September dan een vruchtbare maand?

quote: sjors25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-09-2007 14:31:31'));

Maar hoe is het verder met de andere meiden??

Mimi!!
Nemen de krampen en pijnen al wat af?? Of ben je nog paracetamol afhankelijk?? Hoop dat je je snel weer beter voelt!!

Eefje!!
Jouw verhaal komt mij heel bekend voor!! Mijn vriend en ik zijn ook beide 26 en sinds een paar jaar ook beide aan het werk!! We hebben net samen een huisje gekocht en hebben het goed zo!! De meeste vriendinnen van mij zijn ook nog helemaal niet bezig met het krijgen van kinderen!! Ik denk dat als ze wisten waar ik mee bezig ben dat ze zich rot zouden schrikken (hihi)..Ik twijfel dus ook regelmatig!! ben ik niet te jong, moet ik niet nog een paar jaar wachten en eerst samen met mijn vriend genieten, kan ik het financieel wel redden, hoe zal mijn omgeving er op reageren etc etc etc..... Maar als ik heel diep van binnen kijk ben ik er echt aan toe om mama te worden, dan maakt het niet uit hoe oud of rijk je bent of wat je omgening er van te zeggen heeft!! Wat ik eigenlijk met een heel lang verhaal wil zeggen is, volg je hart!!

lillian en Roos en Ken!!
Bedankt voor jullie lieve berichtje!! Ik vind mijn werk ook echt fantastisch!! Soms moeilijk maar veelal erg dankbaar!! Je mag voor het kostbaarste bezit van ouders zorgen en dat maakt het heel speciaal!!
Maar door het verzorgen van die lieve kindjes, wordt je broeds (hihihi)...Dan kan ik alleen nog maar aan beebjes denken!!
Ken: sorry ik weet niets van ovulatie testen, kan je daarbij niet helpen!!

Nathasia!!
Nou het klinkt als of je op een goed tijdstip geklust hebt!! hahaha!! Ik hoop voor je dat je gevoel gelijk krijgt!! Dat we Ellen maar massaal mogen volgen!!

Anja!!
Ik zag dat ons nod vlak achter elkaar aankomt, kunnen we elkaar goed steunen tijdens de moeilijke wachtperiode!! Voel jij ook al iets???

Nou, ik heb nog steeds onweer in mijn buik!! Maar de ongesteldheid is nog niet begonnen!! Snap er helemaal niets van!! Krampen oke, maar dan wel opschieten met de duivels!! Want alleen kramp zonder resultaat is kl*te!! (sorry)!! Wil verder met de volgende ronde!!

Een fijne zondag lieve meiden!!

Dikke kus sjors......

he sjors,
hier lilian weer even...........................
ik ben dus 30   en nu jij zo twijfeld wil ik ff wat zeggen......ik werd dus zwanger op mijn 30 van storm en daan en toen ik dus begon daaraan, twijfelde ik ook best wel eens en kon ik dat wel moeder zijn enzo..................
maar toen ze geboren werden is er iets in mij los gekomen[moedergevoel dus he!!!] en ik zou nu willen dat ik dus op mijn 25 26 e al was begonnen want als ze   een maal geboren zijn is t zo vanzelfsprekend dat jij moeder bent!!!!
dus ik wil me nergens mee bemoeien maar doe t nu!!!!!! want ok je hebt nu geld en je vrijheid[?] maar als je een kindje hebt   hoef je echt niet alles te veranderen   en veel dingen veranderen toch vanzelf.....
 ga ervoor want ik denk dat t je leven alleen maar rijker maakt...dit is mijn mening je moet t natuurlijk zelf weten maar ik zeg alleen maar wat ik meemaakte...
ik stond ook echt verbaast van mezelf dat ik nu z'n moeder gevoel heb!!!!!maar dat had ik echt niet van te voren ............

hee ellen
VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! IK WIL OOOOOOOOOOOOOOK!!!!!
MAAR IK GUN T JE VAN HARTE ....SUPER
XXX

he meiden.........
wij gaan ook ellen allemaal nadoen he...dit word DE vruchtbare maand voor ons allemaal!!!

