September dan een vruchtbare maand?

quote: mama30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-09-2007 12:05:37'));

Hier is ie dan:

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER
nod 6   september Tanja, 25 jaar, 2e rondje, 2e kindje
nod 6 september Footje  26 jaar    heel lang bezig , 2e kindje
nod 7 september, patricia 29 jaar 7e ronde , 1e kindje
nod 10 september lilian 30 jaar 1e na vroeggeboorte storm en daan 3e kindje[in ieder   geval deze week van 10/15 sept....hoop dat ik niet super uitloop met cyclus!!!]
nod 10 september mier1980,8e ronde,1e kindje(cyclus 25/8dagen)dit is dag 27op dag 25 al
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje
nod 12september vlinder 10e ronde 1e kindje
nod 13 september liesje 33 jaar 2e ronde 3e kindje
nod 14 september ashley 29 jaar ? ronde 1e kindje
nod 15 september wietske 37 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 16 september nathasja 22 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 16 september DeeDee73 33 jaar ??e ronde 1e kindje
nod 17 september knutseljuffie 24 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 17 september Angie75 32 jaar, 2e ronde 2e kindje
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 20   september yvonne 26 jaar 2e ronde 1e kindje
                                                       Ken 26 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 22 september Seits 26 jaar 2e ronder 1e kindje
nod 23 september Tessa 33 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 24 september Mimi, 27 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 25 september kitty 27 jaar 3e ronde 2e kindje 1e overleden,Danny*
nod 25 september Ikke35 35jaar 8e ronde 3e kindje, incl.miskraam mei
nod 25 september Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 september Joyce, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 25 september mamaroos 31 jaar. 2e ronde, 2e kindje
nod 26 september starsxxx, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 27 september niesje25 27 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 28 september nicole 24 11e ronde 2e kindje na miskraam januari
nod 29 september jpctje 24jr 6e ronde 1e kindje

NOD Lijst Oktober
nod 3oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
NOD 7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje
nod 11 oktober Sjors, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje

XXX Mama30

He shit balen Mier1980!! Dat was wel veel eerder dan verwacht  

@Mama30, ik had een soortgelijk verhaal vorige ronde, en idd als je dan toch niet zwanger bent laat die duvels dan maar komen. Volgende ronde hopelijk meer succes!

@Anja, spannend hoor!! Het klinkt wel erg zwangerig hihi

En hoe is het met de dames die hun NOD al gehad hebben bv Tanja?? Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor.

Ik hoor net van mijn man dat hij volgende week één nacht moet overnachten voor zijn werk en laat dat nou net op mijn "berekende" eisprong zijn
Maar goed het wil niet zeggen dat het echt zo zou zijn natuurlijk. Maar goed we gaan de andere dagen maar extra goed ons best doen hahaha

Zucht, kan niet wachten tot NOD, duurt zoooooo lang.

Succes allemaal, hoop dat er veel zwangeren zullen zijn in de lijst.

Groetjes kuntsel

Hoi meiden!

Allereerst: Sjors, ook jij dankjewel voor de lieve woorden! Ik wordt gewoon gek van mezelf! Andere meiden zijn maanden bezig voor een wondertje en ik zit steeds te zeuren dat ik misschien mijn kans gemist heb. Ga proberen om dat niet teveel meer te doen.
gelukkig zijn je rd's al gevlogen! Das heel fijn, kun je alweer lekker gaan knuffelen. (vind ik ook een fijner woord) Succes ermee!

Lilian: Jee meid, spannend! Deze week NOD. Ik duim weer hoor.( zit hier hele dagen duimen te draaien geloof ik)
Ik hoop zo dat je positief test. Je weet nog niet wanneer je gaat testen? Oh, ik ben ook zo nieuwschierig!

Alle andere meiden; heel veel succes!
En ik duim ook voor andere meiden die hun NOD bijna hebben!

Liefs Ken

Hey Meiden!!

Ik duim voor iedereen die bijna z'n NOD heeft!! Er zijn veel meiden deze week!! Ik hoop allemaal goed bericht te lezen!!

