gebruik ook ovulatietesten, de  digitale van clearbleu, daar kom een rondje te staan als je nog geen Lh stijging hebt en  een lachend gezichtje als je je LH piek hebt en dan heb e ongeveer 36 uur om te klussen. Dus van die streep van jou weet ik niet waar dat op zou wijzen.

Voor iedereen die ik niet persoonlijk heb toegesproken, succes met klussen en anders succes met wachten als de eisprong al is geweest. Hopelijk gaan we met z'n allen Ellen achterna.

Groetjes Yvonne

Hoi Meiden!

Nog 3 daagjes hier tot de NOD. Het word nu spannend. Ik ben nog steeds zo  humeurig als wat, bij vlagen een weeeig gevoel   en sinds vandaag weer buikpijn onder in. Ik zat vanmiddag naar vorengebogen op de bank en kreeg ik steken aan de linker én rechterkant onderin de buik. Als ik achterover ga zitten/liggen ebt het langzaam weer weg. Mijn gevoel weet het niet, kan wel, kan niet.... Echt last van mijn borsten heb ik niet, wel steken gehad afgelopen week en afentoe zomaar last van mijn tepels.
Zodra ik meer weet horen jullie het van mij.

Voor alle andere meiden waar bij het ook wachten is duim ik mee, en veel klusplezier voor degene die de eisprong gaan krijgen komende dagen!!!

Fijne zondagavond!!

Hoi,

Tjeetje Yvonne, jij ook al zo'n respectvoille baan! Ik wist trouwens niet dat ze in zo'n perifeer ziekehnhuis ook een couveuse afdeling hebebn! Ik woon in Maastricht. Frank heeft hier op de NICU in het AZM gelegen.

'OW ja, wat verhoogde temp betreft! Bij mijn vorige cyclus heb ik tot mijn menstruatie (vijf dagen overtijd) een verhoogde tem gehad! En ik dacht de innesteling gevoeld te hebben. En ik had last van misselijkheid, zwaar gevoel in mijn buik etc.....Wil niemand hier alle hoop ontnemen hoor! Maar ik heb ervan geleerd en zal de volgende cyclus mijn best doen om wat realistischer te zijn!

Roos

Terug
Bovenaan