heel raar trouwens ...vanacht werd ik wakker om te plassen !! {haha} en ik weet niet of ik t nou gedroomd heb of dat t echt was ...maar ik was zo misselijk!! dat ik ff op de rand van mijn bed moest blijven zitten... en toen kon ik pas gaan plassen ...maar van morgen dacht ik: heb ik dat nou gedroomd?? ja ik ben wel weestte plasssen   maar dat misselijk zijn was dat nou echt of slaapdronken en nog half in dromenland?
ik weet t echt niet...raar he
ik ben zo bang dat ik mezelf gek maak......haha

heel veel liefs lilian

Meiden, ik wordt GEK!!!! Ik kan gewoon niet meer wachten!!!
Ik zei heel stoer dat ik pas volgend weekend wilde testen maar zolang kan ik echt NIET wachten! Heb expres geen testen gekocht, ik ken mezelf

Vanmiddag had ik met m'n moeder een praatje baby; zegt ze: jeetje, zou wel leuk zijn hoor weer zo'n kleintje (ze weet niet dat we bezig zijn). Ooooo, wat is het dan moeilijk om je mond te moeten houden joh!
M'n man wordt ook een btje gek van me, heb het er constant over. Snap niet dat die mannen zo nuchter kunnen blijven!!

Ik probeer te voelen wat ik in m'n lijf voel....en ik probeer me te herinneren hoe ik me voelde toen ik net zwanger was van m'n zoontje en het nog niet wist. Maar dat weet ik niet meer!! Maar ik heb wel een positief gevoel.......en vooral nu Ellen ook zwanger is geraakt zo snel! Geeft toch weer moed vinden jullie niet???

Bij alles wat ik doe denk ik aan zwanger zijn, om gestoord van te worden. Had niet verwacht dat ik zo zou reageren.....ben zo blij dat we hier met z'n allen lekker van ons af kunnen schrijven

Mama30, heel veel suc6 nog met wachten, je bent de 1e op de lijst. Verblijd ons met goed nieuws!!!!! We moeten met z'n allen gewoon gaan volgen  Zou wel leuk zijn!!

Veel liefs, Tanja

we worden allemaal helemaal GEK VAN ONSZELF   he....hahha
we voelen vanalles   wat we "normaal"niet voelen...,volgens mij komt dat gewoon omdat we er normaal helemaal niet op letten   hoe onze buik voelt!!!
we letten er normaal niet op e,   en nu voelen we elk pijntje....
ja ik zelf ook  
ik lees net een beetje terug   en bijna iedereen heeft staan: ik maak mezelf helemaal gek   , ikzelf heb ook   veel wit slijm!! steken in mijn onderbuik!! misselijk soms dus,bloedend tandvlees 2x, zwaar gevoel in mijn buik..
maar ik ben ook bang dat ik nu vanalles voel omdat   ik normaal daar nooit op let!!!! maar ben wel heel nieuwschierig!!
xxx

@ Tanja, mijn man word ook inderdaad af en toe gek van me! Mannen ervaren dat allemaal toch anders denk ik.

@ Lillian, ja iedereen lijkt zich gek te maken. Ben wel blij dat ik niet de enige ben!

ik ben echt aan het aftellen voor m ´n NOD... nog 14 dagen te gaan!!

succes meiden!

Liefs nathasja

quote: Kitty26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-09-2007 15:01:04'));

@Lilian,

Wat fijn dat je nu de urn thuis hebt, met de as van Daan en Storm. Geeft een fijn en geborgen gevoel he? Dit heb ik tenminste wel zo ervaren. Na de crematie van Danny voelde ik me niet compleet en er miste iets. Ik had het gevoel dat Danny ergens rondzweefde, klinkt misschien gek. Maar toen we eenmaal de urn met de as van Danny thuis hadden staan, voelde dat echt als een bevrijding. Ik had hem eindelijk thuis!
Danny zn urntje is wit, met blauwe nevel, en een tekening van een beertje erop. Ik heb het beertje dat met hem mee is gegaan in zn mandje na proberen te tekenen. En dat is aardig gelukt. Het is een mooi urntje geworden.
Zo te lezen, is jullie urn ook erg mooi geworden...... Hebben jullie ook foto's van Daan en Storm gemaakt? Wij hebben de mooiste foto van Danny en zn voetafdrukjes  naast zn urntje staan. Nou meid, ik vind dat je je kranig houdt hoor, petje af! En we gaan deze maand weer voor ons volgende kindje.......Ik voel me trouwens weer stukken beter, had even last van een dipje. Maar dat is wel logisch door de hormonen tijdens mn menstruatie!

@Ellen: Gefeliciteerd!!!! Wat super snel en wat een mooi nieuws! Geniet van alles wat komen gaat.........

