September dan een vruchtbare maand?

Hallo allemaal,

Wat gaat het hard hier!
We schrijven denk ik, wel een pagina per dag. Gezellig om dat allemaal te lezen!

Natasja: Ga je ook weg in je vakantie? Of gewoon thuis relaxen? Erg verslavend hier, ik heb met mezelf afgesproken dat ik 1 x per dag mag kijken. Gaat redelijk goed hoor. Het is gewoon leuk om vanalles te lezen van anderen, die met hetzelfde bezig zijn. En we hebben met z'n allen een geheimpje voor de omgeving! Samen kunnen we er wel over kletsen.

Lilian: Echt spannend hoor, ik hoop het voor je, Succes zondag!

Mamaroos: Knuffel voor je zoontje, dat hij maar snel beter is.

Mama30: Gezellie knuffelen!!

Ken: Ook bij jou is het erg spannend nu, wanneer denk je te gaan testen?

Anja: 2x succes morgen!

Tanja: Op naar de knuffelweek, is wel een stuk leuker als de RD! Kun je er weer helemaal voor gaan.

Sjors: Fijne vakantie gehad? De NOD lijst is inderdaad lang, en er kletsen bijna geen meiden van mee. Jammer, maar met z'n vast groepje kun je het makkelijker bij houden en je kent elkaar steeds beter.

Iedereen succes met het knuffelen, NOD week of testen!!

Groetjes Mimi

Tja ook ik herken het dat ik toch wel geregeld kijk of er al iets geschreven is hahaha.
Maarre Lilian, dit gaat goed zo voor jou! Nog steeds geen rd's!!! Spannend hoor meis! Ik hoop het zo voor je!
Nathasja voor jou schiet het ook al lekker op.
Sjors leuk dat je er weer bent!! Fijne vakantie gehad?

Ik heb vandaag dan EINDELIJK de test mogen kopen van mezelf hihi. Hij ligt netjes klaar voor morgenochtend!

Zo ik heb net de jongste op bed. De oudste is nu heerlijk op schoolreis, naar het Dolfinarium dus ik ga ook even wat slapen. Ben erg moe.

Liefs Anja,
Mv Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005

He hoe is het hier met de forumjunkies hihi
Ik moet zeggen dat ik wel vaak kom lezen maar niet altijd de tijd heb
om te reageren. Ik probeer elke dag te reageren.
Ik heb hier nog een klein boeffie van 17 maanden rondlopen en werk drie dagen (helaas zonder internet)

Vanavond komt mijn man weer thuis en we zullen er nog maar een keertje
klussen tegen aangooien voor de zekerheid.
Denk dat ik vandaag mijn ei heb. Maar ben blij om te lezen dat ik niet
de enigste ben die het niet precies weet.

Anja: jeeh nog steeds niet getest, pff ik brand van nieuwsgierigheid hihi

Mamaroos: hoe is het nu met je zoontje? Ja kinderen zijn leuk maar zeker
ook een zorg. Weet ik helaas alles van.

Lilian: nog steeds niets?!? Verschrikkelijk he die twijfel van wel of niet.

Koekeltje: NOD komt er aan, hopelijk blijven de duveltjes weg.

Sjors: nou hopelijk heb je effectief geknuffeld  

Groetjes Denise

Hoi meisjes!!
Nou ook ik sluit mij aan bij de Forum Junkies!! Hahahahaha!! Als september om is kan dit wel ons naam worden van ons clubje, als eventueel volgend topic!! hahahaha!! Nou ik kijk ook minstens 5 keer per dag of er alweer nieuws is!! Vind het zo gezelli om met jullie te kletsen!! Lekker herkenbaar al die twijfels, en ooohh zo prettig om het over je favoriete onderwerp: beebjes maken, te kunnen hebben!! Want vriend lief wordt er hier thuis helemaal dol van!! hahahahaha!!

Lillian!!
Dit begint er steeds meer op te lijken meid!! jeetje!! Wat een spanning en sensatie!! Knap hoor, dat je tot zondag gaat wachten!! Volgens mij was ik, in jouw situatie al 10 testen verder!! hahahaha!! (ben niet zo'n geduldig typje)!!

