September dan een vruchtbare maand?

Spannend Tanja en lilian...wij duimen hier voor jullie (en ook alle NOD ers deze week).

Natasja, even antwoord op jouw vraag! Rauw (of niet goed doorbakken) vlees kun je beter niet eten als je zwanger bent! Daar kan namelijk een bacterie inzitten waar jij niet ziek van wordt maar de kleine wel! Hetzelfde geldt voor rauwemelkse kazen! (die je bijna niet in de supermarkt krijgt).
Ook zou ik je eitje wel even goed doorkoken. Dit ivm salmonelle. Voorjezlf ook beter, maar helemaal als je zwanger bent. !
En als je in de tuin gaat werken moet je handschoenen aan en je mag de kattenbak niet meer verschonen!

hahaah...maar gelukkig mag je nog heel veel andere dngen wel eten...zoals chocolade en chips . Er is op internet trouwens heel veel te vinden over eten en zwanger zijn!
vanaf mijn vruchtbare dagen hou ik me er aan..als ik ongi wort ga ik gelijk een lekker kaasje halen bij de kaasboer! Heerlijk met een portje...jummie!

Ik zit nu midden in mijn vruchtbare dagen! Ik heb geen idee wanneer deze week mij ei komt! Uitgaande van 28 dagen zou het morgen zijn...maaar de vorige cuclus was 33 dagen! We zijn dus lekker aan de knuffel...en houden dat deze week maar even vol!

Spannend....

Allemaal veel succes!

Roos

He dames,

Voor ons is het in ieder geval wel een vruchtbare maand geweest! Gisteren weer positief getest! hopelijk mogen jullie allemaal snel volgen.
groetjes,
Dion

Gefeliciteerd Dion! Ik hoop inderdaad dat vele van ons mogen volgen hahaha.

Mamaroos, ik wist inderdaad wel dat dit in de zwangerschap niet goed is, maar vroeg me af of je ook hierop moet letten als je bezig bent om zwanger te worden.
Maar toch bedankt voor je antwoord  

Spreek jullie snel weer.

Groetjes Nathasja

Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee, tijd om een berichtje te plaatsen... eigenlijk heb ik ook een vraagje. Mijn vriend en ik gaan nu de eerste ronde in, je wil 'knuffelen' op de dag dat je het vruchtbaarst bent... maar nu, heb 2 cyclussen bij gehouden, de ene keer 27 dagen, de andere keer 28... uitgaande van de 27 dagen is mijn meest vruchtbare dag zaterdag en spring mijn eitje zondag, maar van 28 dagen... is zondag mijn meest vruchtbare dag en spring mijn eitje maandag.

Je leest dat je, voor de kwaliteit van het zaad, het beste om de dag kunt klussen, en op de dag voor je eisprong en op de dag van de eisprong... iedere dag... Wat is nu het beste advies?

Zaterdag, zondag, maandag klussen of gewoon letten op het om de dag i.v.m. de kwaliteit van het zaad en dan: donderdagavond, zaterdagochtend, zondagmiddag en maandagavond (is niet helemaal om de dag maar er zit wat meer tijd tussen)... Pfffff, ik weet echt niet wat nu het slimste is? Tips?

Alvast bedankt voor jullie reacties en ik blijf mee lezen en wellicht ga ik ook wat meer schrijven.

Groetjes,
Miepzzz

quote: Miepzzz reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-09-2007 16:40:47'));

Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee, tijd om een berichtje te plaatsen... eigenlijk heb ik ook een vraagje. Mijn vriend en ik gaan nu de eerste ronde in, je wil 'knuffelen' op de dag dat je het vruchtbaarst bent... maar nu, heb 2 cyclussen bij gehouden, de ene keer 27 dagen, de andere keer 28... uitgaande van de 27 dagen is mijn meest vruchtbare dag zaterdag en spring mijn eitje zondag, maar van 28 dagen... is zondag mijn meest vruchtbare dag en spring mijn eitje maandag.

Je leest dat je, voor de kwaliteit van het zaad, het beste om de dag kunt klussen, en op de dag voor je eisprong en op de dag van de eisprong... iedere dag... Wat is nu het beste advies?

