September dan een vruchtbare maand?

Goeiemiddag allemaal!

Ik zie in onze NOD lijst dat we nu elke dag wel iemand hebben die hopelijk goed nieuws kan vertellen! Spannend zeg! Ik duim zo voor jullie allemaal.

Ik had vandaag weer een iets vagere tweede streep, maar je kunt em nog steeds zien.
Gisteren hebben we dus niet geklust, eergisteren en de dag ervoor wel. We zijn van plan om vandaag ook maar weer fijn te gaan klussen. Nu voel ik me best beroerd, want straks hebben we onze kansen niet benut.
(omdat we gisteren hebben overgeslagen)
Of zou het toch voldoende zijn?
Eergisteren had ik ook steken in mijn onderbuik, dus dacht echt mijn ei te hebben. (Normaal voel ik mijn eisprong niet, maar nu heb ik er extra goed opgelet.)
Maar vandaag had ik ook weer lichte steekjes!

Ik snap het maar weer eens niet...

Verder iemand nog (leuk) nieuws???

Liefs...

Hoi lieve meiden!!
Hier eventjes een berichtje van mij!! Ik heb een logeetje en kan helaas niet heel lang op het internet!! Maar mijn nieuwschierigheid heeft gewonnen!!

Hoi Ken!!
Je moet je geen zorgen maken dat je je vruchtbare dagen niet goed benut hebt hoor!! Volgens mij heb je al die tijd keurig om de dag geknuffeld (wat een geweldig woord, deze houden we er in)!! Dus waren er altijd verse zwemmertjes aanwezig die je ei kunnen bevruchten!! Dus je moet je niet beroerd voelen hoor meid!! je doet hartstikke je best immers!! Nou hier een hele dikke knuffel voor jou!!

Patricia!!
Balen hoor meid!! Dat de duivels er zijn!! Ik hoop dat je niet teveel last hebt!! En je moet maar denken een nieuwe maand biedt weer nieuwe kansen!!

Tanja en mama30
Succes met wachten meiden!! Ik blijf voor jullie duimen!!

Mama30!!
Als het goed is blijft je cycles precies het zelfde als je de koper spiraal verwijderd hebt!! Ik heb het bij mijzelf niet echt gemerkt, mijn cycles is te onregelmatig!! Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt!!

MamaRoos!!
Hihihiihiihi, leuke dingetjes verkopen ze bij de etos he?? hihihih!!

Lieve meiden die ook hun nod hebben of hun nod verwachten, heel veel succes met wachten!! Ik duim voor jullie!!

Hier is alles verder goed!! De duivels zijn weer gevlogen!! Heerlijk zo'n korte menstruatie!! 3 dagen is niks, met spiraal was het wel 7 dagen!!

Tot snel meiden!!

Liefs.......

hallo allemaal,

spannend om alle verhalen weer te lezen. leid ook een beetje af, zit je niet zo op jezelf en eigen pijntjes te letten.
waarschijnlijk heb ik dit weekend m'n ei, meestal voel ik m wel, dus dat word weer lekker klussen

mamma30 is nu de eerste in lijn die goed nieuws moet brengen!! ik hoop het!!
iig heel veel succes met wachten,

groetjes iedereen

Hoi lieve meiden!

Vanmiddag heb ik me wederom niet kunnen beheersen (volgens mij ben ik het lachertje van dit forum)!!! Heb een test gekocht bij het Kruitvat, heeeeel stiekem want ik was met m'n ouders in het dorp! Eind van de middag heb ik de test gedaan. In eerste instantie zag ik nix, maar als ik heel goed keek dacht ik toch echt een heeeeeeeeeeeeel vaag streepje te zien. En dan bedoel ik ook echt heel erg vaag. Dus het kan natuurlijk ook zijn dat mijn ogen me voor de gek houden, en daar ga ik ook maar even vanuit. Verder voel ik helemaal geen  aankomen, al heb ik nu wel een beetje hoofdpijn. Maandag ga ik m'n allerlaatste test doen hoor, ik loop leeg op deze manier!!!!!

Patricia; balen joh dat de RD's zijn gearriveerd. Je hebt toch altijd hoop dat ze wegblijven he?! Op naar de volgende maand, positief blijven!!!!

jpctje; heeeeeel veel knuffelplezier!!

