September dan een vruchtbare maand?

ooh en mama30 wanneer ga je nog x testten ..maandag als ik goed gezien heb??
spannend maartoch houd je na neg test in je achterhoofd : t zal wel niet he" maar t kan echt nog wel hoor .......................afschuwelijk dat wachten
z e moeten een test ontwikklen die gelijk   kan zien of   je zwanger bent niet z n k.t lange tijd moeten wachten..is niet goed voor de mens hahahhahaha.
he hou nog ff vol ....
xxx lilian

@mamaroos, hihi die "spannende" dingen bedoel je zeker Ja die heb ik ook weleens zien liggen.
Vervelend als je niet van je eigen lichaam op aan kunt he. Ik was de vorige ronde er ook echt van overtuigd zwanger te zijn.

@patricia, jeeh meid spannend hoor. Je bent nu toch echt officieel overtijd. Nog geen gevoel dat de duveltjes gaan komen? Ik duim voor je dat ze zeker nog 9 maanden wegblijven

@gipsyd, Fijne vakantie, hopelijk leidt je gedachten een beetje af van je naderende NOD.

En, en, en, .....hoe is het met de meiden die zo in spanning zitten?

Hoi meiden

Ik moet iets opbiechten......ik heb helemaal verkeerd zitten rekenen!!! Ik schaam me rot!!!!  Mijn NOD was niet 6 sept., maar VANDAAG! Via Babybrabbel bereken ik via de vruchtbaarheidskalender mijn NOD en vruchtbare dagen. En daar heb ik dus een big mistake gemaakt!!!!!!!!!! Zit dus al twee dagen in de stress voor Jan L*L!!!!!!
Wat stom!
Dus meiden, mijn NOD is vandaag......08-09-2007. Sorry hoor! Maar goed, dat weten we ook weer want ik snapte er al niets meer van. Dat betekent wel dat ik op de juiste dagen heb geklust, dus dat is zeker weer een pluspunt! Maar testen zijn negatief dus we wachten de  maar weer af!!!

Liefs, Tanja

Hey Tanja!!

Hey, een rekenfoutje kan gebeuren. Dat betekend dus dat je de hele tijd (hopelijk) te vroeg hebt getest!! Zo opeens kan iets 180 graden draaien!! Enje hebt geknuffeld in op de goede dagen....dusssss..... DUIM DUIM DUIM!!!

Wie weet...!!! Succes en laat ons wat weten he!!

Liefs!!

quote: lilian30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-09-2007 10:42:42'));

spannend maartoch houd je na neg test in je achterhoofd : t zal wel niet he" maar t kan echt nog wel hoor .......................afschuwelijk dat wachten
z e moeten een test ontwikklen die gelijk   kan zien of   je zwanger bent niet z n k.t lange tijd moeten wachten..is niet goed voor de mens hahahhahaha.
he hou nog ff vol ....
xxx lilian

Hey Lilian,

Het is inderdaad afschuwelijk, maar toch zijn we er erg rustig onder... We zien wel. Je kan tenslotte toch niets anders! We hebben een test in huis en als we denken nu gaan we nog een keer testen kunnen we het doen.
Mijn man heeft gister even goed onderzoek gedaan naar mijn borsten, hahaha!!
Volgens hem zijn ze echt groter. Ook af en toe nog steekjes links en rechts in de lies en iets moe (terwijl ik mijn slaap ruim krijg). Vanmorgen in de auto was ik zo beroerd als wat. (anders nooit...??).
Verder alleen sinds gister, misschien weet jij dat... witte afscheiding...gewoon melk wit ??? Heb ik wel es in de   2e week, maar niet nu?

Ach ja... wacht wacht en wacht.

XXX

HEY HEY allemaal,

Helaas deze ronde is het weer niet gelukt,  de RD's zijn geariveerd!!!

Het is KL*TE maar het is niet anders, op naar de volgende klusweek!

Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden zeg, maar ja wilt het ook zo graag!

Nou hopen dat het bij de rest van dit forum wel deze maand lukt.

Groetjes van Patricia

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER
nod 5 september, mama30, 25 jaar 1e ronde 2e kindje
nod 6   september Tanja, 25 jaar, 2e rondje, 2e kindje
nod 6 september Footje  26 jaar    heel lang bezig , 2e kindje
nod 7 september, patricia 29 jaar 7e ronde , 1e kindje
nod 10 september lilian 30 jaar 1e na vroeggeboorte storm en daan 3e kindje[in ieder   geval deze week van 10/15 sept....hoop dat ik niet super uitloop met cyclus!!!]
nod 10 september mier1980,8e ronde,1e kindje(cyclus 25/8dagen)dit is dag 27
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje
nod 12september vlinder 10e ronde 1e kindje
nod 13 september liesje 33 jaar 2e ronde 3e kindje
nod 14 september ashley 29 jaar ? ronde 1e kindje
nod 15 september wietske 37 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 16 september nathasja 22 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 16 september DeeDee73 33 jaar ??e ronde 1e kindje
nod 17 september knutseljuffie 24 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 17 september Angie75 32 jaar, 2e ronde 2e kindje
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 20   september yvonne 26 jaar 2e ronde 1e kindje
                                                       Ken 26 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 22 september Seits 26 jaar 2e ronder 1e kindje
nod 23 september Tessa 33 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 24 september Mimi, 27 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 25 september kitty 27 jaar 3e ronde 2e kindje 1e overleden,Danny*
nod 25 september Ikke35 35jaar 8e ronde 3e kindje, incl.miskraam mei
nod 25 september Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 september Joyce, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 25 september mamaroos 31 jaar. 2e ronde, 2e kindje
nod 26 september starsxxx, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 27 september niesje25 27 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 28 september nicole 24 11e ronde 2e kindje na miskraam januari
nod 29 september jpctje 24jr 6e ronde 1e kindje

NOD Lijst Oktober
nod 11 oktober Sjors, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje
NOD 7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
NOG FF NAAR BOVEN HALEN......VOOR DE DUIDELIJKHEID HE....X

quote: mama30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-09-2007 13:46:38'));

quote: lilian30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-09-2007 10:42:42'));

he hou nog ff vol ....
xxx lilian
Hey Lilian,

he mama30

ik zou t eigenlijk niet weten ...bij mijn vorige zwangerschap was ik niet zo op t slijm aan t letten... en daarom kijk ik nu ook soms raar op ...... maar als t maar niet gaat jeuken hahahah
doei xxx lilian

Het is inderdaad afschuwelijk, maar toch zijn we er erg rustig onder... We zien wel. Je kan tenslotte toch niets anders! We hebben een test in huis en als we denken nu gaan we nog een keer testen kunnen we het doen.
Mijn man heeft gister even goed onderzoek gedaan naar mijn borsten, hahaha!!
Volgens hem zijn ze echt groter. Ook af en toe nog steekjes links en rechts in de lies en iets moe (terwijl ik mijn slaap ruim krijg). Vanmorgen in de auto was ik zo beroerd als wat. (anders nooit...??).
Verder alleen sinds gister, misschien weet jij dat... witte afscheiding...gewoon melk wit ??? Heb ik wel es in de   2e week, maar niet nu?

Ach ja... wacht wacht en wacht.

XXX

Terug
Bovenaan