Nathasja!!
Jeetje, zondag is voor jou ook al een spannende dag!! Ik zou gewoon testen meid!! En de dingen die je omschrijft klinken toch wel zwanger vind je niet?? Spannend hoor!! Werkse vanavond!! (ik ben je lotgenoot!! ook ik mag van 3 tot 23:30, bah bah bah)!!

Mimi!!
Hoe is het met jou?? Waar sta jij op dit moment?? Druk aan het knuffelen?? Zo ja, heel veel plezier!!

Anja!!
Spannend spannend spannend!! Ik ben zo benieuwd!! Kun je tot morgen wachten denk je?? Ik duim voor je, hoop zo dat het raak is!!

Niesje!!
Fijn dat je man vandaag weer thuiskomt!! Komt ook goed uit lees ik, als je eitje vandaag arriveerd!! Succes en veel plezier!!

Oooohhh ik hoop zo dat we dit weekend allemaal zwangere berichtjes hebben!! Dat geeft mij (en denk ik veel andere meiden) weer hoop!! Gaan jullie, als jullie zwanger zijn, ook direct door naar het zwangeren forum of blijven jullie gezelli hier?? Het zou erg leuk zijn als we af en toe ook nog wat van de zwangeren horen!! Geeft ons ook goede moed!!
Ik zal zo even kijken of vriendlief al weer thuis is van de tandarts!! Wie weet kan ik m nog even versieren voordat ik moet werken!! Hihihihihihi!! Das altijd een goed begin van de dag!! hahahahaha!!

Tot snel meiden!!
Liefs Sjors..............

Nog eventjes voor de duidelijkheid ons lijst der lijsten!!

NOD Lijst September:
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER
nod 6   september Tanja, 25 jaar, 2e rondje, 2e kindje
nod 6 september Footje  26 jaar    heel lang bezig , 2e kindje
nod 7 september, patricia 29 jaar 7e ronde , 1e kindje
nod 10 september lilian 30 jaar 1e na vroeggeboorte storm en daan 3e kindje[in ieder   geval deze week van 10/15 sept....hoop dat ik niet super uitloop met cyclus!!!]
nod 10 september mier1980,8e ronde,1e kindje(cyclus 25/8dagen)dit is dag 27op dag 25 al
nod 11 september: Sjors25, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje  (cycles 28-38) op dag 30
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje
nod 12september vlinder 10e ronde 1e kindje
nod 13 september liesje 33 jaar 2e ronde 3e kindje
nod 14 september ashley 29 jaar ? ronde 1e kindje
nod 15 september wietske 37 jaar 2e ronde 1e kindje, ONG! 12 sept
nod 16 september nathasja 22 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 16 september DeeDee73 33 jaar ??e ronde 1e kindje
nod 17 september knutseljuffie 24 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 17 september Angie75 32 jaar, 2e ronde 2e kindje
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 20   september yvonne 26 jaar 2e ronde 1e kindje
                                                       Ken 26 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 22 september Seits 26 jaar 2e ronder 1e kindje   LILIAN JARIG *31*!!!HOERA!!!!!
nod 23 september Tessa 33 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 24 september Mimi, 27 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 25 september kitty 27 jaar 3e ronde 2e kindje 1e overleden,Danny*
nod 25 september Ikke35 35jaar 8e ronde 3e kindje, incl.miskraam mei
nod 25 september Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 september Joyce, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 25 september mamaroos 31 jaar. 2e ronde, 2e kindje
nod 26 september starsxxx, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 27 september niesje25 27 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 28 september nicole 24 11e ronde 2e kindje na miskraam januari
nod 29 september jpctje 24jr 6e ronde 1e kindje

NOD Lijst Oktober

nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Sjors, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, (uitgegaan van 38 dagen)
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)

Jammer genoeg staan er toch al veel  op de lijst!! Nu maar hopen dat dat vanaf vandaag gaat veranderen!!
-x-

hoi

ja ik vind ook dat ons volgende forum "forumjunkies"moet heten !!!!!kikke weten we gelijk wie we zijn........hihihi
he sjors is t gelukt je mannetje te versieren ...ALLES voor t knuffelen he .......!!
ik kijk nu al voor de 4e x     maar ja ik ben vrij he [goed excuus he]
maar toch veel geschreven sins mijn vorige bezoek hahah dus ik ben echt niet enige!!!