Lillian; hoe gaat 'ie? Lukt het wachten een btje? Bonter dan ik kan je het niet maken! 6 testen in 3 dagen?!?!? Schaamteloos he!

Mama30; bedankt voor je berichtje  M'n rekenfoutje is toch wel een beetje positief en brengt weer wat hoop! Maar aan de andere kant, ik had me er wel al bij neergelegd dat het deze maand niet gelukt was, en dat was verder gewoon goed. Maar nu......weer zenuwen!!!!!!!! Vage streep, maar misschien gezichtsbedrog door m'n eigen oogjes. Het kan natuurlijk ook zijn dat er nog niet genoeg HCG (?!) hormoon in m'n lichaam zit toch? Nou ja, maandag maar weer een test of zou dat nog te vroeg zijn???

xxx Tanja

quote: Tanja82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-09-2007 20:46:53'));

Hoi lieve meiden!

Vanmiddag heb ik me wederom niet kunnen beheersen (volgens mij ben ik het lachertje van dit forum)!!! Heb een test gekocht bij het Kruitvat, heeeeel stiekem want ik was met m'n ouders in het dorp! Eind van de middag heb ik de test gedaan. In eerste instantie zag ik nix, maar als ik heel goed keek dacht ik toch echt een heeeeeeeeeeeeel vaag streepje te zien. En dan bedoel ik ook echt heel erg vaag. Dus het kan natuurlijk ook zijn dat mijn ogen me voor de gek houden, en daar ga ik ook maar even vanuit. Verder voel ik helemaal geen  aankomen, al heb ik nu wel een beetje hoofdpijn. Maandag ga ik m'n allerlaatste test doen hoor, ik loop leeg op deze manier!!!!!

Patricia; balen joh dat de RD's zijn gearriveerd. Je hebt toch altijd hoop dat ze wegblijven he?! Op naar de volgende maand, positief blijven!!!!

jpctje; heeeeeel veel knuffelplezier!!

Lillian; hoe gaat 'ie? Lukt het wachten een btje? Bonter dan ik kan je het niet maken! 6 testen in 3 dagen?!?!? Schaamteloos he!

Mama30; bedankt voor je berichtje  M'n rekenfoutje is toch wel een beetje positief en brengt weer wat hoop! Maar aan de andere kant, ik had me er wel al bij neergelegd dat het deze maand niet gelukt was, en dat was verder gewoon goed. Maar nu......weer zenuwen!!!!!!!! Vage streep, maar misschien gezichtsbedrog door m'n eigen oogjes. Het kan natuurlijk ook zijn dat er nog niet genoeg HCG (?!) hormoon in m'n lichaam zit toch? Nou ja, maandag maar weer een test of zou dat nog te vroeg zijn???

xxx Tanja

Hoi Tanja,

Spannend voor je!! Geen dank hoor! we helpen elkaar toch?!!
Tja een streep is een streep zeggen ze. Ik heb me blind gestaard op die test van donderdag avond (2dgn overtijd) maar echt ik heb niets gezien, tja wit vierkantje.....
Bij onze eerste had ik de NOD op donderdag en zondagochtend met ochtendurine getest. Ik zou inderdaad nog even afwachten en maandag of dinsdag weer testen met ochtendurine. Ik ben misschien een muts daarin, maar ik ga in vervolg ook alleen met ochtenurine testen (is een gevoel.). Hou nog even vol en wie weet maandag!! En daarbij ...positief puntje...de winkels zijn niet open op zondag, hihi!! Dus het lot helpt je een handje...
Ik duim voor je!!

Hier nog altijd niets noppes nada. En weet je tanja, mijn gevoel zegt je bent zwanger.... ik ben altijd 28 dgn... en nu zit ik al op 32!!! Ik vind het zo raar...   Maar aan de andere kant heb ik ook zoiets van.. als ik ongesteld moet worden...oke! dan worden we ongesteld! Die spiraal is er net 2 weken en 4 dagen uit!!!! Wat heb ik nou te zeuren... maar toch er komt niets opgang.... Wie weet morgenochtend....
We wachten nog even met de test hebben we besloten. We zijn er aardig rustig onder.