@alle anderen: Ik ken jullie nog niet zo goed, maar ik zal proberen alles mee te lezen, en de namen een beetje te onthouden. Het is in ieder geval wel gezellig hier, dus ik ga zeker meedoen met schrijven.

Liefs, Kitty26 (inmiddels 27)

hoi kitty

ja t geeft wel een soort van rust, nu hebben we alle officiele "dingen"gedaan!! en nu hebben we ze thuis en kunnen we met z'n alle verder....
En ja we hebben mooie foto's gelukkig   van   de geboorte en erna dat ik ze vasthoud en dat ze samen in hun mandje liggen..... ik ben super blij met de foto s want eerst dacht ik ",...foto's??? maar     nu   ben ik er echt heel blij mee!!! want t is nog steeds heel ongelofelijk [op een of andere manier]dat ik ben bevallen.!!! en daarop staat t bewijs en in je hoofd vervaagd toch de beeld en van de bevalling en erna   en nu heb ik t op papier gelukkig!!!en ze hebben   ook gelijk  voetafdrukjes gemaakt   in het ziekenhuis en daar ben ik ook heel blij mee want hun voetjes hebben ëcht"t papier aangeraakt!!dat heeft voor mij ook echt heel veel waarde....
maar ik ben blij dat je weer een beetje uit je dip bent!! we gaan er in september weer helemaal voor he!!   ik heb mijn NOD denk ik 10sept of in ieder geval in week   van 10 sept...[hoop dat t niet vet uitloopt]\
maar ik heb nu zgnd al allelei dingen wat ik denk te voelen:heel  veel wit slijm en steken in mijn onderbuik, en ik had al 2x bloedend tandvlees[normaal nooit!!] en vannacht toen ik moest plassen wilde ik uit bed stappen   en toen wa sik zo misselijk!! maar vanochtend wist ik niet meer zeker ja ik was wel weestte plassen maar was ik nou misselijk of half slapend en dromend???? ik weet t nog niet!!
maar ik ben ook zo bang dat ik mezelf zo voor de gek houd en dat ik gewoon ongi word!! nou ja we zullen zien maandag de 10e.
he heel veel succes met je vruchtbare dagen   en we doen ons best   deze maand
xxx
lilian!!!

lieve meiden,

wat een super reacties, dankjewel allemaal voor de felicitaties. Ik ben de eerste van de lijst, en hoop dat iedereen volgt en we met zijn allen naar het zwanger zijn forum kunnen.
mama30 is de eerstvolgende, ik duim voor je, nog maar een paar daagjes wachten!

Vanmiddag hebben we het aan de ouders, broers en zussen verteld, die waren allemaal erg blij. Sommigen hadden het verwacht, maar mijn ouders stonden helemaal perplex! In positieve zin hoor, ze zijn er dolgelukkig mee, hun 5e kleinkind.

Iemand vroeg of ik verschijnselen had die iets aankondigden. Ik had eigenlijk allemaal dingen die zowel kunnen wijzen op aankomende RD als zwangerschap, zoals wat meer afscheiding, vette huid en puistjes. Geen raar gevoel in mijn borsten, geen steekjes in de buik, niet misselijk, niet duizelig.

Al die symptomen zeggen dus helemaal niets, de een heeft er wel last van, de ander niet. laat je dus niet gek maken als je wel of juist niet iets voelt, het is bij iedereen anders. In mijn vorige zwangerschap ben ik ook nauwelijks misselijk geweest, maar wel heel moe de eerste drie maanden. Hopelijk is dat nu weer zo.

Manlief ligt doodmoe van alle emoties en familiebezoek al in bed, ik ga ook zo.

Alle meiden heel veel succes met het vreselijke wachten en het leuke klussen, ik kom zeker af en toe nog even langs, het is hier veel te gezellig!

liefs,  Ellen

PS: vanmiddag had mijn man mijn nichtje van 5.5 maand vast, kwam mijn dochtertje erbij staan (bijna 1.5 jaar). Vroeg hij: wil je ook een baby? Ja, zei ze heel blij. Lief he!!!

Hai Allemaal,

@ Ellen, Meis VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! Heerlijk!! Een goed begin van de maand.