maar ik ben er bijn 100% van overtuigt dat ik zwanger ben !!JA IK WEET T HET VALT DADELIJK ZO TEGEN ALS T NEGATIEF IS !!!!!! IK BEN ECHT FUCKING ZENUWACHTIG ALS IK GA PLASSEN ............................
ZOOOO GESTOORD!!!!
ik heb echt de hele tijd [al zeker4 a5 dagen] een raar gevoel in buik en af en toe steken in l en r zij/lies..en ja dit kan net zo goed ongi zijn in aantocht,maar dat heb ik nooit!!!misschien na zwangerschap alles anders?????
t is net of er een bal in mijn buik aan een elastiekje hangt te bungelen hahahah ja maar dat was bij storm en daan ook zo!!oooh ja ik maak mezelf gewoon helemaal gek!!!
sjors ik ben echt ook heeeeel nieuwschierig hoor, maar ik ben ook bang om te testen want t valt ZO HARD tegen als t neg is!!daarom wacht ik nu tot zondag [dag 30] maar eigenlijk moet ik gewoon wachten tot ik weer ongi word AL DUURT DAT MISSCHIEN 9 MAANDEN HAHAHAHHAHAHA heb ik wel zekerheid....!!!!
ja gelukkig blijf ik wel positief hahah nou we zullen wel zien,wel kikke dat jullie allemaal zo meeleven want mijn vriendje   word ook gek[al zegt hij van niet de schat]
van mij maar hij is ook heeel nieuwschierig maar ik ben pas zwanger als de test positief is zegt hij..en zondag gaan we pas testen@!!!!
eigenlijk moet ik ma dag 31 doen ...had ik bij storm en daan ook dag 31 brengt misschien geluk ...............
ja jullie horen t   IK DRAAI HELEMAAL DOOR!!!! psygo he.hahhaha
nou ik ga boodschappen doen met een vriendin misschien zeg ik wel dat ik   NOG niet ongi ben ,zei is ook helemaal into babys maar geen vriendje!! ze weeet ook dat ik op deze site zit ..ze hoopt dat ik zsm weer zwanger ben dus ..................

sorry voor mijn gezeur hoor maar wel lekker van je afschrijven in spannende tijden !!!!
xxx
lilian

nou oke, dan noemen we het toch de forumjunkies?! hahahaha.

weten we gelijk over wie we het hebben.Maar om dan af en toe effe de
topic op te schonen, stel ik voor dat we het per maand anders noemen
dus: forumjunkies oktober, forumjunkies november etc. Houden we het
tenminste wel een beetje bij op de topic, want als je naar blz. 313
moet baderen worden we ook niet gelukkig he?  

Sjors: en, heb je je vriendje kunnen versieren, hahaha? beter teveel
dan te weinig klussen toch? dus jij moet ook vanaaf werken, waar werk
je ook al weer?

Mimi: ja we gaan over 11 dagen naar Tunesië! Heb er helemaal zin in,
ben er ook echt aan toe. We gaan met z'n 4en. (2 goede virenden gaan
mee). Dus dat word   beregezellig. wel moeten we daar rustig aan doen,
want mijn vriendin ligt nu nog in het ziekenhuis met longontsteking en
ze mag alleen naar Tunesië als ze zich aan bepaalde voorschriften
houdt. Nou dat doen we dan ook maar, want gezondheid gaat voor. ben
allang blij dat we gewoon mogen!

Lillian: meid, ik hoop zo dat je gevoel gelijk heeft en dat je echt zwanger bent! Ik denk dat als ik jou was dat ik wel al weer zou gaan testen. ik vind het knap dat je tot zondag wacht! en ik herken het wel hoor, dat je vriend af en toe gek van je wordt, mijn man heeft dat ook . Hij heeft echt zoiets van, laten we maar eerst afwachten wat de test zondag doet, dan kijken we wel weer verder. Nou dat kan ik echt niet hoor, hahahaha. Gelukkig   merk ik ook wel aan hem dat hij het toch ook wel heel spannend vind.....

Nou meiden, ik kom vanavond laat nog wel even langs, want ga ff mijn huissie stofzuigen en dan naar mijn werk.

Groetjes Nathasja

Terug
Bovenaan