A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal,
Wat gaat het hard hier!
We schrijven denk ik, wel een pagina per dag. Gezellig om dat allemaal te lezen!
Natasja: Ga je ook weg in je vakantie? Of gewoon thuis relaxen? Erg verslavend hier, ik heb met mezelf afgesproken dat ik 1 x per dag mag kijken. Gaat redelijk goed hoor. Het is gewoon leuk om vanalles te lezen van anderen, die met hetzelfde bezig zijn. En we hebben met z'n allen een geheimpje voor de omgeving! Samen kunnen we er wel over kletsen.
Lilian: Echt spannend hoor, ik hoop het voor je, Succes zondag!
Mamaroos: Knuffel voor je zoontje, dat hij maar snel beter is.
Mama30: Gezellie knuffelen!!
Ken: Ook bij jou is het erg spannend nu, wanneer denk je te gaan testen?
Anja: 2x succes morgen!
Tanja: Op naar de knuffelweek, is wel een stuk leuker als de RD! Kun je er weer helemaal voor gaan.
Sjors: Fijne vakantie gehad? De NOD lijst is inderdaad lang, en er kletsen bijna geen meiden van mee. Jammer, maar met z'n vast groepje kun je het makkelijker bij houden en je kent elkaar steeds beter.
Iedereen succes met het knuffelen, NOD week of testen!!
Groetjes Mimi
Wat gaat het hard hier!
We schrijven denk ik, wel een pagina per dag. Gezellig om dat allemaal te lezen!
Natasja: Ga je ook weg in je vakantie? Of gewoon thuis relaxen? Erg verslavend hier, ik heb met mezelf afgesproken dat ik 1 x per dag mag kijken. Gaat redelijk goed hoor. Het is gewoon leuk om vanalles te lezen van anderen, die met hetzelfde bezig zijn. En we hebben met z'n allen een geheimpje voor de omgeving! Samen kunnen we er wel over kletsen.
Lilian: Echt spannend hoor, ik hoop het voor je, Succes zondag!
Mamaroos: Knuffel voor je zoontje, dat hij maar snel beter is.
Mama30: Gezellie knuffelen!!
Ken: Ook bij jou is het erg spannend nu, wanneer denk je te gaan testen?
Anja: 2x succes morgen!
Tanja: Op naar de knuffelweek, is wel een stuk leuker als de RD! Kun je er weer helemaal voor gaan.
Sjors: Fijne vakantie gehad? De NOD lijst is inderdaad lang, en er kletsen bijna geen meiden van mee. Jammer, maar met z'n vast groepje kun je het makkelijker bij houden en je kent elkaar steeds beter.
Iedereen succes met het knuffelen, NOD week of testen!!
Groetjes Mimi