Liefs!! mama30

quote: Tanja82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-09-2007 20:46:53'));

Hoi tanja

nou je bent echt niet t lachertje hoor !!!!want we zijn allemaal even gestoord als t om baby s gaat denk ik hahahahhaha
ik heb namelijk afgelopen donderdag al een zwangerschapstest gedaan......[ik heb mijn nod maandag pas hahhaha] maaar ik dacht : misschien heb ik wel sneller dat hormoon in mijn plas zitten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JA IK WEET T IK BEN GESTOORD!!! hahahhaha
maar neee er was niks te zien raar he.....
maar ik weet niet helemaal precies wanneer mijn nod is ,maar als ik mijn ei goed gezien heb ..en dan 14 dagen later he!!! maandag is dag 24 ...   en op dag 10 mijn ei   dus t zou moeten kloppen !!!!!
ik ben zo erg...ik voel steken in mijn lage onderbuik/liezen links en soms rechts....ik heb bloedend tandvlees, wisselende stemming[zielig voor mijn mannetje]en ik HAD een schimmelinfectie !! nou kan niet missen zou je zeggen he ..maar ik   ben bang dat ik gewoon ongi ga worden   en dat mijn lichaam
me gewoon voor de gek houd!!!!!!!!!!!!!!!! ik ben er te veel mee bezig maar ik kan niet anders want ik wil zo graag ....ik denk dat dit voor iedereen geldt he?
ik heb 2 testen liggen[had er 3 hahahaha] maar ik wil eigenlijk zo lang mogenlijk wachten[mezelf lekker pijnigen]maar zal wel niet lukken.
vorige x   bij storm en daan had ik de 31 e dag pos getest.. maar nu was mijn cyclus volgens mij veel korter omdat bij de geboorte mijn hele   baarmoeder nog is schoongemaakt en dat is toch zelfde als ongi zijn....
nou t enige wat we doen is wachten.......................

en jij moet gewoon ma nog een test doen ....en als je een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht steepje ziet   iemand anders ook ff laten kijken dan weet je of je ogen je bedriegen hahaha!!
als er een streepje stond zal t zeker een dikke vette streep zijn maandag!!!
hou nog ff vol
 heel veel liefs lilian

ps alle andere ook succes met knuffelen wachten en testen hahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

quote: ken26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-09-2007 17:41:34'));

Goeiemiddag allemaal!

Ik zie in onze NOD lijst dat we nu elke dag wel iemand hebben die hopelijk goed nieuws kan vertellen! Spannend zeg! Ik duim zo voor jullie allemaal.

Ik had vandaag weer een iets vagere tweede streep, maar je kunt em nog steeds zien.
Gisteren hebben we dus niet geklust, eergisteren en de dag ervoor wel. We zijn van plan om vandaag ook maar weer fijn te gaan klussen. Nu voel ik me best beroerd, want straks hebben we onze kansen niet benut.
(omdat we gisteren hebben overgeslagen)
Of zou het toch voldoende zijn?
Eergisteren had ik ook steken in mijn onderbuik, dus dacht echt mijn ei te hebben. (Normaal voel ik mijn eisprong niet, maar nu heb ik er extra goed opgelet.)
Maar vandaag had ik ook weer lichte steekjes!

Ik snap het maar weer eens niet...

Verder iemand nog (leuk) nieuws???

Liefs...

he ken

maak jezelf niet druk je hebt t toch hardstikke goed gedaan!!!! en als je t vandaag dan ook nog doet dan is t perfect ..!!!!!!!!
AL DOE JE T OM DE 2 DAGEN dan nog heb je meestal genoeg zwemmers om zwanger te worden .....wij maken onszelf helemaal gek he...
[ik doe ook om de dag hoor   en soms elke dag tja zekerheid zogenaamd he hahaha]
maar jullie hebben echt je best gedaan nu alleen nog een beetje geluk...en meewerking van de snelle zwemmmers he.................!!!!
succes   en knuffelse vanavond he

heel veel liefs lilian

Hoi meiden,

Heb al een tijdje niet actief meegedaan was erg druk vandaar. mijn nod is zo rond 21 september. Vinden jullie het niet vervelend dat je op sommige dagen bijna verpicht bent om te klussen, ik heb dat nl wel er ligt dan voor mijn gevoel zón druk op! Maar als ik niet klus, voel ik me weer schuldig dat ik het niet heb gedaan....a fijn, ben gewoon erg onzeker!

groetjes Lorelijn

Terug
Bovenaan