Hier hou ik grote schoonmaak denk ik,hahahaha!! Ik heb me toch een rug en buikpijn! (anders nooit...) We (man en ik) zeiden al tegen elkaar... nu even goed opruiming houden en dan een vers nestje bouwen voor over 2 weken!! (nu maar hopen dat dat gaat lukken). We gaan lekker veel knuffelen en laten ons verassen begin okt.

Lieve meiden, succes met afwachten tot de NOD en laat snel wat horen als je nieuws hebt he!!

Fijne zondagavond!

Liefs Mama30

hoi allemaal

ikweet echt niet wanneer ik wil gaan testen.....ik was er zo van overtuigd dat ik wel eens zwanger kon zijn...dat ik nu bang ben voor de waarheid als die tegen zou vallen.....
dus ik denk dat ik ga wachten op de !!
 en als die dan lang duren dan testten......
als ik dat kan volhouden...?
normaal voel ik m'n ook niet aankomen...ja net van te voren..ik heb niet echt signalen als ik ongi word... maar ik had vorige x met mijn zwangerschap ook geen tekenen tot de test poitief werd op de 31 e dag...
maar nu ik die schimmelinfectie heb gehad...en die is bijna helemaal weg maar mijn
k.t voelt nog wat beursig aan [haha ja klinkt erg] voelt t toch allemaal wat anders he...
ik ben zo bang dat t zo gaat tegenvallen als de test negatief is....maar ik weet ook dat je meestal niet in 1x zwanger bent!!! dus daar moet ik niet op rekenen he....

aaahhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh !!! ik ben zo nieuwschierig maar ook bang dat t zo kan tegenvallen he!!![heel veel kans op tegenvallen en maar zo weinig kans op positief testen he..]!!!

ik laat t snel horen als ik IETS WEET!!
heel veel liefs lilian

Hi Meiden!

Wat is het toch hier gezellig! Jammer dat ik het niet wat vaker bij kan houden.....Maar ja...druk he?!

De logees zijn vertrokken. En helaas ging ons knuffelmiddagje gisteren niet door . Mn mannetje ging met zn vader een dakkapel halen (wordt over 2 weken geplaatst), en dit liep dus een beetje uit. Toen we net alles klaar hadden staan, en mn schoonpa de deur uit was, hadden we zoiets van: Kom op, we gaan naar boven, hihi. Kregen we een sms-je van de Logees (uit Belgie): We zijn over 20 minuutjes bij jullie! . Ons plannetje ging dus mooi niet door haha. We zeiden nog tegen elkaar, nou ja: Dan maar vannacht heel zachtjes. Maar puntje bij paaltje durfden we niet: Met die dunne wandjes , maar we hebben er wel heel erg om liggen lachen. Maarrrrr....toen de logees vanmiddag weggingen hebben we toch de gordijntjes even dicht getrokken . Ik wil mn ei echt niet missen! Hopelijk heeft het geholpen.....

Maar goed, ik leef met een paar mee hoor....die nu zitten te wachten! Ik zal voor jullie duimen, echt spannend. En we maken het ook wel een beetje spannender om hier erover te praten...........

Ik las ook net over dat het af en toe moeilijk is om het nog spannend te houden tijdens de goede dagen. Tja, als je beiden net even geen zin hebt. Ik moet ook soms proberen zin te krijgen. Is vaak best lastig......Soms is het bijna een moeten. En dat is absoluut niet de bedoeling. We moeten er wel van blijven genieten! Soms maken we er ook gewoon een lolletje van...

De logees uit Belgie hebben een dochtertje van 2 jaar. Dus hadden veel foto's van haar meegenomen. Ze waren ook erg geinteresseerd in Danny* (ons overleden zoontje), ze wilden zelfs foto's van hem zien. Nou, dat willen weinig mensen maar hoor. Bang voor het onbekende he!? Maar ik vond hun er erg goed mee omgaan. Dat was wel fijn.

Nou, ik duim voor de meiden die wachten op de  (maar liever niet).

Veel liefs, Kitty

Terug
Bovenaan