September dan een vruchtbare maand?

Goeieavond meiden!

Ook welkom aan de nieuwe meiden!

Hier geen ongie meer te bekennen!!!
Had twee dagen geleden wat roze/rode afscheiding. De volgende dag een paar druppels en nu niets meer!
Voel ook nog geen ongiepijnen, maar wat nog niet is, kan nog komen.
Ben benieuwd of het snel doorzet. Zou wel fijn zijn, want dan kunnen we weer beginnen aan de volgende ronde.

Of wat denken jullie? Kan het ook een innestelingsbloeding zijn? Daar lees ik hier ook verhalen over.
wacht nog steeds af...

Ik lees dat er meiden beginnen aan de knuffelronde; have fun!
Ik duim voor de meiden die hun nod hebben!

Liefs...

quote: ken26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-09-2007 20:26:24'));

Goeieavond meiden!

Ook welkom aan de nieuwe meiden!

Hier geen ongie meer te bekennen!!!
Had twee dagen geleden wat roze/rode afscheiding. De volgende dag een paar druppels en nu niets meer!
Voel ook nog geen ongiepijnen, maar wat nog niet is, kan nog komen.
Ben benieuwd of het snel doorzet. Zou wel fijn zijn, want dan kunnen we weer beginnen aan de volgende ronde.

Of wat denken jullie? Kan het ook een innestelingsbloeding zijn? Daar lees ik hier ook verhalen over.
wacht nog steeds af...

Ik lees dat er meiden beginnen aan de knuffelronde; have fun!
Ik duim voor de meiden die hun nod hebben!

Liefs...

Hey ken!

Je maakt het wel erug spannend hoor!! Ik zie dat je de 20e pas je NOD hebt.... het is nu pas de 12e!!! oehh!! Het kan natuurlijk een innestelingsbloeding zijn, maar je weet het niet. Die lichaam is soms een raar ding hoor!!

Ben benieuwd hoe het de komende week zal gaan!!

In iedergeval ik duim!!

LIefs!!

Hai Ken,

Dit kan een innestellingsbloeding zijn ja. Tis zo'n 7 dagen voor je NOD en gerekend van gemiddelden heb je dus zo'n 7 dagen geleden je ei gehad.
De innestelling is ongeveer een week na je eisprong.
SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nog een weekje wachten meis dan weet je meer!

Liefs Anja,
Mv Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005

Hoi meiden,

het is echt spannend met al de aankomende NOD en niet arriverende RD!!!

Gelukkig heb ik het deze dagen druk: morgen om 9.00 uur teamvergadering tot 11.00 uur, dan om 14.00 uur intake-gesprek voor een nieuw kind op de groep, dan werken tot 20.00 en dan door naar vergadering van mijn koor! Morgen dus echt geen tijd om over zwanger zijn na te denken vrijdag heb ik avonddienst tot 23.00 uur dus dan ook weer druk genoeg, zaterdag komt ons logeerkind en die gaat zondagavond pas naar huis. Heb dus afleiding genoeg.

Gelukkig maar, want deze laatste dagen voor NOD kruipen voorbij!!!

Hoe is het met de rest van de meiden??

Groetjes Nathasja

Jammer ik zie dat de lijst van oktober al steeds langer word.
Maar hopelijk krijgen we er de komende week wat meer verrasde gezichtjes bij.

@Ken, mm het klinkt wel als een innestelingsbloeding, dus wie weet!
Heb je normaal gesproken een regelmatige cyclus?

Wij gaan vanavond nog maar even lekker knuffelen, want morgen is mijn mannetje er niet.

hier nog niks geen maar ze zullen wel komen denk ik ...?
beetje steken in zij en vage buikpijn..normaal   .niks geen ongi klachten maar zal wel iets nieuws zijn,,,,..hahah
ik ga lekker slapen...
knuffelse allemaal en wachtse....
xxx lilian

OPDATE:::
DONDERDAGOCHTEND 10:37 {HAHA}  
LILIAN"S     NOG NIET GEARRIVEERD!!!!!
WHAT THE FUCK IS HAPPENING?

HOI ALLEMAAL,,
DAG 27     EN NOG NIKS MAAR WEL   VAAG GEVOEL IN BUIK EN SOMS STEKEN AAN DE ZIJKANT......................
VREEMDVREEMDVREEMD......
IK BLIJF ERBIJ DAT T NOG GAAT KOMEN MAAR IK HEB DUS ECHT NOG NOOIT EEN WEEK VAN TE VOREN AL BUIKPIJN EN STEKEN......ZAL   MOOI ZIJN ALS DAT VANAF NU VOORTAAN IS ZEG!!!!!............MOOI KLAAR MEE HAHAHA

BEN AL WEER FF AAN TWERK [THERAPEUTISCH] MAAR VALT 100% MEE
IS WEL WEER GEZELLIG EN ALLE KLANTEN LEEFFDE ZO MEE EN NU DUS OOK NOG STEEDS ZZOOOOOOOOO LIEF ALLEMAAL ........
MAAR IK BEN BLIJ DAT IK ER WEER BEN, AL LOOP IK OM DE 2 UUR NAAR DE WC OMDAT IK TOCH ECHT ER VAN OVERTUIGT BEN DAT IK "NU"ZEKER ONGI BEN HAHAHAHAH MAAR NOG NIET .......[IK DENK MORGEN WAAROM WEET IK NIET']

NOU DIT WAS DE UPDATE HIHIH
EN BIJ ANDERE DE NOD?? ZIJN ER AL TESTERS????
WE ZIJN NIEUWSCHIERIG...................
DUIM VOOR JULLIE HOOR!!!
XXXX LILIAN

OK   EN HOE IS T MET DE NOD'S VAN :  
ANJA EN GIPSYD VLINDER EN LIESJE?
gipsyd is volgens mij nog op vakantie of had ik dat verkeerd gezien??? maar anja jij gaat zondag testte ?
super spannend he...
als bij mij zondag nog niks ik test ik nog een x ,,maar geen minuut eerder!! maar ik denk echt dat ze gewoon komen..........[al hoop ik van niet!!]
doei

Terug
Bovenaan