September dan een vruchtbare maand?

hoi meiden.......
nou de nieuwste update:
NOG NIKS GEEN RD'S!!!!
Ik denk dat ze morgen komen, heb zomaar een gevoel................op een of andere manier.............!!!!
morgen dag 28...[mijn cyclus is tussen 23/30]
vorige x was t precies 28 dagen namijn bevalling dat de rd's kwamen daarom heb ik t gevoel misschien dat ze morgen komen...
maar mijn ei was echt eerder [dag 10]!!!
zoals ik al zei : IK SNAP T NIET HELEMAAL MEER HIHIHI
t vrouwelijk lichaam is toch best wel ingewikkeld heb ik eigenlijk nooit zo over nagedacht maar wat zitten wij slim in elkaar he ...hahaha

en ja t zijn wel altijd dezelfde die schrijven he....maar das ook wel gezellie dan weten we tegen wie we t hebben.....hihi

ken:   ik heb ook alle zw.schap klachten gehad   maar pas op hoor onze hersenen en lichaam spannen samen tegen ons!! ik wil je niet depri maken maar "ze"doen   t laten voorkomen alsof we zwanger zijn[hihih]
eerst zien dan geloven hahahah ik wil t eerst bewezen hebben....
maar ik hoop t wel voor je...we hebben alle kans he.!!!!

niesje: ik merk er niks van van mijn ei sprong ..ja alleen aan mij n slijm kan ik denk ik wel zien wanneer maar ik zou zweren dat t op dag 10 was ....maar nu twijfel ik wel weer en ik had zelfs ovulatie testen erbij he....maar op zich wel fijn als je ongeveer kan zien wanneer dat ei komt....
maar je hebt de afgelopen dagen toch flink geknuffeld dus rust lekker uit[hihi] en wacht af.........wie weet...!!!!!!!

anja: jij bent echt goed dat je je eigen kan inhouden!!!! ik kon dat dus niet en toch valt t tegen als de test neg is......
maar hoop dat je zat pos test en dat je mannetje t examen haald   succes!!!!

tanja gezellig he dit forum..... wij onder elkaar!!!!hihihi ....ik moet ook elke dag ff kijken en schrijven     t is echt verslavend maar er zijn ergere dingen he....

mamaroos   eindelijk rust van t knuffele???? hahaha nou maar wachten ik hoop t echt voor je!!! en hoop ook dat je zoontje zich snel beter voelt,,is zo zielig he  !!

mama30   jij moet er nog tegen aan he KNUFFELSE!!!! en probeer je slijm in de gaten te houden dan leer je steeds meer te zien ..!!!

en alle rest van de meiden : schrijven!!! das gezellie

ps : sjors is nog op vakantie volgens mij!!!!
nou ik ga slapen ...
ben benieuwd morgen..ik hou jullie op de hoogte!!! als ik zondag nog niet ongie ben dan ga ik nog een x testen...maar ik denk echt dat t komt!!!!
xxxx
lilian

Hallo lieve meiden!!
Zo er  is weer lekker veel gekletst!! ik moest heel wat in halen met lezen!! hihihih!! Maar hoe is het met jullie??

Lillian!!
Oooohhh meid!! Het wordt toch als maar spannender!! Wanneer ga je ook al weer opnieuw testen?? Ik hoop het zo voor je!! Ik blijf duimen hoor!!

Mama Roos!!
He wat vervelend dat je zoontje ziek is!! Ik hoop dat hij zich morgen wat beter voelt!! En zo niet, dan toch maar eventjes langs de dokter!! Veel succes meid!!

Mama30!!
Jij gaat heel wat calorien verbranden lees ik!! hihihihi!! Heel veel plezier met knuffelen!! En inderdaad, je ei valt zo bijna niet meer te missen!! Succes!!

Ken!!
Dit begint allemaal toch wel op een zwangerschap te lijken vind je niet?? Als je ongie nou niet doorzet, ga je dan ook testen?? Het zou toch fantastisch zijn dat het stiekem toch raak is!! Ik blijf voor je duimen meid!!!

Niesje!!
Ik heb ook nog nooit van mijn leven mijn ei-sprong gevoeld!! Ik houd nu sinds een maand mijn slijm in de gaten, maar kan daar ook nog steeds niet veel wijzer uit worden!! Ik neem mijn vruchtbare dagen flink ruim, knuffel lekker om de dag, en wie weet schieten we een keer raak!! misschien is dat ook een tip voor jou!! Succes meid, met het vinden van je ei!!!

Anja!!
Jij hebt echt onmenselijk geduld zeg!! Knap hoor!! Je ging vandaag testen toch?? Laat je direct weten wat de test zegt?? (ik ben nl niet zo geduldig type, ahahahahah) Vind het echt super spannend voor je!! De duimen draaien weer overuren!! En veel succes voor je vriend!! Ik hoop dat hij zijn rijbewijs haalt!! Erg handig als je kids hebt!!