@ Eefje en ook een wel wat voor Sjors, tja die twijfel kan ik niet beantwoorden. Ik ben op mijn 18e zwanger geraakt van onze oudste dochter, hadden allebei geen
baan, moesten nog een eigen huisje krijgen, zijn tijdens mijn zwangerschap getrouwd (wilde we al doen hoor voor ik zwanger werd) Twijfel heb ik uiteraard ook gehad van redden we het wel maar we zijn er keihard voor gaan werken. En alles is gelukt. Ben inmiddels moeder van 2 prachtige dochters, we zijn 5 jaar aan het knokken geweest, wat echt niet altijd even soepel verliep(als ik dat moet gaan vertellen tik ik denk ik zo een kantje of 6 vol) maar nu kan ik zeggen, ja het is ons helemaal gelukt!. Mijn kinderen zijn dolgelukkig, komen nooit iets te kort, en ik, ik geniet iedere dag onwijs veel van mijn gezin.
Meis jij kan samen met je mannetje alleen de beslissing nemen, volg jullie hart. Een perfect moment bestaat niet, er zal altijd wel wat zijn om een zwangerschap uit te stellen.
Toen ik met een dikke buik liep van Alysha kreeg ik vaak te horen ongelukje gehad? In het eerste begin werd ik daar witheet van, later reageerde ik, niet dat ik weet jij wel dan? 9 van de 10 trok gelijk een kop van wat bedoel je nou en mompelde nee. Ik gelijk, dan zal je die kop wel vanaf je geboorte hebben gehad. Niet iedereen kon dat waarderen, maar ach ik waardeerde hun opmerking niet.
Toen Alysha net geboren was hoorde ik erg vaak dat ik zo'n lief zusje had (vooral oudere dames). Tja, van 3 achter elkaar kan ik dat best hebben maar daarna barste ik bijna. Toen nummer 4 weer aankwam met o wat een leuk kindje wat een snoepie, je zal wel trots zijn op je zusje kon ik me niet meer beheersen door te zeggen dat ik het hechten na de bevalling alleen wat minder vond maar
verder geniet ik elke dag met volle teuge van m'n kindje. (Ik denk dat ik menig oudje een rolberoerte bezorgt heb hier in 't durp)

@ Sjors, Ik probeer echt de hele dag niets te voelen, er vooral niet mee bezig te zijn, alleen het lukt nog niet zo . Heb telkens dat rare weeige gevoel wat maar blijft aanhouden. Beetje steken in mijn boobies (lijkt op een kleine tsr) wat verkouden, sneller moe, heb net nog 2 uur liggen slapen en wil nu alweer pfff (nu wilde jongste dochterlief vannacht niet slapen dus ik schrijf daar heel wijselijk
vandaag mijn kwaaltjes naar toe )
Nog even en dan kunnen we testen (of niet) Ik ga zaterdag de 15e pas testen heb namelijk een erg onregelmatige cyclus 21 tot 28 dagen (gemiddelde is 25 dus die hou ik aan met berekenen NOD wat deze maand zeker zou kunnen kloppen aangezien ik bijna zeker weet afgelopen maandag mijn ei gehad te hebben) Maar die zaterdag is dag 28 van "mijn cyclus" en op die dag moet mijn mannetje
afrijden van zijn autopraktijk dus ik hoop op 2 jubeluitslagen.

@ Mamaroos, Tuurlijk blijven we hier volgen!!! Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt dit niet te doen.

@ Nathasja, welk gezeur bedoel je nou? Ik weet eigenlijk niet of je nu al vlagen van misselijkheid kan hebben. Spannend he? Die maand duurt ook zo rot lang.

@ Guusje, Nog gefeliciteerd met je nieuwe huis! Spannend hoor, jouw NOD is ongeveer gelijk met die van mij. Pfff zit echt af te tellen nu.

@ Gipsyd, ja ik weet helemaal wat je bedoelt, zodra dat ei geweest is schreeuwt mijn hele lichaam het uit van de spanning . Maar nog maar een paar daagjes! (gelukkig)

@ Mama30, ik ga heel hard voor je duimen!!

Hihi, gelukkig kunnen we hier tegen elkaar onze gevoelens kwijt, anders denk ik dat mijn mannetje gillend gek zou worden!

Liefs Anja,
Mv Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005

Nog even voor Tanja: testen voor je NOD heeft 9 van de 10 keer geen zin en kost je alleen maar een test. Hoe moeilijk het ook is, wacht tot je NOD. Het kan zijn dat je die dag en enkele dagen erna nog steeds negatief test, terwijl je al zwanger bent. Bij de eerste heb ik in 5 dagen 5 keer getest (vanaf NOD tot 5 dagen daarna), pas de laatste test was positief. Was een beetje zonde van het geld, en het levert eigenlijk nog meer spanning op.

Terug
Bovenaan