September dan een vruchtbare maand?

Hé meiden,

hier weer even een berichtje van mij!!! Vandaag ben ik bijna de hele dag misselijk geweest, helaas spuug ik niet zo makkelijk anders had ik alles eruit kunnen gooien!! En een hoofdpijn, verschrikkelijk!!!! M'n buik borrelt ook weer flink........nog steeds geen . Morgenavond gaan we testen. Ben er nu een stuk rustiger onder merk ik, heb geen verschrikkelijke drang meer om te gaan testen. Hoop dat ik dat morgen vol kan houden, maar ik moet werken dat scheelt! Btje afleiding!!!!!!! En ik heb toch wel een kleine grote hoop dat ik zwanger ben!  Vooral door die test van Kruitvat, alleen Sensitest gaf geen streepje,,, toch wel raar of niet?? heeft iemand ervaring met deze testen????

xxx

@ Tanja, jeeh meid het kan bijna niet anders..... hihi ik hoop het echt voor je!
      Over de sensitesten heb ik meer negatieve verhalen gehoord, over kruidvattesten   eigenlijk alleen maar positief.

@Kitty, hihi moet wel lachen om je verhaal. Ik denk dat ik het toch gedaan had hoor, dan maar extra zachtjes haha. Maar hopelijk heeft jullie knuffelpartij vandaag goede zaken verricht.

@Lillian, heel herkenbaar, je wilt het weten, maar als het negatief is wil je het liever niet weten. Ik hoop ook voor jou dat je gewoon lekker zwanger bent. Dat zou een mooi goedmakertje wezen voor je schimmelinfectie, niet?

Hoi meiden,

hoe is het met iedereen? Ik voel me prima. Aan de ene kant ben ik ervan overtuigd dat ik zwanger ben en aan de andere kant ook weer niet. Naja, we zien het over 6 dagen wel!

Effe een vraagje: het is voor je zwangerschap toch belangrijk dat je gezond eet? Mag je dan wel rauw vlees eten, of is dat dan beter van niet. en misschien een domme vraag, hoe zit het met zachtgekookte eitjes? want dat eet ik erg graag.

Ik hoor het wel.

groetjes nathasja

hoi allemaal..............

nou t is maandag ochtend   en NOG         niks ...maaar dat zegt niks !! want normaal komt t in de loop van de dag bij mij.....
ik word zo niet goed van mezelf ..de hele maand zit ik te zeiken oooh was t maar nod dag en nu ... ben ik bang dat de r"d's komen!! zooo psygo!!!
maar ik wil nog niet testte vandaag   want   mijn cyclus is niet elke maand even lang[23-30] dus t kan ook in loop van de week komen...
maar aan de andere kant op mijn ovulatie test had ik {dacht ik} mijn ei gevonden dus dan 14 dagen erbij tellen dat is vandaag of morgen............
dit is echt erg zeg ...was ik er maar niet zo mee bezig he...dit hebben jullie toch ook he ?of ben ik z'n zeikerd?..........................
ik ben gewoon te bang om te testten maar dan weet je wel waar je aan toe bent he............nou laten we zeggen ................nee ik wacht wel af....ooooh erg!!!
vorige x met zwangerschap had ik ook nergens last van {test was eerste goede teken en na 7 weken werd ik 8 weken DE HELE DAG SUPER MISSELIJK}dus nu kan ik overal op letten maar heeft weinig zin .....en ik hou mezelf toch misschien wel voor de gek   dus   GEWOON WACHTTEN!!!!!!!!!!!!!!!

MAAR laat me maar 9 mnd misselijk zijn dat heb ik er echt voor over !!

heel veel liefs
lilian

Hoi meiden,

Tjee, wat is er veel geschreven. Wel leuk om te lezen hoor!

Tanja en Lilian: spannend, ik hoop het zo voor jullie. En de rest van de meiden die deze week hun Nod hebben ook natuurlijk.

Ook wij hebben dit weekend af en toe de gordijnen dicht geschoven, om lekker te knuffelen. De knuffelweek is weer begonnen. Alleen loopt ons schema deze week een beetje langs elkaar heen, ik heb veel late diensten en onze afspraken lopen ook niet samen. Dus het is moeilijk als je elkaar zo weinig ziet om te veel knuffelen. Maar het komt goed, dan maar niet zo uitgebreid, volgend weekend  halen we het wel weer in.

Ben aan het voelen wanneer ik mijn eisprong heb, kan nog niet echt "draadjes" trekken met het vocht. Ik ben benieuwd of ik mijn eisprong voel. We proberen het deze ronde nog zo, lukt het niet dan gebruiken we de volgende ronde ovulatietesten.

Ik heb soms zo de neiging om het aan iemand te vertellen, dat wij bezig zijn. Hebben jullie dat ook? Je wilt erover kletsen, fantaseren, etc. Daarentegen is het ook wel leuk dat je samen een geheimpje hebt. En het maakt het een beetje goed, dat ik jullie heb!

Iedereen die zijn knuffelweek heeft: knuffel ze!
Iedereen die zijn NOD heeft: Duim Duim!!!
Iedereen die de RD heeft: Balen, op naar de volgende ronde!!

Liefs mimi

ok ik heb net mijn vriendje gesproken[hij belde mij :hoe t ging.....oh lieverd he!!]
en we hebben afgesproken dat we vanavond gaan testen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
want is t niet dan valt t toch tegen vandaag   maar morgen ook en overmorgen ook!!dus we gaan t doen!!
dus als ik iets weet horen jullie t!!

xxx lilian

@ lillian,

heel veel succes met het wachten, hoop dat de eerst komende 9 maanden niet verschijnen. en idd niet te druk maken door op elk mogelijk zwangerschapssymptoom te gaan letten ( moeilijk, moeilijk... ik weet !!)

groetjes

Terug
Bovenaan