Zaterdag, zondag, maandag klussen of gewoon letten op het om de dag i.v.m. de kwaliteit van het zaad en dan: donderdagavond, zaterdagochtend, zondagmiddag en maandagavond (is niet helemaal om de dag maar er zit wat meer tijd tussen)... Pfffff, ik weet echt niet wat nu het slimste is? Tips?

Alvast bedankt voor jullie reacties en ik blijf mee lezen en wellicht ga ik ook wat meer schrijven.

Groetjes,
Miepzzz

hoi miepzzz

je kan t gewoon vrijdag zondag en voor zekerheid maandag   nog een x doen en dan nog x woensdag......
zo zou ik t doen......maar als je t elke dag wilt doen   mag dat volgens mij ook ....iedereen doet t toch op z'n manier.... als je maar iets ervoor en iets erna knuffeld   want t kan ook een beetje uitlopen [de vruchtbare dag]..
heel veel plezier met knuffelen he
xxx lilian

Hoi meiden!

Helaas, ook hier zijn de  vanmiddag gearriveerd!! Wat kan je lijf je voor de gek houden zeg!! Ben gisteren de hele dag misselijk geweest en voelde geen ongi aankomen! Maar daarbij heb ik wel knallende koppijn gehad, zo begint het bij mij wel. Dus helaas, op naar de volgende ronde!!!

Cyclus is nu wel raar, vorige was 28 dagen en deze 31! Wat kan ik nu het beste doen? Was in de veronderstelling dat ik een regelmatige cyclus had, nee dus!!! Gelukkig heb ik jullie voor advies

Lillian; heeeeeeeeeeel veel suc6 vanavond! Ik hoop zo voor je dat de test positief is!
Zet 'm op!!!!

Liefs, Tanja

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER
nod 6   september Tanja, 25 jaar, 2e rondje, 2e kindje
nod 6 september Footje  26 jaar    heel lang bezig , 2e kindje
nod 7 september, patricia 29 jaar 7e ronde , 1e kindje
nod 10 september lilian 30 jaar 1e na vroeggeboorte storm en daan 3e kindje[in ieder   geval deze week van 10/15 sept....hoop dat ik niet super uitloop met cyclus!!!]
nod 10 september mier1980,8e ronde,1e kindje(cyclus 25/8dagen)dit is dag 27op dag 25 al
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje
nod 12september vlinder 10e ronde 1e kindje
nod 13 september liesje 33 jaar 2e ronde 3e kindje
nod 14 september ashley 29 jaar ? ronde 1e kindje
nod 15 september wietske 37 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 16 september nathasja 22 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 16 september DeeDee73 33 jaar ??e ronde 1e kindje
nod 17 september knutseljuffie 24 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 17 september Angie75 32 jaar, 2e ronde 2e kindje
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 20   september yvonne 26 jaar 2e ronde 1e kindje
                                                       Ken 26 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 22 september Seits 26 jaar 2e ronder 1e kindje
nod 23 september Tessa 33 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 24 september Mimi, 27 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 25 september kitty 27 jaar 3e ronde 2e kindje 1e overleden,Danny*
nod 25 september Ikke35 35jaar 8e ronde 3e kindje, incl.miskraam mei
nod 25 september Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 september Joyce, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 25 september mamaroos 31 jaar. 2e ronde, 2e kindje
nod 26 september starsxxx, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 27 september niesje25 27 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 28 september nicole 24 11e ronde 2e kindje na miskraam januari
nod 29 september jpctje 24jr 6e ronde 1e kindje

NOD Lijst Oktober
nod 3oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
NOD 7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje
nod 11 oktober Sjors, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)

Ohh Tanja: Balen zeg! Zo gemeen dat je lichaam je laat denken dat je zwanger bent! Hopelijk zijn je rd's snel gevlogen; nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Hier is het ook
Want bij mij zijn ook de  verschenen!!!
Voelde het helemaal niet aankomen, heb ook nog geen ongipijnen ofzo.
Dit is dan wel een normalere cyclus: 27 dagen.
En we hebben ook net als jullie allemaal zo ons best gedaan!
De gehele cyclus om de dag gevreeen, na het knuffelen 15 min blijven liggen...
Héél erg balen, maar inderdaad: nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Op naar ronde 3...

Alle meiden die gaan testen: Ik duim ook voor jullie!
De rest van de meiden: Succes!

Liefs...

Terug
Bovenaan