Tanja!!
Fijn te horen dat de duivels al weer bijna verdwenen zijn!! Zo lijkt het toch als of de tijd best snel gaat!! Voor je het weet kun je weer lekker aan de knuffel!!

Nou hier is ook niet veel bijzonders te melden!! Wij zijn weer lekker aan de knuffels geslagen!! En dat bevalt prima!! hihihihihi  Ik heb de vakantie er inmiddels weer op zitten!! Erg jammer, want het is weer volle bak op de afdeling, rennen dus!! Kon direct na de vakantie beginnen met 7 diensten!! bah bah bah!! Ik heb er al weer 4 gehad, nog drie avonddiensten te gaan!! Druk druk druk!! hihihi!!  Ik ga nu lekker slapen!! Nou lieve meiden ik spreek jullie snel weer!!
Ps: Ik vind het ook jammer dat er veel meiden niet meer meekletsen!! Maar aan de andere kant vind ik het ook erg gezelli met het groepje meiden wat we nu hebben!!

Liefs...........

HEEEEEEEE SJORS!!!!
je bent er weer gezellie......!!!!
ja er is flink wat geschreven he....wel leuk om dat allemaal terug te lezen he,vind ik altijd wel.
jullie weer lekker aan de knuffel !!gezellie hahhaha ,nou zoals je al hebt gelezen bij mij
zit ik op de RD's  te wachten.....maar nu 9:39   nog niets!!!! ik heb wel erge soort van steken   links onder in mijn lies ....maar dat heb ik al een dag of 5 dan weer links en dan weer rechts...dit heb ik   normaal nooit al ik ongi   moet worden!!heel vreemd.......
maar ik weet niet meer wat ik voelde toen ik net zwanger was van storm en daantje ..... dus vergelijken lukt niet ..maar ik denk echt nog wel ongi te worden   soort van voorgevoel denk ik [of bescherming van mezelf..]
maar als ik zondahg nog niet ongi ben dan doe ik   nog een x testten......
maar ik snap t niet helemaal meer hoor .want ik was maar heel kort ongi 2dagen en toen had ik op dag 10 mijn ei [volgens test]dus dan word je toch + - 14 dagen later ongi= dat zou zijn   dag 24!! maarja ik zal t wel verkeerd hebben ofzo!!!

maar je   we zullen wel zien.............he heel leuk dat je er weer bij bent   we misten je al!!!! gezellie   en nog "even" en dan is t voor jou ook weer nod dag!!!
knuffelse nog ff............
xxxx
lilian

Goedemorgen allemaal,

Hoe is het met iedereen? Hier alles prima. Heb geen idee wat ik zondag met testen moet verwachten. Ik had veel mogelijke verschijnselen maar het meeste is weg. Ben alleen nog erg moe, verlies veel vocht, en ben snel geïrriteerd. We zien het zondag wel.

Sjors: welkom terug! lekker vakantie gehad? In elk geval gezellig dat je er weer bent. Ik mag lekker over 11 dagen op vakantie!!

Lillian: zolang de RD er nog niet zijn is er nog hoop, toch? Hoop dat je zondag positief kan testen!

Mamaroos: vervelend dat je zoontje ziek is. hoop dat het snel beter met hem gaat.

Tanja: Lekker dat de RD zijn vertrokken, kan je lekker weer gaan knuffelen!

AnjaH: Meid, wat ontzettend knap van je om nog niet te testen. Ik weet bijna zeker dat ik zondag (mijn NOD) meteen al ga testen. Hoewel ik het wel ga proberen om uit te stellen, maar mezelf kennende........    
Enne, hoop dat je man morgen slaagt voor zijn rijexamen!

Ken: spannend hoor, misschien is het wel innestelingsbloed. Ik hoop het zo voor je!

Mama30: je hebt een leuk weekend voor de boeg dus geniet er lekker van!

Het is trouwens erg leuk om ook steeds dezelfde mensen te zien reageren, zo bouw je toch wel wat op met elkaar. Ik vind het in elk geval erg gezellig. Ik kijk minstens 5x per dag of er weer wat nieuws op staat, hahaha!

Groetjes Nathasja

he koekeltje...
hhaahahahah ik kijk ook wel 5 x per dag...zoals nu ,,[ik ben vrij vandaag he]
he succes zondag

xxx

whahaha Lilian,

dit is echt grappig. Lijk wel verslaafd ofzo. Ben een soort van teleurgesteld als er niets geschreven is, maar ja, er is wel meer te doen dan alleen op het forum zitten he?
Ik moet vanavond werken, van 15.00 tot 23.00 uur. daarna lekker het weekend vrij. Dan komt ons logeerkind, dus dat is wel erg leuk.

enne bedankt, jij succes met afwachten

groetjes Nathasja

hoi nathasja
ja wij zijn FORUM JUNKIES!!!!! hahhahaha
maar t is wel zo   : als er niks geschreven is dan is t een teleurstelling he.....
oooh gelukkig ben ik niet de enige hahahah de   rest heeft ook al zoiets gezegt !!
he maar werkse   en tot snel hihi
xxxx
lilian

Terug
Bovenaan